نکته های خرید و انتخاب مبلمان دست دوم و نو را بدانید!

Rate this post

خرید مبلمان دست دوم و نو برای خانواده های قدیمی و چندین و چند ساله هم کار راحتی نیست چه برسد به خانواده هایی که تازه پا گرفته اند، مثل عروس و دامادها یا زوج هایی که چند سال ازدواج کرده اند یا جوان هایی که  تازه تصمیم گرفته اند مستقل شوند، کسانی که مهاجرت کرده اند و به تازگی دارند در مکان جدید مستقر می شوند، تقریبا افرادی که در هر کدام از این دسته ها قرار می گیرند نیاز به مبلمان دارند یا هر وسیله ای که بتوانند روی آن بنشینند یا از مهمان ها پذیرایی کنند.

اما هزینه مبلمان تفاوت های زیادی دارد و در تصمیم گیری ها تاثیر بسیار زیادی می گذارد. مثلا ممکن است یک خانواده از خرید مبلمان مورد پسندشان منصرف شوند،‌فقط به خاطر این که هزینه خرید بسیار زیادی دارد و ممکن است نتوانند در موارد ضروری آنطور که باید از پس هزینه ها بربیایند. اما این مشکل راه حل بسیار آسانی دارد، می توان به جای خرید یک سرویس مبلمان نو گرانقیمت یک دست  مبلمان دست دوم را از سایت شیپور صفحه مبلمان پیدا کرد،‌ آن هم بدون واسطه و فقط با گشتن در سایت و تماس با فرد فروشنده. مطمئنا می توان مبلمان دست دوم را با قیمتی بسیار پایین تر از نمونه نو آن خرید و سال ها از آن استفاده کرد. بدون آن که به لحاظ مالی ضرر کرد یا متحمل هزینه های سنگین شد.

ولی انتخاب مبلمان مناسب، مثل خرید آن از سایت شیپور که بسیار راحت انجام می شود نیست و نیاز به دانستن اطلاعات کافی دارد. برای دانستن این نکته ها و اطلاعات با ما همراه باشید.

هنگامی که می خواهید مبلمان تازه ای انتخاب کنید و بخرید و این مساله را در نظر داشته باشید که آیا خودتان قرار است از آن بیشتر استفاده کنید یا مهمانان؟  چون اگر مبلمان را برای استفاده خودتان می خواهید بهتر است از مبلمانهای راحتی بخرید و استفاده کنید. اما اگر برای استفاده روزمره نمونه راحتی آن را دارید، در صورتی که فضای کافی دارید می توانید یک دست مبلمان استیل بخرید چون این نوع مبل ها به گونه ای طراحی شده اند که به خاطر پشتی صاف و ارتفاغ بلندشان مهمان ها راحت تر می توانند روی آن بنشینند. چون این نوع مبل ها از نوع راحتی آن گرانتر هستند، می توانید مبلمان دست دوم آن را خریداری کنید. هزینه کمتری بپردازید.

هنگام انتخاب رنگ و جنس پارچه مبل حتما رنگ پرده و فرش های خانه را در نظر داشته باشید. البته نه به این صورت که همه را همرنگ انتخاب کنید. بلکه از رنگ های مکمل استفاده کنید تا فضای آرامبخش تر و شیک تری داشته باشید. به عنوان مثال می توانید در کنار رنگ های ختثی مثل خاکستری یا سیاه و سفید از رنگ های تندی مثل نارنجی و قرمز یا آبی و سبز پر رنگ استفاده کنید. تا طراحی خانه را دلپذیر تر کنید. مثلا اگر مبلمان را سفید انتخاب می کنید می توانید کوسن ها را از طیف رنگی سبز و آبی پر رنگ و کمرنگ انتخاب کنید و تابلو ها یا تعدادی مجسمه کوچک در همین طیف رنگی می توانند کامل کننده زیبایی خانه شما باشد.

اگر می خواهید مبلمان دست دوم قبلی تان را بفروشید یک آگهی رایگان در سایت شیپور ثبت کنید تا در سریع ترین زمان فروخته شود.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.