گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس ۸ چه ویژگی هایی دارد؟

Rate this post

Samsung Galaxy S8 محصول تازه شرکت سامسونگ است که این روزها همه به دنبال دانستن ویژگی ها، امکانات و مشخصات آن هستند. برای بررسی مشخصات فنی و ظاهری این گوشی موبایل نسبتا تازه از راه رسیده با شیپور همراه باشید.

برای دیدن قیمت گوشی موبایل Samsung Galaxy S8 نو و دست دوم می توانید به سایت شیپور صفحه موبایل، تبلت و لوازم مراجعه کنید.

ویٰژگی های ظاهری گوشی موبایل Samsung Galaxy S8

این گوشی در رنگ‌ های نقره‌ای، خاکستری‌،‌ مشکی، طلایی و آبی تولید شده است. برای ساخت بدنه این گوشی‌ از فریم آلومینیومی استفاده شده است و در هر طرف آن از لایه محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده شده است و دارای گواهی IP68 است که نشان دهنده  ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن است.

از جمله تغییرات اساسی که در طراحی این گوشی موبایل کاهش حاشیه نمایشگر آن است که حذف دکمه Home هم در آن موثر بوده است. شاید بپرسید پس حسگر اثر انگشت این گوشی، حالا که دکمه Home حذف شده در کجا تعبیه شده است؟ حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و سمت راست دوربین قرار داده شده است که در نوع خودش جالب است. اندازه ابعاد این گوشی موبایل 148.9 در 68.1 در 8 میلی متر است و 152 گرم وزن دارد.

ویژگی های فنی و سخت افزاری

سامسونگ گلکسی اس ۸ به لحاظ سخت افزاری در دو نسخه عرضه شده است. یک نسخه به تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و دیگری به تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ مجهز شده‌ است.

این موبایل دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. همچنین مجهز به فوکوس خودکار و سنسور تشخیص عنبیه چشم است. دریچه دیافراگم f/1.7، فوکوس خودکار و توان فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰pاز دیگر امکانات این گوشی موبایل است.

دوربین اصلی هم دارای دریچه دیافراگم f/1.7 و تکنولوژی پیکسل دوتایی است، لرزش گیر اپتیکال تصویر و امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۲۱۶۰p از دیگر امکانات این گوشی است.

این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود که می توان آن را ارتقا داد. باتری‌ گلکسی S8 سه هزار میلی‌آمپرساعتی است. که بنا به ادعای شرکت سامسونگ ماندگاری و عمر طولانی خواهد داشت.

نمایشگر این گوشی موبایل لمسی و با اندازه 5.8 اینچ با پنل Super AMOLED و رزولوشن 1440 ساخته شده است.

ویزگی های نرم‌افزاری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس ۸

این گوشی موبایل از اندروید ۷٫۰ نوقا پشتیبانی می کند و مجهز به دستیار صوتی جدیدی با نام «بیکسبی» (Bixby) است با تکنولوژی هوش مصنوعی کار می کند.

می توانید معرفی و بررسی فنی گوشی موبایل Galaxy A7 2017 Dual SIM را هم بخوانید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.