بهترین یخچال فریزر های زیر 3 میلیون تومن

3.7/5 - (6 امتیاز)

یخچال فریزر جزو جدانشدنی زندگی امروزی ما شده و تو هر خونه‌ای که بری یه مدل یخچال فریزر بسته به توان مالی، سبک زندگی و متراژ آشپزخونه پیدا میشه. ممکن نیست دختری بخواد بره خونه شوهر و تو جهیزیه‌ش یخچال فریزر نباشه.
اما انقدر تنوع یخچال فریزر و مدل‌های مختلف اون زیاده که واقعا قبل از انتخاب خیلی‌ها سر در گم میشن. خانواده‌های سعی میکنن بسته به تعداد نفرات، میزان بودجه، متراژ آشپزخونه و فضای خونه، مکان مورد استفاده یخچال فریزر و بسیاری از دلایل دیگه بین یخچال فریزرهای ساید بای ساید، دو قلو، یخچال فریزر بالا و پایین، یخچال تکی یا فریزر تنها یکی رو انتخاب کنن.
مثلا خیلی‌ها که تازه ازدواج میکنن با توجه به شرایط اقتصادی امروز توانایی خرید یخچال فریزر ساید بای ساید ندارن، خونه‌شون کوچیکه، تعداد نفراتشون فعلا دو نفره و دلایل دیگه تصمیم میگیرن که سراغ خرید یخچال فریزرهای بالا و پایین برن که هم یخچال داشته باشن هم فریزر. معمولا این سبک یخچال و فریزرها دارای دو نوعه. مدل اول فریزر بالاست و فریزرش کشو نداره ولی در عوض فضای یخچال بزرگتره. اما مدل دوم اونایی که فریزر پایینه و با کم شدن فضای داخل یخچال امکان اضافه کردن کشو به داخل فریزر فراهم شده.
یخچال فریزرهای امروزی معمولا دارای نمایشگر دیجیتال، آب سردکن، یخساز، تکنولوژی آنتی‌باکتریال و ضد برفک هستن و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و تیتانیومی به فروش میرسن. این نوع از یخچال فریزرها با توجه به بالارفتن قیمت لوازم خانگی به ویژه یخچال فریزر ساید بای ساید، از فروش خوبی برخوردار هستن. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تو مطلب امروز وبلاگ شیپور چند مدل خوش قیمت که زیر 3 میلیون تومن باید براشون بپردازین رو از برندهای معتبر معرفی کنیم که هم طراحی زیبا دارن هم امکاناتشون خوبه. البته مدل‌های بهتر و بزرگتر و با کیفیت و تکنولوژی‌های بهتر هم وجود دارن که قیمتشون بالاتر میره. ولی شما خیلی راحت میتونین بهترین مدل‌های یخچال فریزر کارکرده و تمیز رو تو سایت شیپور پیدا کنید.

یخچال فریزر SR-B240GW اسنوا

اسنوا نام برند ایرانیه که تحت نظر گروه انتخاب و با همکاری کمپانی کره‌ای دوو چند سالی است در بازار ایران حضور داره و چون محصولات با کیفیت رو با قیمت و خدمات مناسب عرضه میکنه جزو پر فروشترین برندها و محصولاته. این شرکت یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر، تلویزیون LED و LCD، کولر گازی، ماشین لباسشویی و لوازم برقی دیگه رو به فروش میرسونه.
یخچال فریزری که از اسنوا براتون انتخاب کردیم یه مدل 24 فوت فریزر پایینه و رنگش سفیده. ارتفاع این یخچال فریزر 1980، عمق با در 700 و عرضش 700 میلی متره. 4 طبقه داره و از سیستم سردکنندگی سریع بهره میبره.
این یخچال فریزر طراحی زیبایی داره، بدنه‌اش براقه و به آبسرد کن، یخساز بیرونی، کمپرسور با 20 درصد صرفه جویی انرژی، سیستم سرمایش دوگانه، سیستم کنترل نوسان برق، سیستم تولید یون منفی برای از بین بردن باکتری‌ها، سیستم روشنایی LED، سیستم قابل تنظیم هنگام سفر، سیستم گردش هوای سه‌بعدی، یخساز مکانیکی با مخزن بزرگ، محفظه جداگانه سبزی و میوه‌جات و محل قرارگیری بطری مجهز شده.
شما میتونین این یخچال فریزر که درجه‌ی مصرف انرژیش A هست رو با قیمتی در حدود 2 میلیون 200 هزار تومن بخرید.

