معروف ترین برندهای لباس عروس دنیا را بشناسید!

3/5 - (2 امتیاز)

تصمیم گرفتید یک لباس عروس معرکه داشته باشید؟ یک لباسی که منحصر به فرد باشد طوری که مزون‌های داخل ایران حتی عکس آن را نداشته باشند؟ می‌خواهید لباستان چند سال دیگر هم که در عکس می‌بینید، زیبا، جذاب و چشم‌گیر باشد؟
اینجا ما برای شما لیستی از برندهای مطرح دنیا در زمینه لباس عروس و لباس ساقدوش معرفی می‌کنیم، تا بتوانید انتخابی بی‌نقص داشته باشید. برای دیدن تصاویر لباس‌ها، کافی است اسم برند را گوگل کنید تا سایتش برای شما باز شود.

معروف‌ترین برندهای لباس عروس

Vera Wang: این مارک یکی از مشهورترین برندهای لباس شب و عروس است. می‌توانید لباس ساقدوش را همین جا پیدا کنید. از خصوصیات این برند، داشتن لباس عروس‌هایی به رنگ‌های مختلف و حتی مشکی است.

Angel Sanchez: استفاده از نقاشی‌های دستی و پارچه‌های ابریشمی از ویژگی‌های این طراح ونزوئلایی است. در طرح‌های این برند رنگ صورتی تند هم دیده می‌شود. در عین حال سبک این طرح بسیار ظریف و سبک است.

Carolina Herrera: ویژگی منحصر به فرد کارهای این خانم در استفاده از رنگ صورتی و خاکستری در لباس‌های عروس است. این طراح در حوزه لباس زنانه هم توانسته از زمان ژاکلین کندی، همسر رئیس‌جمهور کندی تا میشل اوباما، انتخاب بانوی اول آمریکا باشد

Hayley Paige: این برند برای لباس‌های کوتاه عروسش معروف شده است. لباس عروس‌های این برند بسیار مدرن و شیک و تقریباً مورد پسند همه دختران هستند.

 Reem Acra: بسیاری از خانواده‌های سلطنتی و افراد مشهور مثل آنجلینا جولی از طرفداران این برند هستند. برای این‌که بهتر این موضوع را متوجه شوید، بهتر است با چشمان خود ببینید. پس توصیه می‌کنیم به سایت این برند سر بزنید.

 Peter Langner: این آقای طراح در لباس عروس‌هایش از گلدوزی استفاده می‌کند که یک کار متفاوت و زیبا هست. ۷۰ فروشگاه در سه قاره جهان کارای این دیزاینر ایتالیایی را ارائه می‌کنند که نشان‌دهنده استقبال کم‌نظیری از کارای این برند است. پیتر لانگنر با مزون‌های فشن بزرگی همچون لاکروی، لاروش، دیور و اونگارو کار کرده است.

Ines di Santo: لباس‌های این برند ایتالیایی هم به خاطر نظارت شخصی طراحش کیفیت ویژه‌ای دارند. وی از پیشگامان دوخت لباس عروس در حال فعالیت است. آثار این طراح  به معنای واقعی زیبایی زنانه را نشان می‌دهند.

Pronovias: اگر می‌خواهید یک لباس عروس از یک طراح جهانی با دنباله‌های بلند داشته باشید، به سراغ این مارک بروید. ویژگی بارز این برند در دنباله‌های بلند لباس عروس‌هایش است.

معروف‌ترین برندهای لباس عروس

Marchesa: این نام تجاری سال ۲۰۰۴ تأسیس شد اما به سرعت توانست در بین هنرپیشه‌ها، خواننده‌ها و افراد معروف جای خودش را باز کند. سلنا گومز، ریحانا و تیلور سویفت از مشتری‌های این برند نیویورکی هستند.

Adele Wechsler: اگر دنبال یک لباس عروس به سبک سیندرلا هستید، این برند را به شما معرفی می‌کنیم.

