بهترین برندهای کتونی در ایران!

Rate this post

بازار کتونی رو تو ایران باید یه بازار شلوغ، پر زرق و برق، پر رفت و آمد، پر محصول و صد البته مملو از کالاهای اصل و فیک بدونیم که با توجه به علاقه‌ی ایرانی‌ها به خرید کتونی از اهمیت زیادی برخورداره. بازار این محصول نه تنها تو ایران که در سراسر جهان سودآوری زیادی داره و طیف وسیعی از مشتریان در تمامی رده‌های سنی رو فارغ از جنسیت شخص در برمیگیره.
قطعا وقتی تصمیم به خرید کتونی داشته باشین خیلی زود میتونین حتی بدون مراجعه به بازار و فقط با گشتن تو صفحه کتونی سایت شیپور بهترین کتونی‌ها رو بخرین. کافیه بعد از نصب وارد اپلیکیشن شیپور بشین و یه جستجوی ساده برای کتونی بزنید. ولی نکته مهم اینجاست که همیشه خریداران دوست دارن قبل از خرید هر کالایی با آگاهی و چشم باز جلو برن. البته خیلی از محصولات و برندهای مختلف دیگه شناخته شدن و صد البته بعضی‌ افراد هم واقعا رو یه مارک خاصی تعصب شدید دارن. مثلا من یه دوستی دارم هر چی میخره باید تا حد ممکن از برند سونی باشه!
ولی بدون شک شما هم اگه بخواین یه چیزی بخرین قبلش کلی تحقیق میکنید تا در ازای پولی که میدین بهترین کالا گیرتون بیاد یا بتونین از لوازم متنوع و با کیفیت استفاده کنید. برای خرید کتونی یا باید پول خوب خرج کنید و نمونه‌های اصلی و ارجینال رو بخرین یا باید برین سراغ نمونه‌های ارزونتر و فیک که البته خیلی‌هاشون های‌کپی هستن و کیفیت قابل قبولی دارن. مطلب شما که کتونی پوشی، انواع کتونی رو میشناسین رو از دست ندین!
برندهای زیادی تو دنیای کتونی مشهور هستن که اکثرشون هم با محصولات ارجینالشون تو بازار ایران حاضرن و ما این شانس رو داریم که دست خالی بر نگردیم. اما نکته‌ی مهم اینه که با این برندها و محصولاتشون بیشتر آشنا بشیم و از هم جالبتر اینکه بدونیم هر کدوم از مدل‌های کتونی برای چه افرادی مناسبه. البته در کنار برندهای خارجی، محصولات خوب ایرانی هم تو بازار پیدا میشه که میتونین اونا رو هم در نظر داشته باشین.

پوما

حتما برند پوما رو با اون آرم یوزپلنگش به خوبی میشناسین. برندی که تو زمینه‌ی پوشاک، کفش، ساعت، عینک و… فعاله و بیشتر محصولات اون برای جوانان و ورزشکاران تولید میشه. تو جام جهانی 2006 آلمان برند پوما اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران بود. پوما به دلیل اینکه نشون بده کتونی‌هاش سبک هستن و برای کارای سرعتی خوبن این اسم رو انتخاب کرد. مدل های مختلف پوما به درد اونایی میخوره که شاید خیلی به طراحی گیر نمیدن و اول قیمت محصول و پوشیدن یه مارک معتبر براشون اهمیت داره و دوم اینکه پاهای کوچیکی دارن. چون معمولا جلوی کتونی‌های پوما باریکه به درد پاهای پنجه پهن نمیخوره.
در بین مدل‌های پوما میشه نمونه‌های خوش قیمت رو هم پیدا کرد و به هیچ عنوان ارزونتر بودنش نشونه‌ی بی کیفیتیش نیست. اونایی که دنبال یه کفش راحت، با کیفیت و با قیمت مناسب میگردن میدونن که پوما میتونه انتخاب خیلی خوبی باشه.

