چجوری لباس شب رو با کیف و کفش ست کنم؟

3/5 - (2 امتیاز)

برای اینکه تو مراسم و مهمونی هایی که شرکت میکنین، زیبا و خوش سلیقه به چشم بیاین، فقط خرید یه لباس گرون قیمت کافی نیست. شما باید در مرحله اول رنگی رو انتخاب کنین که به پوست و البته فرم اندام شما بیاد و بعد شیوه آرایش مو و چهره هم باید متناسب با رنگ، طراحی لباس باشه.
همچنین باید بدونین که چه جور کیف و کفشی مناسب اون لباسه و از چه جواهرات و زیور آلاتی باید استفاده کنین. در این صورته که شما میتونین یه لباس رو بیش از یه بار در مجالس به تن کنین. چرا که در هر بار، شما جذاب، شیک و خوش سلیقه به چشم خواهید اومد.
در صورتی که مایلین شما در نگاه دوستان و مهمان ها، کامل و مرتب باشین رعایت یه سری نکات ضروریه:
اگه شما پاهای بلندی دارین و لباس شب دامن کوتاهی دارین میتونین از یک کیف مجلسی کلاسیک و کفش مجلسی استریتو استفاده کنین. همین لباس با یه جفت چکمه بلند به همراه کمربندی نزدیک به جنس و رنگ لباس یا چکمه بسیار زیبا میشه. در این حالت باید یه کیف بزرگ توی دستتون باشه.
در صورتی که کمر باریکی دارین، کمربند بندین و اگه قد بلندین کیف های کوچک به درد شما نمیخوره. ضمنا کفش شما بهتره پاشه بلند نباشه و از کفش های لژ دار استفاده کنین.

خانم های قد کوتاه و ریز نقش، کفش های کمی نوک تیز و پاشه بلند با کمربندهای باریک مناسبشونه.
اگه لباس شب شما بلند هست و برای پوشش بیشتر از یه کت استفاده میکنین، بهتره رنگ کیف دستی کوچیک شما همرنگ کت باشه. رنگ کفش بهتره با کمربند لباس و سایر زیور آلات شما ست بشه.
اگه لباس شب شما بدون کت یا حریرهای روی دوش هست، کیف بهتره از رنگی انتخاب بشه که در هارمونی با رنگ لباسه. مثلا لباس صورتی با یه کیف سفید یا کرم زیبا میشه. رنگ کفش رو با لباس یکی کنین.

میتونین برای لباس شب از کیف و کفش رنگی هم استفاده کنین که با زیور آلات شما همخوان باشه و هیچ شباهتی با رنگ لباس نداشته باشه. مثلا لباس شب زرد یا لیمویی با کیف و کفش آبی آسمانی زیبا میشه.
در ایجاد هارمونی رنگ ها، اگه پارچه لباس شما طرح هایی داره که رنگی متفاوت با زمینه پارچه دارن، بهتره از رنگ طرح ها برای انتخاب کفش و کیف استفاده بشه تا دقت نظر شما رو در ست کردن مشخص کنه.
دامن های می دی (زیر زانو) که در جشن ها زیاد استفاده میشه، بهتره با کفشی پوشیده بشه که بندش دورمچ پا بپیچه.
دامن تنگ بلند رو باید با یه بلوز کوتاه که تا بالای کمر دامنه، ست کنین. اما یادتون نره که بلندی دامن باید طوری باشه که مچ پا پیدا باشه و از یه صندل پاشنه دار که بالای اون دور مچ پا بپیچه استفاده بشه.
دامنی که کوتاهه و مدلش به شکلیه که از بالا ترک و گشاده، با یه کفش پاشنه دار و نوک تیز و یه تاپ کوتاه مشکی رنگ باید ست کرد.
اگه به طور دقیق تر و با جزئیات بیشتر، میخوایین بدونین  رو میشه با چه رنگ هایی هماهنگ کرد، به دقت توجه کنین که:
لباس مجلسی سبز سیر بیشتر با کفش و زیورآلات بنفش ست می شه اما اگه لباس شما سبز کم رنگ هست از کیف و کفش سبز پر رنگ استفاده کنین.
زمانی نخودی و خردلی رنگ سال بود اگه شما هنوز تمایل به استفاده از این رنگ برای لباس مجلسی دارین، بهتره کفش قهوه ای با یه کیف کرم رنگ براش بخرین.
اگه لباس شما پارچه اش گلداره، از کیفی استفاده کنین که به همون رنگ پارچه گلداری داشته باشه اما کفش ها باید با رنگ زمینه لباس ست باشه و کاملا ساده.
برای ست کردن لباس های طوسی باید از تون های مختلف رنگ طوسی استفاده بشه. یه دامن خاکستری در کنار کفشی به رنگ طوسی روشن و کیفی در همون تون رنگ.
با لباس هایی که رنگ بالاتنه با دامن متفاوته، بهتره از کیف و کفش همرنگ با بالاتنه استفاده بشه.
کفش صورتی مجلسی و کیف قرمز با زیورآلات قرمز، برای لباس قرمز رنگ پیشنهاد میشه.
سارفون آبی با کفش مجلسی قرمز و کیف زرد یه ترکیب شاد و منحصر به فرده.
رنگ های ملایم مثل یاسی با کفش قرمز و کیف کرم رنگ هماهنگن.
یه لباس مجلسی زرد با کفش زرد و کیف قرمز هم زیبا میشه.
لباس های آبی آسمانی با رنگ سفید ست میشن.

در نهایت اینکه، برای هارمونی زیباتر لباس، جواهرات، رنگ گل سر و گیره های مو نقش تعیین کننده ای دارن.
راستی بهترین مارک لباس شب در ایران رو می شناسین؟

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.