Alfred Angelo: این برند که در سال ۱۹۳۰ تاسیس شد، در هر سایز و قیمتی لباس برای عرضه دارد. به نظرم این برند می‌تواند مشکل خیلی‌ها را از این لحاظ حل کند.

Alfred Sung: طراح این مارک، تخصصش در تولید لباس‌هایی از جنس ابریشم خالص است و مخصوص عروسی‌های ساحلی است. هرچند تنوع چندانی در لباس عروس‌های این برند نیست اما مطمئناً طرح‌های آن را نمی‌توانید جای دیگری پیدا کنید.

David’s Bridal Collection: قیمت لباس عروس‌های این برند هم مقرون به صرفه هست. ضمن اینکه در کنار لباس عروس می‌تواند به شما کت، دامن و یک سری لوازم جانبی دیگر هم ارائه کند.

Allure Bridals: لباس‌های خیره‌کننده و مدرن این مارک در سراسر بازارهای جهان دیده می‌شود. علاوه بر لباس عروس، کفش و لباس ساقدوش را هم می‌توانید از این برند تهیه کنید.

Amsale: طراح این برند، لباس‌های عروس را با ظرافت و پیچیدگی‌های فوق‌العاده ارائه کرده است. گالری عکس‌های آن در سه جهت پشت، جلو و نمای نزدیک تهیه شده‌اند.

Anjolique Bridal: لباس‌هایی به سبک پری دریایی رو از این برند بخواهید.

Anne Barge: لباس عروس‌های این برند با جزئیات فراوان زنانه مثل گل و تور هستند. فروشگاه این مارک تجاری، در خاورمیانه هم دایر است و می‌توانید به آن سر بزنید.

  Aria: از این مارک علاوه بر لباس عروس، می‌توانید لباس ساقدوش را هم انتخاب کنید. لباس عروس‌های این برند حمایل و کمربند هم همراهش دارند

Bonny Bridal: طراح این برند در کنار لباس‌های عروس زیبا، لباس‌های مجلسی برای مهمانی‌های مجلل هم ارائه می‌کند.

Casablanca Bridal: لباس عروس‌های این مارک تجاری، پر از گلدوزی‌های کار شده با دست هست و یکی دیگر از ویژگی‌های این برند، قابلیت تغییر اندازه گردن و امکان اضافه کردن یا برداشتن آستین‌هاست.

Eden Bridals: در این برند هم لباس عروس‌ها گلدوزی شده و با کلی متعلقات هستند. ضمناً طرح‌هایش خیلی منحصر به فرد است. توصیه می‌کنیم به سایت این برند حتماً سر بزنید.

Cosmobella: دامن‌های لباس عروس‌های این مارک پر لایه و پفی هستند. اگر دنبال همچنین سبکی هستید می‌توانید اینجا پیدا کنید.

Dere Kiang: قیمت لباس عروس‌های این برند مناسب است. طیف سبک و مدل‌های آن هم متنوع است.

Maggie Sottero: طراح این مارک لباس عروس تا حالا جوایز زیادی را برنده شده است و به نظرم این یک عامل مهم در سر زدن به سایت این هست. ضمن اینکه طراحی‌های آن بی‌نقص و زیباست.

Ella Bridals: این برند لباس‌های عروسش به خصوص در قسمت پشت طراحی کم نظیری دارد.

Enzoani: لباس‌های این مارک به خاطر دامن‌های لایه لایه و استفاده از گل‌های بزرگش معروف است.

Eugenia: این برند در طراحی‌هایش از زرق و برق‌های زیادی استفاده می‌کند. لباس عروس‌های کوتاه رو هم می‌شود اینجا پیدا کرد.

Camille La Vie: این برند یکی از پرتنوع‌ترین برندهای لباس عروس در دنیاست. لباس‌های پفی، کوتاه، مدل یونانی، پر از ریزه‌کاری و شلوغ و یا ساده را می‌توانید در این مارک ببینید.

Crew Weddings: اگر دنبال یک لباس عروس با قیمت مناسب هستید، از سایت این برند دیدن کنید.

