مبلمان ال چه مزایا و معایبی دارد؟

Rate this post

«بهترین مبل های نو و دست دوم در سایت شیپور» عنوان یک مطلب مفید و کاربردی در وبلاگ شیپور است که می تواند به خانواده ها در تغییر دکوراسیون منزلشان کمک زیادی کند. زیرا بدون گشت و گذار و صرف وقت و خسته شدن در بازار با انواع مختلفی از مبل های نو و دست دوم آشنا می شوند. ضمن آنکه ممکن است قیمت های مناسب ارائه شده در این سایت، خانواده ها را در تصمیم گیری برای عوض کردن دکور خانه یاری برساند.
اما پیدا کردن مبلمان زیبا با قیمتی مناسب تنها ابتدای مسیر است. در مرحله بعدی شما باید بدانید آیا مبلمانی که در نظر دارید به خانه شما می آید یا خیر؟ و یا اینکه اصلا با فضای در دسترس شما برای چیدمان مبلمان متناسب یا نه؟ در این صورت ما به شما کمک می کنیم تا از بین انواع مبل هایی که در شیپور آگهی شده اند، یک نمونه کاربردی را انتخاب کنید. برای این کار در ابتدا لازم است در مورد خوبی و بدی هایی که یک سبک مبلمان دارد، آگاهی پیدا کنید.
از آنجایی که چند سالی است مبلمان سبک ال مد شده است و همین تازگی طراحی باعث شده تا بسیاری به خرید این سبک مبلمان روی آورند، در این مطلب ما به مزایا و معایب مبلمان ال در دکور منزل می پردازیم.
از جمله مزایا این سبک مبل باید گفت، مبلمان ال مبلمانی چند منظوره است که در هر اتاق نشیمنی با هر اندازه ای قابل استفاده است. شکل کاناپه مانند این سبک، فضای استراحت زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و چون تمامی مبل ها به هم چسبیده هستند، فضایی توسط دسته های مبل اشغال نمی شود. به همین دلیل مبلمان ال برای خانه های کوچک بسیار مناسب است.
مبلمان های ال به دلیل شکل تخت خوابیشان، به کار خانه هایی می آید که اتاق مهمان ندارند. در این حالت می توان از این مبل ها به عنوان تخت خواب مهمان استفاده کرد.
این سری از مبلمان ها به دلیل پیوستگی شان و نداشتن دسته مبل، تعداد افراد بیشتری را در خود جای می دهد. برخلاف مبلمان های سبک دیگر که دقیقا به تعدادشان، افراد می توانند از آنها استفاده کنند.
اگر فضای خانه شما به اندازه ای بزرگ است که مایلید برای یک طرف آن دکوری متفاوت از سمت دیگر انتخاب کنید یا میز ناهارخوری را در سمت دیگر بگذارید، مبلمان ال بخرید.
مبلمان ال به خاطر سبک دکوری که به اتاق نشیمن می دهد، تبدیل به نقطه کانونی اتاق می شود. در این حال محل نشستن شما به یک محیط گرم دوستانه تغییر شکل پیدا می کند.
اما همان طور که گفته شد این سبک مبلمان، معایبی دارد که شاید با توجه به نیاز شما برای دکور منزلتان با مبل، به کارتان نیاید.
اول آنکه چیدمان مبلمان و کاناپه های جدا از هم، به مراتب راحت تر از قرار دادن مبلمان یک تکه ال شکل است.
در این سبک مبلمان، چون افراد مجبورند در کنار هم بنشینند، امکان رو در رو قرار گرفتن در هنگام گفتگو را از دست می دهند. این مساله به خصوص در جمع های دوستانه بیشتر خود را نشان می دهد. در این صورت افراد یا باید به صورت کج بنشینند تا مخاطب خود را ببینند و یا یک صندلی مجزا، در مقابل مبل قرار دهند و تا با طرف گفتگو چهره به چهره شوند.
لازم به ذکر است برای مهمانی های رسمی که لازم است افراد به صورت گرد حول یک میز قرار گیرند، این نوع مبل کاربردی ندارد. زیرا در مهمانی های رسمی، چهره به چهره بودن اشخاص هنگام مکالمه بسیار مهم است.
اگر فضای خانه شما بزرگ باشد و فقط یک دست مبل داشته باشید، این نوع مبل به دلیل نوع طراحی اش و در یک راستا قرار گرفتن تمامی مبل ها، فضای خانه را خالی نشان می دهد. زیرا نمی توانید با پراکنده چیدن مبل ها و میزهای عسلی، فضا را پر کنید.
مبل های ال، اگر در مقابل تلویزیون قرار داشته باشند، در جمع های خانوادگی می توانند باعث دردسر شوند. زیرا افرادی که روی قسمتی از مبلمان می نشینند که عملا با تلویزیون در یک راستا قرار گیرند، دیدن تصویر تلویزیون برایشان سخت خواهد شد.
در انتها یادآور می شویم مبلمان ال برای سبک چیدمان مدرن طراحی شده است. پس اگر خانه شما دکور سنتی دارد، از خیر خرید این مبلمان بگذرید. اما لازم نیست نگرانی به خرج دهید زیرا با جستجو در صفحه مبلمان سایت شیپور می توانید مبل دلخواهتان را بیابید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
1 نظر
  1. Mazanne می گوید

    چقدر مبلهای تو عکس با رنگ و طرح پارکت هماهنگن

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.