یخچال فریزر RL50W سامسونگ

کلا برند کره‌ای سامسونگ انقدر تو بازار حضور پررنگ داره که محصولاتش نیاز به تعریف و تمجید ندارن. این کمپانی یکی از فعالترین برندها تو زمینه‌ی تولید انواع یخچال فریزره که این محصولاتش مثل تلویزیون‌های این شرکت فروش خیلی خوبی دارن و جزو اولین انتخاب‌های مشتریان هستن.
این یخچال فریزر 18 فوت که با گارانتی معتبر 1.5 ساله و قیمتی در حدود 2 میلیون 600 هزار تومن تو بازار موجوده طراحی زیبا و البته کشیده‌ای داره. گنجایش این یخچال فریزر 218 لیتر و گنجایش فریزرش 90 لیتره که ارتفاعش 1920، عمقش با در 643 و عرضش 595 میلی متره. این یخچال فریزر هم 4 طبقه داره و از سیستم هوشمند اخطار با موندن در، آب سردکن، یخساز بیرونی، سیستم گردش هوای چندگانه، ماده مبرد R134-a و نمایشگر دیجیتال مجهزه و برای اینکه تو یه جای کم یه یخچال فریزر با کیفیت داشته باشین گزینه‌ی بسیار خوبیه.

یخچال فریزر GTF3020DCW ال‌جی

برند ال‌جی که رقیب سنتی و جدی سامسونگ تو بازار ایرانه، مثل دیگر برند کره‌ای نیاز به تعریف و تبلیغ نداره و محصولات متنوع این شرکت از لوازم کامپیوتری، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی و لوازم صوتی گرفته تا تجهیزات اداری تو بازار کشور ما وجود داره.
این یخچال فریزر که با گارانتی معتبر حدود 2 میلیون 700 هزارتومن قیمت داره، درجه‌ی مصرف انرژیش A هست و بر خلاف دو مدل قبلی فریزرش بالا قرار گرفته. این یخچال فریزر رنگ بدنه‌ش فلزی خاکستریه و 20 فوته. گنجایش این محصول 566 لیتره و ارتفاع اون 1777، عمقش با در 707 و عرضش 755 میلی متره. طبقات در این یخچال فریزر 4 تاست و تو فریزرش هم 2 طبقه داره و به سیستم اخطار با موندن در، آب سردکن، یخساز بیرونی، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh، آبریز باریک برای افزایش فضای داخلی یخچال، محفظه‌ی نگهدارنده‌ی مواد غذایی Fresh O Zone، قسمت جداگانه یخساز، نورپردازی LED، طبقات شیشه‌ی نشکن، لاستیک دو در ضد باکتری Bioshield و نمایشگر دیجیتال مجهز شده.
طراحی و رنگبندی این یخچال فریزر برای اونایی که فریزر بالا دوست دارن واقعا عالیه و زیباست.

یخچال فریزر HD-585F WD میدیا

محصولات میدیا از لوازم آشپزخونه گرفته تا کولر گازی و لوازم برقی و صوتی تصویری، مدتیه تو بازار ایران با گارانتی معتبر فروخته میشن و برای خودشون نامی دست و پا کردن. یخچال فریزری که براتون انتخاب کردیم جزو با کیفیت‌ترین محصولات این برنده که گارانتی 18 ماهه داره و قیمتش یه کم از 3 میلیون تومن کمتره.
این یخچال فریزر که بدنه‌ای به رنگ فلزی داره و فریزرش قسمت بالا قرار گرفته دارای یخساز دستی، نمایشگر الکترونیکی LED، سیستم هشدار باز موندن در، سیستم رفع بوی نامطبوع، محفظه هوای سرد، سیستم آب سردکن، سیستم نورپردازی LED، درجه مصرف انرژی A+ و 89 کیلوگرم وزنه.
البته همونطور که میدونین مدل‌های زیادی از یخچال فریزر تو بازار موجوده که خریداران بسته به سلیقه یا تعصب روی برنده ترجیح میدن محصول مورد نظرشون رو انتخاب کنن ولی ما تنها چند مدل که دارای کیفیت خوب، قیمت مناسب و امکانات قابل قبول بودن رو بهتون تو وبلاگ شیپور معرفی کردیم.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    سلام من یک کمک میخوام ازتون میخاستم یک یخچال فریزر نصف.نصف یخچال نصف فریزر.بخرم با قیمت سقف یک میلیون و پونصد و کارایی بالا شما میتونید یک مدل خوب معرفی کنید منتظر جوابم

    1. شیپور می گوید

      سلام دوست عزیز م یتونید به سایت شیپور صفحه یخچال فریز مراجعه کنید امیدوارم بتونید یخچال مورد نظرتون رو پیدا کنید:
      http://www.sheypoor.com/all/c0?landing=1&q=%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84%20%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.