چطور میز ال سی دی مناسب انتخاب کنیم و بخریم؟

2/5 - (4 امتیاز)

میز ال سی دی دیگر مدتها ست یکی از لوازم ضروری هر خانه ای شده است. دیگر دوره آن میز تلویزیون های بزرگ و بوفه مانند گذشته است و جای خود را به میزهای شیک، کم و جا و کوتاه ال سی دی داده است.

حتی بسیاری از این هم فراتر رفته اند و تلوزیون را با یک براکت دیواری روی دیوار نصب کرده اند.

هر چه وسایل منزل مدرن تر می شود نحوه چیدمان و دکوراسیون آن هم مدرن، ساده و کم جا می شود. مثل همین میز ال سی دی.

در انتخاب میز ال سی دی مناسب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

اندازه میز اولین چیزی است که باید به آن توجه کرد چون هر میزی با هر تلویزیونی مناسب نیست. این موضوع بستگی به اندازه تلویزیون شما دارد. اگر تلویزیون تان 48 اینچی است طبیعتا طول تلویزیون تان 110 سانتی متر است و شما باید میزی انتخاب کنید که از هر طرف تلویزیون 10 سانتی متر اضافه بماند. چون نمی توان تلویزیون را مماس با لبه های میز قرار داد؛ چرا که هم نا امن است و هم ظاهر زیبایی ندارد.

پس با این اوصاف شما باید برای یک تلویزیون 48 اینچی با 110 سانتی متر طول، یک میز ال سی دی با 130 سانتی متر طول تهیه کنید.

جای قرار گرفتن میز در منزل را هم فراموش نکنید. حتما آن را اندازه گیری کنید و طوری برنامه ریزی کنید که میز وسط دیواری قرار بگیرد که قرار است آنجا باشد.

برای انتخاب رنگ مناسب میز، باید رنگ کلی دکوراسیون منزل و البته خود تلویزیون را هم در نظر داشته باشید. در برخی خانه ها که کل دکوراسیون به یک رنگ تیره یا روشن خنثی است مثل سفید یا سیاه، انتخاب میز ال سی دی با رنگ متضاد می تواند جذاب و چشم نواز باشید. البته شما می توانید از رنگ های مکمل هم استفاده کنید. این نکته را درباره رنگ تلویزیون و میز آن در نظر داشته باشید که این دو نباید همرنگ باشند چون در این صورت هیچکدام جلوه ای را که باید داشته باشند، نخواهند داشت.

بهتر است برای این دو از رنگ های مکمل هم استفاده کنید.

اگر تصمیم دارید روی میز ال سی دی وسایل دیگری به غیر از تلویزیون قرار دهید، مثل وسایل تزیینی حتما میز بزرگتری از آنچه که در بالا گفته شد انتخاب کنید.

می توانید برای قرار دادن سی دی ها و دی وی دی ها از میزهای کشو دار شیکی که بازار است استفاده کنید تا اطراف میز نظم و زیبایی بیشتری داشته باشد و با خرده ریزها آشفته نشود.

اگر شما هم تلویزیون تان را به دلایلی چون کمبود جا به دیوار نصب کرده اید و نمی دانید با میز آن چه کنید، می توانید با ثبت یک آگهی رایگان آن را در سایت شیپور آگهی کنید و بفروشید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.