البته بعضی از این برندها را می‌توان در ایران هم پیدا کرد. مثلاً برند پرونویاس Pronovias، ادن برایدس Eden Bridals، وال استفانی val stefani، میدگلی Midgley، آنجل بریدل دریم Agnes Bridal Dream و نیکول Nicol.

بازار پر رونق لباس‌های عروس دست دوم!

چطور لباس عروس انتخاب کنیم؟

به طور کلی، انتخاب بهترین برند لباس عروس بستگی به سلیقه و نیازهای شما دارد. همچنین هزینه هم فاکتور خیلی مهمی است. مشخص است که هزینه لباس عروسی در برندهای معروف بسیار بالا است، بنابراین خرید لباس عروسی را باید با بودجه خود هماهنگ کنید و فقط زیبایی را مدنظر قرار ندهید. قبل از خرید لباس عروسی، بهتر است با توجه به سلیقه و نیازهای خود، در مورد برندها و طراحی‌های مختلف تحقیق کنید و قیمت را هم در نظر بگیرید. هر برند لباس عروسی خاصی برای همه افراد مناسب نیست و بهتر است با توجه به سلیقه و نیازهای شخصی خود، برندی را انتخاب کنید که بهترین گزینه برای شما باشد. در ادامه می‌خواهیم راهنمای خرید لباس را به شما ارائه کنیم.

فاکتورهای مهم انتخاب لباس عروس

اولین فاکتور برای انتخاب لباس عروس، شرایط بدنی و اندام فرد است. مثلا برای یک خانم لاغر و ریز نقش لباس شلوغ و پرکاری انتخاب بهتری است. چون این لباس می‌تواند لاغری او را بپوشاند. برای خانم‌های کوتاه قد هم لباس یقه باز انتخاب خوبی است. چون که این لباس عروس با یقه باز که اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهد. اگر کسی که پایین تنه برجسته‌ای دارد،  بهتر است لباس عروس با بالاتنه بلند نپوشد. برای این شخص لباس عروس با دامن پفی یا از جنس حریر زیباتر است. بهترین کار برای انتخاب لباس عروس مناسب با اندام، مشاوره با طراح لباس است. او تمامی اشکالات اندامی را در نظر می‌گیرد و مدل لباس عروس را متناسب با شرایط اندامی فرد طراحی می‌کند و حتی پارچه مناسب با مدل را انتخاب می‌کند و سپس دوخت را انجام می‌دهد، و به این ترتیب نتیجه کار بسیار عالی و منحصر به فرد می‌شود.

خوبی دیگر با مشورت با طراح لباس این است که لباس شما بنا به بودجه‌تان آماده می‌شود. شاید فکر کنید داشتن لباسی که آرزوی آن را داشتید، با پول کم خیلی بعید است. اما طراح لباس می‌تواند به شما کمک کند که این لباس را داشته باشید.  پس از انتخاب مدل لباس عروس خود و با مشاوره با طراح لباس، می‌توانید آن مدل را با پارچه سبک‌تر و یا کار دست کم‌تر دوخت تا نتیجه به آن چه شما در نظر دارید، بسیار نزدیک شود.

اگر تصمیم گرفتید، به کمک طراح لباس، لباس عروس بدوزید حتماً از چند ماه قبل اقدام کنید. قبل از آن مزون‌‌های مختلف را ببینید و از مجلات و سایت‌ها برای انتخاب مدل کمک بگیرید. با این کار متوجه سلیقه خود می‌شوید و می‌فهمید که چه نوع لباسی مد است و شما بیشتر از چه نوع سبکی استقبال می‌کنید. خیاط باید زمان کافی برای آماده کردن لباس شما داشته باشد و هم اینکه خودتان نگران خوب یا بد شدن لباستان نباشید. بهتر لباستان حداقل دو هفته قبل از جشن آماده باشد تا اگر مشکلی داشت، فرصت برای اصلاح آن باشد. سعی کنید لباس را چندین دفعه و در ساعات مختلفی از روز و حتی شب هنگام نیز بپوشید تا با آن احساس راحتی داشته باشید. اگر فکر کرده‌اید که حالا که قصد دوخت لباس ندارید و کار شما راحت‌تر است، اشتباه می‌کنید. برای خرید یا اجاره لباس عروس باید حداقل از 2 ماه قبل از عروسی اقدام کنید. اگر 2 هفته مانده به روز جشن تازه به فکر لباس عروس باشید، نمی‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید. چون مجبور می‌شوید با عجله لباسی را که دوست ندارید انتخاب می‌کنید زیرا دیگر زمانی برای جستجو ندارید.

