درمان مبلمان شکسته و ناقص!

Rate this post

قرار بود برامون مهمون ویژه ای بیاد. مهمونایی که به خاطرشون مامانم ما رو مجبور کرد کل خونه رو مثل خونه تکونی شب عید، تمیز و مرتب کنیم. شیشه ها، لوستر، قاب عکس ها و حتی فرش ها. البته در مورد فرش ها کوتاه اومد و فقط به شامپو فرش کشیدن راضی شد.
توی همین بین، مامانم برای تمیز کردن لامپ مهتابی، رفت روی دسته مبل اما مبل نتونست وزن مامانم رو تحمل کنه و شکست. اتفاقی که از دید مامانم کل پذیرایی رو با کسری روبرو می کرد. اما خدا رو شکر تقصیرکار، خودش بود وگرنه معلوم نبود چه جاروجنجالی توی خونه برپا می شد.
خلاصه اینکه، مهمونها اومدن و رفتن ما با وجود مبلمان ناقص، تونستیم پذیرایی خوبی ازشون بکنیم. ولی مشکل مبلمان از بعد از اون روز تبدیل به یه مشکل حاد توی خونه شد. چرا که بابام راضی نمیشد برای خرید یه دست مبلمان جدید، هزینه زیادی متقبل بشه و مامانم هم با مبلمان ناقصی که دکور پذیرایی رو بهم ریخته بود، شدیدا مشکل داشت.
راستش موضوعی که مامانم مطرح می کرد درست بود. مبل شکسته شده نه تنها دکور رو بهم ریخته بود بلکه ما رو با مشکل مهمونی های بعدی روبرو می کرد. اما قضیه این جا بود که مامانم می خواست از این فرصت استفاده کنه و به بهانه تغییر مبلمان، مبل جدیدی بخره که خیلی هم گرون بود.
این داستان و کش و قوس هاش، یکی دو ماهی ادامه داشت تا اینکه من تو اینترنت، با چند تا سایت لوازم خانگی دست دوم آشنا شدم. در واقع من و برادرم تصمیم داشتیم یه جوری این بحث ها رو تموم کنیم واسه همین به فکر راه حل افتادیم.
جستجوی تعمیر مبلمان تو اینترنت، یکی از راه هایی بود که من دنبال کردم. اما در حین این جستجوها، به سایت هایی برخوردم که لوازم دست دوم خونه معامله می کردن.
و این جوری بود که به نظرم فکر خوبی اومد به جای پرداخت هزینه تعمیر مبل شکسته، اونا رو بفروشیم و با پولش یه دست مبل دست دوم بخریم. اینجوری مجبور نبودیم هزینه زیادی برای خرید مبل جدید بکنیم.
البته از اونجایی که می دونستم مامان من با کلمه دست دوم خیلی مشکل داره، اول خودم شروع کردم به جستجوی یه سری مبلمان های دست دوم تقریبا نو. مثلا مبل هایی که نهایتا چند ماه کار کردن.
توی این جستجوها، به گزینه های خوبی هم برخوردم. راستش این روزها به خاطر تنوعی که توی بازار هست، خانواده ها زیاد از یه مبلمان یا فرش استفاده نمی کنن و قبل از اینکه حتی خراب بشه با یه مدل جدید عوضش می کنن. همچنین اشخاصی هم هستن که به خاطر مهاجرت یا تغییر شهر زندگی، مجبور هستن وسایل نوشون رو بفروشن.
واسه همین من چند دست مبلمان نو و طبق سلیقه مامانم توی سایت شیپور پیدا کردم و وقتی موضوع رو بهش گفتم، طبق چیزی که فکر می کردم اول مخالفت کرد ولی بعد که راضی شد عکس مبلمان ها رو ببینه، نظرش عوض شد.
شاید هم وقتی دید بابام به هیچ وجه راضی به خرید مبل گرون قیمت مدنظرش نمیشه، خودش رو راضی کرد دست کم با این مبل های جدید دکور خونه رو به حالت قبل برگردونه.
در نهایت، ما بدون اینکه بخوایم خودمون رو درگیر هزینه تعمیر و مشکلات این چنینی بکنیم با فروش مبلمان خونمون توی شیپور، بخشی از هزینه خرید یه دست مبل جدید از همین سایت رو به دست آوردیم.
تجربه بدی هم نشد. چون مامانم متوجه شد میشه بدون پرداخت هزینه های زیاد، هر مدت یه بار چیدمان خونه رو تغییر بده. ضمن اینکه مجبور هم نیست، برای فروش مبل و وسایل قبلی، دچار دردسرهای سمساری و درج آگهی توی روزنامه بشه.
اگه شما توی خونه مبلمانی دارین که تکراری شده، یا با فضای جدید خونتون هماهنگ نیست و یا مثل مبلهای ما ناقصی داره، می تونید با کمک شیپور اونا رو بفروشین و یه سری جدید از همین جا بخرین.
در ضمن یادتون باشه، برای درج آگهی توی هر قسمت سایت شیپور، لازم نیست پولی پرداخت کنین و حتی لازم نیست عضو سایت بشین!

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.