می تونی لباس عروس خودتو اینجا اجاره بدی!

Rate this post

لباس عروس رویای کودکانه تمامی دخترای دنیاست! یه لباس سفید تور پر از نگین و منجوق با یه دامن بلند پفی، که خاطره دل انگیزی برای دختراییه که یه شب خوب رو باهاش  کردن. پوشیدن این لباس برای دخترای کوچولو هم یه ذوق توصیف نشدنی داره. واسه همینه که همیشه تو مجلس عروسی، دختر کوچولها دور عروس حلقه میزنن.
اما شب عروسی و لباس سفیدش برای بعضیا خیلی دلچسب نیست. چون مسائلی مثل چشم و همچشمی و گرونی لباس باعث میشه که یه سری از نو عروس ها از خیر پوشیدن این لباس بگذرن و یا اینقدر برای تهیه لباسی گرون و متفاوت اذیت بشن که دیگه شب عروسی بهشون اونقدرا خوش نگذره.

برای اینکه این اتفاقا برای شما رخ نده، لازم نیست پول زیادی بایت خرید لباس عروس صرف کنین. در واقع خرید لباس عروس که فقط یه بار میتونین بپوشین، یه جور هدر دادن پول و افزایش هزینه های ازدواجه. به جای این کار بهتره لباس رو کرایه کنین و یا اگر دوستتون و یا یکی از فامیل ها میتونه لباس عروسشو بهتون قرض بده، از اون استفاده کنین.
اما خب، مهمترین مسئله تو لباس عروس سایز بالاتنه لباسه که باید بدون هیچ فضای اضافه به تن بچسبه. اگه لباسی که قرض گرفتین گشاده، کافیه از اطراف به اندازه کافی درز بگیرین. این کارو حتما باید یه خیاط ماهر انجام بده.
تغییر سایز لباس عروس خیلی متفاوت با لباس شب هست. واسه همین نیازمنده دقت زیادیه. آخه اون شب شما در مرکز توجه همه هستین.

اگه هم لباس امانت گرفته شده تنگ هست، میشه یه کارایی روش کرد که لباس اندازتون بشه. در صورتی که لباس از پشت زیپ میخوره، اونو جدا کنین و یه تیکه پارچه همجنس خود لباس به اطراف قسمتایی که زیپ بهش وصل شده بود بدوزین و برای نزدیک کردن لبه های لباس و محکم کردنش، میتونین از نوارهای پارچه ای توری و یا ساتن استفاده کنین.
اگه لباس آستین داره و دور بازو شما بیشتر از سایز آستینه، از خیر آستینا بگذرین و لباس رو حلقه آستین کنین و یا برعکس اگه لباس براتون گشاد بوده و شما با درز گرفتن اونو برا خودتون مناسب کردین، حتما تو قسمت حلقه آستین ها دچار مشکل میشین. واسه اینکه این مشکل رو حل کنین میتونین از حریر برای پوشوندن حلقه آستینهای تنگ شده استفاده کنین. حریر میتونه به شکل آستین های گشاد روی بازوهای شما رو بپوشونه.

تغییر اندازه کمر دامن لباس عروس هم اصلا سخت نیست. اینو به عهده خیاط بذارین.
با تغییرات جزئی در لباس عروسی که از نوعروسای اطرافتون امانت گرفتنین، میتونین کلی در هزینه ها صرفه جویی کنین. اگه هم از جمله افرادی بودین که ترجیح دادین شب عروسی لباسی رو بپوشین که خیاط طرحش رو از روی ژورنال و یا بر اساس ایده ذهنی شما دوخته و یا اینکه از لباس آماده بازار رو خردیدن، بهتون پیشنهاد میکنیم میتونین لباس عروسیتون توی سایت شیپور به نوعروس ها اجاره بدین.
شاید به ذهنتون نرسیده بود که میشه از این راه یه پولی به دست بیارین و البته یه کمکی به افرادی بکنین که به دلایل مختلف نمیخوان هزینه زیادی بابت یه شب لباس عروسی بپردازن و یا شاید هم گاهی به فکرتون خطور کرده بود که کاش میشد این لباسو بذارین برای اجاره اما شیوه اش رو نمیدونستین و حاضر هم نبودین اون به مزون های لباس عروس کرایه بدین.
در هر صورت، سایت شیپور در کنار عرضه امکانات خرید و فروش لوازم دست دوم، زمینه آگهی رایگان برای اجاره لباس عروس رو هم فراهم کرده. بهتره ازش استفاده کنین و به دوستانتون هم خبر بدین.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
11 نظرات
  1. Ms.karimi می گوید

    من يه لباس عروس ترك دارم ميخواستم بفروشم يا اجاره بدم.
    بايد چيكار كنم كه از طريق اين وبلاگ بتونم اينكارو انجام بدم ممنون ميشم راهنمايي كنيد.

    1. شیپور می گوید

      دوست من اینجا وبلاگ سایت شیپوره؛ شما میتونید به این لینک مراجعه کنید و در سایت شیپور آگهی فروش یا اجاره لباس رو ثبت کنین.

  2. رويا می گوید

    سلام من ي لباس عروس دارم كه فقط يكبارپوشيدم خيلي شيك وخاص وجديدمطمينم عكس ببينين خوشتون مياد
    خواستين تووايبرعكس ميفرستم٠٩٣٧١٦٥٠٣٧٤

    1. شیپور می گوید

      سلام دوست من میتونین آگهی فروش لباستون رو در سایت شیپور ثبت کنین:
      http://www.sheypoor.com/add/new

  3. سپيده می گوید

    سلام ميخواستم لباس عروسمو بفروشم چكاركنم

    1. شیپور می گوید

      سلام دوست من؛ چندتا عکس واضح ازش بگیر با یه توضیح مناسب درباره جنسش و برندش و اینکه چندبار استفاده شده و سایر توضیحاتی که خودت لازم میدونی توی سایر شیپور یه همراه عکس ها آگهی فروش ثبت کن، از این لینک میتونی استفاده کنی:
      http://www.sheypoor.com/listing/new

      1. سارا می گوید

        سلام من یک لباس عروس دارم وخیلی زیباس یک بار بیشتر استفاده نکردم برای فروشش چیکار کنم

        1. شیپور می گوید

          سلام دوس من، می تونی لباس عروس زیبات رو در سایت شیپور آگهی کنی اما پیش از اون چندتا عکس واضح و با کیفیت ازش بگیر، یه متن کوتاه اما گویا درباره لباس عروست بنویس و اطلاعات لازم درباره پارچه و دوختش و مدلش و اینکه چندبار استفاده شده آماده کن و ازطریق این لینک در شیپور آگهی فروش رو ثبت کن: http://www.sheypoor.com/listing/new

  4. Sody می گوید

    سلام هفته پیش عروسیم بود ولی برای نگهداریش جا ندارم.لباس عروسم دوخت مزون النا هست.سایز 38 تا42.دانتل کار شده روش لمه دار هست .استین دار همراه با دامن ساتن بعلاوه تور دومتری با حاشیه مروارید تک دوزیه پراکنده مروارید اشکی.فنر کشی حرفه ای وبسیار خوش دوخت .1850تومن خریدم 850 می فروشم

    1. تیم تولید محتوا شیپور می گوید

      سلام دوست عزیز
      بهتره آگهی خودتون رو در سایت یا اپلیکیشن شیپور ثبت کنید
      موفق باشید

  5. بهرامي می گوید

    سلام
    لباس عروس فروشي دارم مدل اروپايي و بسيار خاص و زيبا چون جا نداره خيلي ارزون گذاشتم مزون دوز و سفارشي

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.