تبلت بخریم یا لپ تاپ، مساله این است!

تبلت بخریم یا لپ تاپ مساله این است!

Rate this post

تبلت بخریم یا لپ تاپ؟

کدام یک از این دو وسیله بهتر است؟ کدام کاربردی تر و با امکانات تر است و ما را از سایر وسیله ها بی نیاز می کند؟

اگر تبلت خریدیم و دیدیم که جوابگوی همه نیازهایمان نیست چطور؟

اگر لپ تاپ خریدیم و دیدیم که بیهوده هزینه زیادی کردیم و این وسیله برای انجام کارهای ما زیاد است چطور؟

آیا راهی است که از هدر رفتن هزینه و بودجه ما جلوگیری بشود و نیازمان هم بر طرف بشود؟

با شیپور همراه باشید تا ابعاد مختلف این مساله را با هم بررسی کنیم؟

همچنین می توانید مطلب به بودن و نبودن این قابلیت ها در لپ تاپ فکر کنید! را برای هماهنگ کردن نیازهایتان با لپ تاپی که انتخاب خواهید کرد را مطالعه کنید.

پیش از هر انتخابی شما باید نیازهایتان را دسته بندی کنید و این موضوع را مشخص کنید که از لپ تاپ یا تبلت تان چه انتظاری دارید و قرار است این وسیله ها برای تان چه کارهایی انجام دهند؟

اگر کار یا درس خواندن تان به لپ تاپ وابسته است فکر جایگزین کردن آن را با تبلت، به طور کلی، از ذهن تان بیرون کنید چون شما کاربر حرفه ای لپ تاپ به شمار می روید و مطمئن باشید هیچ وسیله دیگری جای لپ تاپ را برای تان نخواهد گرفت.

همچنین اگر ضرورتا کارتان با لپتاپ نیست و درس تان را هم بدون لپتاپ می خوانید می توانید انتخابی بین تبلت و لپتاپ داشته باشید. بسیاری از ما دوست داریم دور و برمان را با انواع وسیله های الکترونیکی پر کنیم در صورتی یکی یا دوتا از این ابزارها هم کارهای ما را انجام می دهد و نیازی به ابزارهای دیگر نیست و خریدن آن فقط صرف هزینه اضافی است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید که کلی وسیله ریز و درشت الکترونیکی دارید که نمی دانید با آن ها چکار کنید می توانید همین الان آن ها را به پول تبدیل کنید کافی است چندتا عکس از وسیله تان بگیرید و با عنوان و توضیح مناسب در سایت شیپور یک آگهی رایگان ثبت کنید.

و اما ادامه ماجرای انتخاب بین تبلت و لپ تاپ…

اگر دائما وسیله  هایتان را با خودتان این طرف و آن طرف می برید یا زیاد سفر می کنید، تبلت بهترین گزینه برای شماست چون وزن سبکی دارد و در عین حال صفحه نمایش بزرگی دارد. می توانید با آن به راحتی فیلم ببینید، وبگردی کنید، پیام رسان و ایمیل ها را چک کنید، اگر اهل سفر هستید نقشه و سایر برنامه های مربوط به سفر را داشته باشید،‌خرید بلیط هایتان را به صورت آنلاین انجام دهید و به راحتی کتاب الکترونیکی بخوانید و بازی کنید. الان هم که لوازم جانبی که با استفاده از آن ها می توانید تبلت را به شکل لپ تاپ در بیاورید بسیار زیاد است. مثل صفحه کلید و نگهدارنده که تبلت را کاملا مثل لپ تاپ می کند اما هنوز گزینه سبکتر بودن تبلت نسبت به لپتاپ و قابلیت حمل و نقل بهتر آن، مطرح است و برتری دارد.

اما اگر از وسیله الکترونیکی تان انتظارات بیشتری دارید، مثل انجام کارهای گرافیکی و انجام بازی های حرفه ای کامپیوتری، تبلت جوابگوی نیاز شما نیست و باید یک لپ تاپ تهیه کنید که بتوانید این کارها را با آن انجام دهید. اگر بودجه تان در حدود ۳ میلیون تومان تا چهار میلیون تومان است بهترین گزینه برای تان مک بوک های اپل است که باتری های فوق العاده ای دارند و از طرفی دیگر بسیار سبک طراحی شده اند. اما اگر کمتر این مقدار بودجه دارید لپتاپ های لنوو را فراموش نکنید چون امتحانشان را پس داده اند.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.