شرایط فروش اقساطی کرمان موتور برای مرداد 1402 اعلام شد

5/5 - (1 امتیاز)

بسیاری از شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو، در این ماه‌ها شرایط فروش ویژه‌ی خودروهای را اعلام کرده‌اند. شرکت کرمان موتور نیز، شرایط فروش اقساطی خودروهای خود را برای مرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام کرده است. در این فروش ویژه، کرمان موتور چهار خودروی خود را به نام‌های جک S5، جک S3، کی ام سی J7‌ و جک J4 را با شرایطی خاص به‌فروش می‌رساند. علاقه‌مندان به این خودروها، می‌توانند به دو روش نقدی و اقساطی اقدام به خرید این خودروها کنند.

برای خرید خودرو صفر از کرمان موتور باید به سامانه یکپارچه خودرو مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام را انجام دهید. علاوه بر این، افرادی که مایل به تغییر اتومبیل ثبت‌نامی خود هستند و قصد دارند خودرو خود را از میان این چهار خودروی کرمان موتور انتخاب کنند، از امروز فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو، فرآیند ویرایش را انجام دهند.

در تصاویر زیر می‌تواند شرایط خرید و پرداخت هزینه برای این چهار خودروی کرمان موتور را مشاهده کنید. اما به‌صورت کلی باید برای خودروهای معرفی شده، مبالغ زیر را به‌صورت نقدی و اقساطی پرداخت کنید:

مدل قیمت نقدی قیمت اقساطی
جک J4 ۷۶۶ میلیون تومان پیش پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی و پرداخت اقساط اقساط ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه
کی ام سی J7‌ یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان پیش پرداخت ۸۵۰ میلیون تومانی و پرداخت اقساط اقساط ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه
جک S3‌ ۹۱۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت ۵۵۰ میلیون تومانی و پرداخت اقساط اقساط ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه
جک S5 فیس‌لیفت یک میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان پیش پرداخت ۷۵۰ میلیون تومانی و پرداخت اقساط اقساط ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه

شرایط فروش اقساطی خودروهای جک S5، جک S3، کی ام سی J7‌ و جک J4 کرمان موتور ویژه مرداد ماه ۱۴۰۲:

باید به این نکته اشاره کرد که در این فروش اقساطی کرمان موتور، سند خودرو تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت خواهد بود. اما این شرایط برای خرید نقدی وجود ندارد و سند برای خریدار آزاد خواهد شد. علاوه بر این، موعد تحویل خودروها در این مزایده خودرو کرمان موتور، ۹۰ روز کاری است و جریمه تاخیر نیز ۳ درصد ماهیانه عنوان شده است. تمام خودروها در فروش اقساطی کرمان موتور نیز، مشکی و سفید هستند.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.