فروش آپارتمان با استفاده از شیپور چطور و چه وقت؟

Rate this post

فروش آپارتمان کاری است پر زحمت و پر درد سر، به ویژه اگر ساکن تهران باشید، بی ثباتی یا رکود طولانی مدت قیمت ها یک طرف، دردسر آژانس های املاک و خریداران هم یک طرف.
اما مساله این است که بی ثباتی و رکود قیمت ها در دست ما نیست، این مساله مربوط به اقتصاد کشور و خیلی چیزهای دیگر وابسته است.
اما چگونگی استفاده از آژانس های املاک و به فروش رساندن آپارتمان و برخورد و رفتار با خریداران مساله ای است شخصی که برای هر فروشنده ای می تواند متفاوت باشد.
تا همین چندسال پیش؛ اگر کسی قصد خرید و فروش آپارتمان، یا رهن و اجاره سایر املاک را داشت، هیچ راهی جز استفاده از آژانس های املاک نبود البته چند سالی است که آگهی دادن در روزنامه هایی که ضمیمه نیازمندی دارند هم اضافه شده است، اما مساله این جا است که فروش آپارتمان از طریق آژانس املاک یک کفش آهنین می خواهد، چون روزهای زیادی ساعت ها و ساعت ها باید گوشه و کنار محله را بگردید و آژانس های املاک معتبر را پیدا کنید و بتوانید برای فروش آپارتمان خودتان موفق شوید، آگهی دادن در صفحه نیازمندی روزنامه ها هم جیب پر پول می خواهد و هر روز آگهی دادن، البته شاید خریدار مورد نظر آگهی شما را در آن روز ببیند شاید هم نبیند، به هر حال هیچ تضمینی وجود ندارد که شما با دادن یک روز آگهی در روزنامه بتوانید در فروش آپارتمان خود موفق باشید.

اینفوگرافیک: برای اجاره آپارتمان جدید این نکته ها را به خاطر بسپارید! را ببینید!
از طرفی در جامعه فعلی ما به خصوص در سال های اخیر استفاده از اینترنت، شبکه های مجازی، پیام رسان ها، انواع سایت ها و اپلیکیشن ها به شدت در حال افزایش است، افزایش و شتاب سرسام آوری که حتی به مخاطب اجازه همراه شدن با اخبار و تکنولوژی های جدید این حوزه را نمی دهد.
با وجود تمام مشکلات حاصل از این استفاده و رشد از اینترنت و تکنولوژی، اما نمی توان مزایای بسیار زیاد این رشد و شتاب را نادیده گرفت، یکی از این مزایای فوق العاده استفاده از همین اپلیکیشن ها است، آن هم در شرایطی که اغلب سایت ها و شبکه های معتبر اپلیکیشن موبایل، سایت خود را طراحی و وارد بازار کرده اند و تعداد افرادی که از موبایل استفاده نمی کنند هم بسیار معدود و انگشت شمار است، بنابراین این اپلیکیشن و ها سایت ها برای اکثریت جامعه کاربرد دارد.
نیازی به گفتن نیست که نه تنها قشر جوان به زندگی الکترونیک عادت دارند؛ که افراد مسن هم به استفاده از این سبک زندگی علاقه نشان میدهند. از آنجایی که اغلب قشر مسن مالکان و صاحبان ملک و آپارتمان هستند، بنابراین آنها هم بیشتر به فروش آپارتمان نیاز دارند. اگر خودشان از اپلیکیشن ها و سایت های خرید و فروش اینترنتی برای فروش آپارتمان استفاده کنند، که چه بهتر اما اگر خودشان هم نتوانند و یا علاقه ای برای فروش آپارتمان از این طریق نشان ندهند، جوانان می توانند این کار را برای آنها انجام دهند و کار پر دردسر و انرژی بر و پر زحمتی مثل فروش آپارتمان به روش سنتی را به چند تا کلیک و کمی گشت و گذار لذت بخش اینترنتی تبدیل کنند.
برای دیدن قیمت انواع آپارتمان و خرید خانه در هر جای ایران صفحه آپارتمان در سایت شیپور را ببینید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.