تیزر رسمی فیلم سریع و خشن 9 منتشر شد

5/5 - (1 امتیاز)

تیزر رسمی فیلم سریع و خشن 9 منتشر شد

سری فیلم‌های سریع و خشن از محبوب‌ترین نمایش‌های پرده نقره‌ای برای خودرو دوستان است و هر چند سال یکبار نمونه‌ای از این سری فیلم‌ها منتشر می‌شود. آخرین سری از این مجموعه فیلم سریع و خشن 8 بود که در سال 2017 به بازار آمد و نخستین شماره از این فیلم‌ها پس از مرگ پاول واکر محسوب می‌شود. پس از سه سال استودیو یونیورسال تیزری از شماره نهم این مجموعه منتشر کرده است که بزودی روانه سینماها خواهد شد.

داستان فیلم سریع و خشن 9 بیش از آن‌که حول محور ماموریت‌های جذاب یا صحنه‌های اکشن سپری شود، به زندگی خانوادگی شخصیت اصلی فیلم یعنی دام اشاره می‌کند. گویا دام که نقش او را وین دیزل بازی می‌کند، صاحب برادری کوچک‌تر است که ایفای نقش برادر کوچک بر عهده ستاره معروف دنیای کشتی یعنی جان سنا قرار دارد. داستان فیلم به درگیری‌ها و اختلافات این دو برادر می‌پردازد و بازهم زندگی آرام خانواده دام دچار معضلات و اتفاقات ناخواسته خواهد شد. حضور خودروهای چشم‌نواز از فاکتورهای جذاب تمامی فیلم‌های سریع و خشن بوده که در سری نهم نیز چنین رویه‌ای ادامه می‌یابد. در این فیلم شاهد حضور یک تویوتا سوپرا نارنجی هستیم که توسط توکیو هان از مرگ برگشته هدایت می‌شود. یک پونتیاک فیرو مجهز به موشک، دوج چارجری که به طناب پل وصل است و هدایت فورد موستانگ توسط جت جنگنده از دیگر صحنه‌های جالب تیزر فیلم سریع و خشن 9 است که به ما ثابت می‌کند استودیو یونیورسال همچنان اصالت این سری را حفظ کرده است. انتظار می‌رود پیش‌نمایش‌های دیگری از سریع و خشن 9 در آینده منتشر شود تا علاقمندان بیشتر با فضای این فیلم آشنا شوند. قسمت نهم از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن در تاریخ 22 می 2020 میلادی به روی پرده سینما خواهد رفت.

رنو مگان 2020 پلاگین هیبرید می‌شود!

مگان RS

فیس لیفت سدان مشهور رنو با نام رنو مگان 2020 وارد بازار شده و به نظر می‌رسد رنو تنوع بیشتری را برای خریداران این خودرو در نظر گرفته است. بنابر اخبار منتشر شده، خریداران قادر خواهند بود تا رنو مگان را دو نسخه جدید پلاگین هیبرید و R.S لاین سفارش دهند. این اقدام رنو تلاشی برای حضور موفق رنو مگان فیس‌لیفت در بازار و تداوم فروش آن بوده است.

گروه فولکس واگن سال جاری میلادی را پرقدرت آغاز کرده است. محصولات رنگارنگ این گروه همانند اشکودا اوکتاویا، فولکس واگن گلف نسل هشت و سئات لئون بازار را به سلطه خود در آورده‌اند و رنو می‌خواهد همچنان در رقابت میان سدان‌های اروپایی باقی بماند. تیپ‌بندی رنگارنگ رنو مگان فیس‌لیفت اقشار مختلفی از مصرف‌کنندگان را به خود جلب خواهد کرد و به پایه موفقیت برای برند الماس نشان فرانسوی تبدیل خواهد شد.

مگان RS

25 سال از زمان معرفی  نسل اول رنو مگان به بازار می‌گذرد و در این‌ سال‌ها شاهد ارائه چهار نسل از این خودرو بودیم. در حال حاضر نسل چهارم رنو مگان در فاز دوم خود به سر می‌برد و رنو امید به موفقیت محصولش دارد. تغییرات صورت گرفته در رنو مگان فیس لیفت آن‌قدر جزئی هستند که تنها یک طرفدار دوآتشه محصولات رنو متوجه آن‌ها خواهد شد. اصلی‌ترین تغییر در نمای جلو خودرو رخ داده است، جایی‌که چراغ‌های هالوژنی با لامپ‌های LED تعویض شده‌اند و اکنون شاهد ارائه نورپردازی بهتری از رنو مگان فیس‌لیفت هستیم. به گفته رنو چراغ‌های تمام LED جلو نسبت به حالت قبلی 30 درصد عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارند.

بیشترین تغییرات رنو مگان فیس‌لیفت در زیر کاپوت آن اتفاق افتاده است. تیپ جدید این خودرو موسوم به رنو مگان PHEV از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری بنزینی به همراه دو موتور الکتریکی و یک باتری 9.8 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. رنو مگان GT نیز اکنون مگان R.S‌ نام گرفته و پیشرانه آن 296 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ همچنین می‌توان صدای خروجی اگزوز رنو مگان R.S را تغییر داد.

فلینو CB7R، ابرخودرویی از کانادا

فلینو CB7R

خودروساز اسپرت کانادایی با نام فلینو از محصول جدید خود با نام CB7R رونمایی کرد. این محصول قصد دارد با سوپراسپرت‌های شناخته شده بازار به رقابت بپردازد و هدف آن ایجاد حس بهتری از مشتری‌مداری برای خریداران متمول است. فلینو CB7R در حقیقت نسخه بروزشده از محصول قبلی این شرکت موسوم به CB7 است که پسوند R به آن اضافه شده و به معنای مناسب بودن این خودرو برای استفاده در جاده است.

موتور محرک این خودرو یک پیشرانه 6.2 لیتری V8 است که 525 اسب‌بخار قدرت و 659 نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده و فلینو CB7R را در 2.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. این خودرو در چند تیپ به بازار عرضه خواهد شد و قیمت هر نسخه آن بسته به امکانات و تجهیزات انتخابی بین 360000 تا 660،000 دلار خواهد بود.

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.