با حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان کدام لپ تاپ خوش قیمت را بخریم؟

4.5/5 - (24 امتیاز)

لپ تاپ خریدن کار راحتی نیست، چون باید با پرداخت هزینه نسبتا زیادی کالایی را انتخاب کنید که حداقل سه سال برای تان کار کند و خود این کار هم بسته به این که چه نوع کاری است در تعیین نوع لپ تاپ بسیار مهم است. چون اگر شما بخواهید دائما با آن بازی کنید یا فیلم تماشا کنید مطمئنا یک لپ تاپ معمولی جوابگوی کارهای شما نخواهد یود و هنوز شش ماه از خرید دستگاه نگذشته مجبورید آن را عوض کنید یا یک نمونه جدید که متناسب با کارتان باشد بخرید. اگر الان به این مرحله رسیده اید می توانید با استفاده از سایت شیپور و ثبت یک آگهی رایگان لپ تاپ قدیمی تان را بفروشید و یک نمونه جدید آن را از صفحه لپ تاپ بخرید.
اما اگر هنوز به این مرحله نرسیده اید و در موقعیت خرید لپ تاپ تازه قرار دارید،‌دست نگه دارید با ما همرا باشید تا چند تا از بهترین و البته ارزانترین نمونه های موجود در بازار را باهم بررسی کنیم و یعد از آن داشتن اطلاعات کافی درباره قیمت و امکانات آن ها اقدام به خرید نمونه مورد نظرتان کنید. البته پیش از بررسی باید بگوییم که لپ تاپ فقط دل و مک بوک اپل نیست ما در بازارهای جهانی و داخلی برندهایی داریم که بسیار ارزنده و کارآمد و مقاوم هستند بنابراین در معرفی و بررسی امروز خبری از مک بوک و محصولات دل نیست اما شما می توانید مطلب چرا باید مک بوک اپل بخریم و نخریم؟ را اینجا بخوانید.
با ما همراه باشید:

اولین برندی که معرفی خواهیم کرد برند ایسوس و لپ تاپ مدل X541SC -A  آن است که پانزده اینچی است و دارای رزولوشن 1366×768 است و بسیار ارزان قیمت به طوری که می توانید تنها با پرداخت یک میلیون و چهار صد و پنجاه هزارتومان آن را بخرید. این دستگاه حدود یک کیلو و نه صد گرم وزن دارد و و جنس بدنه آن پلاستیک بسیار مقاومی است.
همچنین دارای پانصد گیگابایت حافظه داخلی و چهار گیگابایت هم رم است.

نمونه بعدی مدل 533-C4UH از برند ایسر است که آن هم پانزده اینچی است و شما می توانید با پرداخت یک میلیون و صد و پنجاه هزارتومان آن را بخرید. این دستگاه حدود دو کیلو و چهارصد گرم وزن دارد که کمی برای یک لپتاپ معمولی زیاد است. این نمونه که رزولوشن 1366*768 پیکسل دارد مثل نمونه ایسوس دارای پانصد گیگابایت حافظه داخلی و چهار گیگابایت هم رم است.

برند اچ پی و تولیدات نیمه حرفه ای اش در ایران طرفداران بسیا زیادی دارد به ویژه مدل 15-ay062ne آن که هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی که از پانصد گیگابایت تا یک ترابایت متغیر است دارد. اندازه نمایشگر آن هم کمی بیش از پانزده اینچ است و تنها یک میلیون و ششصد هزار تومان قیمت دارد.
همانطور که مشاهده می کنید با کمتر از دو میلیون تومان و قیمتی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان هم می توانید یکی از بهترین لپتاپ های خوب و کارآمد بازار را خریداری کنید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
1 نظر
  1. آموزش وردپرس می گوید

    مقاله مفیدی بود . ممنون الان البته قیمت ها هر روز یه چیزه و نمیشه دیگه چیزی خرید

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.