آدیداس

شاید باید آدیداس رو از معتبرترین تولیدکنندگان البسه ورزشی و لوازم دیگه‌ای مثل کفش، عطر و ادکلن، زیورآلات، ساعت و.. بدونیم که کمتر کسی پیدا میشه این برند رو نشناسه. آدیداس در واقع برادر پوما حساب میشه که چون آبشون تو یه جوب نمیرفت از هم جدا شدن. آدیداس هم رفت برند معتبر ریبوک رو خرید ولی با دو مارک ریبوک و آدیداس کتونی‌هاش رو تولید میکنه. محصولات تولید شده‌ی آدیداس درسته قیمت بالایی دارن ولی واقعا جزو با کیفیت‌ترین‌ها هستن و میتونین با خیال راحت چیزی که میخواین رو انتخاب کنید.
تو ایران هم چند تا نمایندگی آدیداس داریم که یکی از اونا تو منیریه واسه علی دایی خودمونه! البته جالبه بدونین لیونل مسی معروف مشتری برند آدیداسه و مدل‌های محبوبی چون Micoach Adizero F50 به صورت اختصاصی برای مسی طراحی و تولید شده. برندهای دیگه هم مشتریان خودشون رو دارن که تو ادامه بهش میپردازیم.

نایکی

کتونی‌های نایک یا درست‌تر نایکی برعکس مدل‌های پوما به درد اونایی میخوره که پنجه‌ی پاشون پهنه. اگر دقت کنید شکل پهن جلوی مدل‌های نایک کاملا مشخصه و بنابراین اگه پنجه پهن هستین یا روی پاتون بلنده، محصولات نایک میتونه گزینه‌ی خوبی برای خرید باشه. نایک همیشه به نوآوری و تولید مدل‌های عجیب و غریب مشهور بوده و یکی از کمپانی‌های دوست‌دار محیط زیست به شمار میره.
مرد سال فوتبال دنیا تو سال 2014 میلادی یعنی جناب کریس رونالدو از مشتریان ثابت کتونی‌های نایک هستن که مدل‌های مختلفی فقط برای این بازیکن تولید میشه. مثل آئودی و فولکس‌واگن که زیر مجموعه‌های زیادی تو دنیای خودرو دارن، نایک هم مالک کمپانی کانورس (تولیدکننده کفش‌های آل‌استار)، آمبروکول‌هن و هارلی اینترنشناله که مثل آدیداس تو ایران نمایندگی‌های زیادی داره.

دیزل

برند دیزل که یه مدتی فقط با شلوارهای جین خودش معروف بود کم‌کم وارد قسمت‌های دیگه هم شد و الان یکی از مارک‌های محبوب جوانترها به شمار میره. کتونی‌های دیزل معمولا دو مشخصه بارز دارن. یا طراحی عجیب دارن مثل اون نمونه‌های معروف ساق‌دارش یا اینکه دارای رنگ‌بندی عجیب و به اصطلاح جیغ هستن که همین موضوع باعث شده مشتری‌های این کمپانی ایتالیایی هم خاص باشن.
ولی به این معنی نیست که دیگه دیزل مدل‌های دیگه مثل نمونه‌های ساده‌تر و بندی نداره ولی اونایی که دنبال رنگ‌های شاد و جذاب میگردن حتما به دیزل فکر میکنن. البته یه نکته‌ی مهم دیگه باعث رقابتی شدن کتونی‌های دیزل میشه رو باید قیمت مناسب انواع مدل‌های این برند در مقابل محصولات شرکت‌های دیگه بدونیم.
البته برندهای کتونی خیلی زیادتر هستن. مثلا میشه به دی‌سی (DC) اشاره کرد که مدل عجیب و غریب با رنگ‌بندی عجیب و غریب‌تر کم نداره و خیلی دنبال طرح‌های ساده نیست یا مثلا کفش‌های برند اکو (ecco) که هم معروف هستن، هم با کیفیت و هم قیمت بالایی دارن یا برند کاترپیلار و تیم‌برلند که بیشتر کتونی‌های مخصوص جاهای ناهموار تولید میکنن. حتی محصولات دیگه‌ای هم هست مثل برند فیلا و ریبوک که سخت‌تر از نمونه‌های دیگه پیدا میشه ولی به هر حال برندهای معتبر و خوبی هستن. مدل‌های مختلف این شرکت‌ها از طراحی زیبا، قیمت مناسب و البته کیفیت بسیار بالایی برخوردارن.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
1 نظر
  1. کفش فوتبال می گوید

    سلام
    اگر در مورد برند ریباک و اسکچرز که در ایران مشتری زیادی دارد اشاره میشد خوب بود
    موفق باشید

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.