معرفی و مقایسه ۷ یخچال و فریزر ساید بای ساید به همراه قیمت و امکانات

Rate this post

یخچال و فریزر ساید بای ساید همین چند سال پیش یکی از لوکس ترین لوازم منزل بود. اما الان تقریبا در بیشتر آشپزخانه ها می توان آن را دید که نصف فضای آشپزخانه را گرفته و برای خودش جا خوش کرده است.

این وسیله هم طرفداران بسیاری دارد و هم مخالفان بسیاری. چون یک سری عیب و ایرادها دارد و یک سری برتری ها که خریدار باید با توجه به نیاز و شرایطش بررسی کند که آیا یخچال ساید بای ساید برای او مناسب است یا نه.

اما در مطلب امروز نمی خواهیم به این مساله بپردازیم برای دانستن درباره خوبی ها و بدی ها این وسیله می توانید مطلب ناگفته هایی درباره خرید یخچال فریزر! را ببینید و امروز با ما همراه باشید تا ویژگی ها و قیمت چند یخچال ساید بای ساید را با هم بررسی و مفایسه کنیم.

اولین مدل از برند ال جی است، یخچال فریزر ال جی مدل Bentlee SX-B534 که قیمت آن هم 10.342.000 است و دارای سیستم کنترل با نمایشگر LED است همچنین وجود فیلتر بهداشتی در این بخچال، یخ ساز جداشونده داخلی، کمپرسور خطی کم مصرف و سیستم عیب یاب هوشمند از امکانات و قابلیت های خوب این یخچال است. این مدل ۳۴ فوت است و طراحی ویژه (Door in Door) دارد.

مدل بعدی، یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SX-B532S که قیمت 9.481.000 دارد و ۳۲ قوت اندازه آن است. این مدل در جدید با قابلیت دسترسی سریع به کالاهای پرمصرف، مجهز به نسل جدید فیلتر بهداشتی، سیستم کنترل لمسی مجهز به نمایشگر دیجیتال و مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است.

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل Bentlee-SX-B528W هم نمونه بسیار پر طرفداری است که مجهز به در جدید با قابلیت دسترسی سریع به کالاهای پرمصرف، کمپرسور اینورتر خطی کم صدا با مصرف انرژی پایین، انجماد سریع Express Cooling ، آبریز بلند و عریض  و سبد متحرک است. قیمت این یخچال 7.788.000 است.

مدل بعدی یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN 58A70 NE است که 6.700.000 قیمت دارد و دارای سیستم ضد برفک، کنترل الکتریکی دما،‌ طبقات شیشه ای ایمن و ضد خش، و سیستم چندگانه گردش هوا است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل HM24SW نمونه دیگری است که در حدود 6.598.000 تومان قیمت دارد و اندازه آن 25 فوت است دارای  سیستم کنترل با نمایشگر LED با سیستم خنک کنندگی دو گانه است همچنین دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال، آبسردکن و یخساز داخل در، روشنایی داخلی LED و طبقات شیشه ای مقاوم است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SR-SL830LT با قیمت 5.737.000 نمونه بعدی است این مدل ۳۰ فوت اندازه دارد و مجهز به چشم الکترونیک هوشمند است همچنین از نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف، نگهدارنده تاشوی بطری بزرگ،‌ سیستم کاهش صدا در شب و خوشبو کننده قدرتمند بهره می برد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل  FRS-311 هم از صفحه نمایش لمسی با سنسور نوری بهره می برد و مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف،‌چشم الکترونیک هوشمند، سیستم کاهش صدا در شب، قفسه های متحرک فریزر است و از  امکان غیر فعال نمودن سامانه یخساز و تکنولوژی کاهش مصرف انرژی بهره می برد. قیمت آن هم 5.374.000 تومان است.

اگر دنبال نمونه های کارکرده و دست دوم این یخچال ها هستید می توانید آن ها را در صفحه یخچال فریزر ساید بای ساید سایت شیپور پیدا کنید و به بهترین قیمت بخرید. علاوه بر این می توانید یخچال قدیمی خودتان را هم با ثبت یک آگهی رایگان بفروشید.

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.