بررسی دو ماشین دست دوم هیوندای جنسیس کوپه و هیوندای کوپه

4.3/5 - (19 امتیاز)

خودروهای کوپه وارداتی از پر طرفدارترین ماشین هایی هستند که نسل جوان به آن ها خیلی علاقه مند است. امروز دو خودروی هیوندای جنسیس کوپه و خودروی هیوندای کوپه را با هم بررسی می کنیم. هر دو خودروهایی که در نظر گرفته ایم ماشین دست دوم هستند و تفاوت قیمتی زیادی دارند که چون هدف ما بررسی است و نه مقایسه چندان اهمیتی ندارد.

با شیپور همراه باشید و برای دیدن قیمت ماشین دست دوم برند هیوندای به سایت شیپور صفحه خودرو هیوندای مراجعه کنید.

بررسی هیوندای جنسیس کوپه کارکرده

اگر از جوان ترها بپرسید حتما می گویند که دلیل علاقه شان به این خودرو سرعت و شتاب بسیار زیاد آن است و رانندگی با آن هیجان خوبی را به همراه دارد. همچنین این خودرو با توجه به قیمتی که دارد می تواند جایگزین خوبی برای کسانی باشد که به خودروهای لوکس و نیمه لوکس علاقه دارند اما هزینه لازم برای خرید آن را ندارند.  چون قیمت ماشین دست دوم هیوندای جنسیس کوپه از نمونه های مختلفش بین صد و پانزده تا صد و هفتاد میلیون تومان است.

این خودرو که به یک پیشرانه ۶ سیلندر V شکل ۳٫۸ لیتری با قدرت ۳۰۶ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر مجهز است، گیربکس ۶ سرعته شیفت ترونیک ۸ سرعته دارد. از دیگر ویژگی هایی که این خودرو را برای جوانان خاص کرده است طراحی جذاب ظاهری آن است و همچنین دیفرانسیل عقب آن.

از کسانی که تجربه سواری و رانندگی با این خودرو را داشته اند اگر بپرسید حتما از  هندلینگ عالی و پایداری و چسبندگی مطلوب این ماشین برای تان خواهند گفت.

بررسی هیوندای کوپه کارکرده

این ماشین دست دوم هم جوان ترها را شیفته خودش کرده است چون اسپرت است و زیبا. همچنین ظاهر مناسب و جذابش که با داشتن سانروف و کروز کنترل و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو چندان شده است و کیفیت بهتری ارائه داده است برای همه فریبنده است.

این خودرو با داشتن یک پیشرانه ۶ سیلندر V شکل ۲٫۷ لیتری از سری پیشرانه های دلتا هیوندای- کیا که ۱۶۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و باعث ایجاد شتاب صفر تا صد ۸٫۶ ثانیه ای می شود،  برای بازار ایران بسیار خوب است.

هیوندای کوپه ای مه در بازار ایران وجود دارد به یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک در تیپ ترونیک (با قابلیت تعویض دستی) مجهز است. راننده های این خودرو  و دارندگان آن از  قابلیت های حرکتی خوب و همچنین و از هندلینگ و پایداری مطلوب آن راضی هستند. اما مصرف سوخت  صدی ۱۰٫۵ لیتر این خودرو کمی جای تردید برای خرید آ« باقی می گذارد. هیوندای کوپه قیمتی بین پنجاه و پنج تا نهایتا هفتاد میلیون تومان دارد

مطلب کدام خودرو با چه معیارهایی مناسب چه کسانی است؟/ راهنمای خرید خودرو را از دست ندهید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.