اپلیکشن‌های آنلاین چطور در استخدام نیروی مناسب به شما کمک می‌کند؟

Rate this post

یک اپلیکشن که می‌توانید با آن برای جایگاه شغلی مورد نیاز در شرکت یا کسب و کاری که تازه راه انداخته‌اید، بهترین متقاضیان را پیدا کنید شیپور است. در این اپلیکشن ماهیانه تعداد زیادی آگهی استخدام  منتشر می‌شود. در شیپور می‌توانید جایگاه موردنظر شغلی خود را با جزئیات شرح دهید و از این طریق، بهترین متقاضیان را جذب کنید.

چگونه از شیپور برای انتشار آگهی استخدام استفاده کنیم؟

بخش استخدام اپلیکشن شیپور به بخش‌های مختلفی از جمله مشاغلی مانند برنامه نویس گرفته تا استخدام وکیل و استخدام مشاور املاک، تقسیم می‌شود.

جستجو در لیست مشاغل شیپور بسیار ساده است. تنها کاری که باید بکنید این است که طبقه بندی مورد نظر و منطقه  مورد نظرتان را در محل تنظیمات انتخاب کنید. بعد از آن می‌توانید آگهی استخدام خود را ایجاد کنید، توضیحات لازم را درج کنید، نام برند یا کمپانی تان را بنویسید، مهارت‌های لازم در متقاضیان را لیست کنید و در نهایت راه‌های تماس را به تبلیغتان اضافه کنید. موارد زیر به شما در بهینه‌ سازی آگهی استخدامتان کمک می‌کند:

  • جایگاه شغلی موردنظرتان را به شکل واضح تعریف کنید.

اگر جایگاه شغلی موردنظرتان را در پست تبلیغاتی خود به طور واضح و کامل توضیح ندهید، متقاضیان زیادی جذب نخواهید کرد. متقاضیان باید بدانند که دقیقا قرار است چه کاری انجام دهند و برای آن به چه مهارت‌هایی نیاز دارند، در غیر این صورت برای آن شغل درخواست نمی‌دهند.

  • پست خود را به شکل‌های مختلف بنویسید و بعد از میان آن‌ها بهترین را انتخاب کنید.

تست کردن پست تبلیغاتی‌تان، به شما این امکان را می‌دهد که بفهمید که پستتان چقدر جذاب است و کدام قسمت‌ها را باید ویرایش کنید. پس سعی کنید مطلب‌تان را در نسخه‌های مختلف بنویسید و بعد آن‌ها را امتحان کنید. سپس از بین نسخه‌های مختلف بهترین را برای جذب بیشترین مخاطب به کار بگیرید. تست‎‌های مختلف زیادی برای این کار وجود دارد که یکی از آن‌ها ابزار تست A/B ست که به شما کمک می‌کند از میان نسخه‌های مختلف آگهی استخدامی که نوشته‌اید، بهترینشان را انتخاب کنید.

  • برای بهینه سازی آگهی‌تان بهترین استراتژی‌ها را انتخاب کنید.

بهینه سازی پست‌ها در اثربخشی آن‌ها تاثیر مهمی دارد. برای افزایش اثربخشی آگهی‌تان می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

برای آگهی‌تان یک تیتر جذاب بنویسید.

درباره  فرهنگ سازمانی خود صحبت کنید.

اگر تبلیغ خود را در ساعات اولیه صبح منتشر کنید، تاثیر بیشتری می‌گیرید. البته این موضوع به نوع شغل هم بستگی دارد.

چندین آگهی استخدام ایجاد کنید.

برای دریافت بیشترین متقاضی، چندین تبلیغ ایجاد کنید ولی حواستان باشد که  شبیه به هم نباشند (مثلا می‌توانید تیتر یا تصاویر را تغییر دهید)

آگهی خود را مرتب به روز رسانی کنید و از نتایج A/B تست استفاده کنید

  • متقاضیان را ارزیابی کنید.

بعد از این که متقاضیان برای جایگاه شغلی شما درخواست دادند، نوبت ارزیابی متقاضیان فرا می‌رسد. در کنار رزومه‌های متقاضیان که در آن‌ها می‌توانید به میزان تحصیلات و تجربیات کاری آن‌ها دسترسی داشته باشید، می‌توانید توصیه نامه، ارجاع نامه، مدارک جانبی و دیگر اسناد مکمل را نیز درخواست کنید.

  • یک لیست از بهترین متقاضیان تهیه کنید و قرار ملاقات حضوری ترتیب دهید.

ایجاد یک لیست از بهترین کاندیدها، روند استخدام را بسیار ساده می‌کند. برای اینکار اولویت‌های خود را در زمینه‌های مختلف تحصیلات، تجربه کار، ویژگی‌های شخصیتی و دیگر مزایای رقابتی را درنظر بگیرید و بر رزومه‌ها اعمال کنید.

  • سوالات متقاضیان را در مدت زمان کمی پاسخ دهید.

بعد از اتمام این مراحل، در سریعترین زمان با کاندیدهای موردنظر خود تماس بگیرید و با آن‌ها قرار مصاحبه تنظیم کنید. زیرا متقاضیان خوب تا ابد منتظر پاسخ شما نمی‌مانند و با پیدا کردن موقعیت‌های مشابه با موقعیت شغلی شما، برای آن‌ها درخواست می‌دهند. پس در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس بگیرید.

متقاضیانی که در مراحل اولیه آن‌ها را رد کردید را نیز فراموش نکنید. تماس و تشکر از آن‌ها نشان می‌دهد که شما به آن‌ها احترام می‌گذارید و رفتاری حرفه‌ای دارید. مخصوصا اینکه ممکن است بعضی از آن‌ها برای جایگاه‌های شغلی آینده شرکت شما مناسب باشند. در هر حال، سعی کنید با اطرافیانتان یک شبکه ارتباطی حرفه‌ای بسازید.

  • تمامی مصاحبه‌ها را در مدت زمانی یک هفته تنظیم کنید.

تنظیم زمان‌های مصاحبه‌ها در خلال یک هفته، فرآیند استخدام را تسریع می‌کند. با اینکار می‌توانید یک هفته را به ملاقات از نزدیک با متقاضیان بگذرانید و هفته بعدی را صرف ارزیابی و مقایسه  آن‌ها کنید. همچنین ممکن است متقاضیان در کنار مصاحبه با شما، چندین مصاحبه  دیگر هم در برنامه  خود داشته باشند و با تاخیر در پاسخ گویی شما، با یک کارفرمای دیگر به نتیجه برسند. پس از اتمام ارزیابی‌ها در اسرع زمان، با کاندیدای مورد نظر خود تماس بگیرید و آن‌ها را از انتخاب خود آگاه کنید.

همانطور که دیدید، فرآیند استخدام در شیپور بسیار ساده و واضح است. همچنین اگر برای بهینه سازی پست‌هایتان کمی وقت بگذارید، در نهایت متوجه می‌شوید که اینکار ارزش وقتی که گذاشته‌اید را داشته است زیرا این کار به شما کمک می‌کند که به بهترین متقاضیان ممکن برای جایگاه شغلی خود دست پیدا کنید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.