در انتخاب مدل لباس عروس حتماً راحتی خود را در نظر بگیرید. این لباس حداقل 10 ساعت به تن شماست و باید قابل تحمل باشد. درست است که دنباله لباس عروس بلند زیباتر و با شکوه‌تر است، اما وقتی عروسی در باغ یا تالار کوچک برگزار شود، خیلی دست و پا گیر می‌شود.  لازم است که لباس طوری طراحی شود که بتوان دنباله لباس عروس را جمع کرد. اگر شما پرانرژی هستید و زیاد حرکت می‌کنید نباید لباس با دنباله بلند را انتخاب کنید، چون با آن احساس راحتی نخواهید کرد. علاوه بر مدل نوع پارچه هم در راحتی لباس مهم است. پارچه‌های سبک و تک‌لایه برای مراسم‌های فضای باز و پارچه‌های مخمل و ساتن و دامن‌‌های سنگین و چندلایه و دامن‌های چسبان مدل ماهی با فضاهای داخلی همخوانی بیشتری دارند.

اگر می‌خواهید لباسی متفاوت نسبت به بقیه داشته باشید و برای همین لباس‌های با رنگ‌ و مدل متفاوت انتخاب کنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.لباس و رنگی را انتخاب کنید که اگر ده سال دیگر عکس‌های روز عروسی‌تان را نگاه کردید، خوشحال باشید. مثلاً سعی کنید از همان رنگ سفید که در همه جای دنیا استفاده می‌شود، لباس انتخاب کنید. در ضمن بهتر است کفش و تور را بعد از انتخاب لباس تهیه کنید. اگر جواهرات، تاج،تزئینات مو و یا کفش عروسی خود را از قبل تهیه ‌کرده‌اید، حتما در هنگام انتخاب لباس همراه خود ببرید. هماهنگ نبودن لباس عروس شما با سایر آیتم‌ها خوشایند نیست.

اگر در شروع زندگی جدید قصد پس‌انداز پول دارید، خرید لباس عروس گزینه خوبی برای شما نیست. برای این کار می‌توانید لباس اجاره کنید یا  لباس‌های دست‌دوم تمیزی که تنها یک‌بار پوشیده شده‌اند و مشکلی ندارند را بخرید. می‌توانید با جستجو در اپلیکیشن شیپور لباس عروس‌های نو و در حد نوی زیادی را با قیمت مناسب ببینید یا لباس عروس خودتان را برای فروش قرار دهید.

سوالات متداول

چگونه لباس عروس انتخاب کنیم؟

دو فاکتور مهم فرم بدن قبل از طراحی و راحتی لباس عروس است؛ در این مطلب برندهای مطرح لباس عروس را برای ایده گرفتن به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مارک لباس عروس چیست؟

Vera Wang و Angel Sanchez از برترین برندهای لباس عروس در دنیا هستند؛ البته برندهای معروف دیگری هم وجود دارند که ممکن است سلیقه‌ی شما با آن‌ها بیشتر بخواند.

بهترین برندهای لباس عروس در ایران کدام است؟

برند پرونویاس Pronovias، ادن برایدس Eden Bridals، وال استفانی val stefani، میدگلی Midgley، آنجل بریدل دریم Agnes Bridal Dream و نیکول Nicol، از برندهای روز لباس عروس دنیا هستند که در ایران هم حضور دارند.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
1 نظر
  1. SH می گوید

    طراحی های Pronovias زیبا تر بودن

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.