آشپزخانه‌های عجیب ولی جذاب!

Rate this post

همیشه قرار نیست برای داشتن زیبایی در خانه به تکرار بسنده کنیم. گاهی یک آشپزخانه متفاوت همه زیبایی یک خانه است.

 

آشپزخانه‌های عجیب ولی جذاب!

 

آشپزخانه قلب خانه است. باور بکنید یا نه، خانه بدون آشپزخانه اصلا خانه نیست. به عنوان جایی که بیش‌ترین زمان را در آن سپری می‌کنیم، فضای آشپزخانه، نور آن، دکوراسیون و وسایلش اهمیت خاصی پیدا می‌کند. در حالی که بسیاری افراد زیبایی و کاربری را به سادگی و تکرار می‌بینند، بعضی‌ها جسورترند و دوست دارند فضای آشپزخانه را کمی متفاوت کنند. همیشه برای ایجاد تفاوت و تغییر لازم نیست صد و هشتاد درجه خانه را دکور کنیم. تغییرات کوچک هم می‌تواند پاسخگو باشد. مخصوصا اگر این تغییرات در سطح آشپزخانه باشد.

 

آشپزخانه‌ای با هندسه عجیب

 

آشپزخانه‌ای با هندسه عجیب

 

وقتی در مورد آشپزخانه‌های عجیب اما زیبا صحبت می‌کنیم، چه فضایی به ذهن شما می‌آید. احتمال اینکه ناخواسته فضای هندسی عجیب و غریبی برای آشپزخانه در ذهنتان در نظر گرفته باشید بالا است. یکی از بهترین کارها برای منحصر به فرد کردن فضای آشپزخانه، استفاده از یک هندسه عجیب برای فضای آشپزخانه، دکوراسیون و یا وسایل آن است. البته، دقت کنید که برای داشتن چنین آشپزخانه‌ای فقط جسارت کافی نیست. هندسی عجیب آشپزخانه شما می‌تواند به راحتی اعصابتان را به هم بریزد. اگر فرد شکیبایی هستید و صبر آرتیستی دارید، هندسه عجیب آشپزخانه انتخاب خوبی است.

 

آشپزخانه‌ای با تم متفاوت

 

آشپزخانه‌ای با تم متفاوت

 

آشپزخانه یعنی محلی برای پخت و پز. تم یک آشپزخانه عادی معمولا سینک و کابینت و ظروف آشپزی و در نهایت یک میز ناهارخوری است. هر چیزی که باعث بشود فضای آشپزخانه اصلا شبیه آشپزخانه نباشد، یک تم متفاوت است. مثلا، آشپزخانه‌هایی در دنیا وجود دارند که بیشتر شبیه سالن زیبایی هستند. یا آشپزخانه‌های عجیبی هستند که شبیه نقاشی یا اتاق خواب دوران الیزابت می‌مانند. تم، یک کار فوق‌العاده برای منحصر به فرد کردن، عجیب کردن و در عین حال زیبا کردن فضای آشپزخانه شما است.

برای یک آشپزخانه کوچک، یا بزرگ، هر تمی که دوست دارید انتخاب کنید. فراموش نکنید مهم است شکل وسایل خریداری شده هم شبیه به تم مورد نظرتان باشد.

 

آشپزخانه‌ای با یک عضو منحصر به فرد

 

آشپزخانه‌ای با یک عضو منحصر به فرد

 

آشپزخانه عجیب شما نباید حتما از صفر تا صد عجیب‌الخلقه به دنیا بیاید. برای داشتن یک زیبای عجیب، یک وسیله در دیدرس را متفاوت و عجیب انتخاب کنید. دقت کنید، وقتی از آشپزخانه منحصر به فرد حرف می‌زنیم منظور ما یک نمونه فوق‌العاده از یک آشپزخانه اشرافی فرانسوی نیست. ما به دنبال غافلگیری در این فضا هستیم. برای غافلگیری، لازم نیست حتما آشپزخانه را از صفر بکوبید و دوباره بسازید.

در میان وسایل آشپزخانه و اکسسوری مثل شیرآلات، پرده‌ها، کابیت، سینک و چنین ابزاری به دنبال یک جنس متفاوت و عجیب باشید. با این کار می‌توانید آشپزخانه را عجیب‌تر از وقتی که کل آن را عوض می‌کنید هم نشان بدهید. ضمن اینکه زیبایی کار هم تمیزتر خواهد بود.

 

رنگ‌های جسورانه در یک آشپزخانه متفاوت

 

رنگ‌های جسورانه در یک آشپزخانه متفاوت

 

آشپزخانه می‌تواند فضای رنگ‌های یکسان باشد و یا می‌تواند بوم افکار جسورانه و متفاوت شما بشود. اما فراموش نکنید، برای رعایت زیبایی، باید یک حالت موزون و هارمونی رنگی را رعایت کنید. اما، برای رنگ آشپزخانه، از مرزهای ذهنی و دیداری‌تان عبور کنید. اگر همیشه رنگ‌های طوسی، قهوه‌ای نباتی، سفید، مشکی و نهایتا آبی برای آشپزخانه استفاده می‌شود، شما به دنبال ترکیب زرد و آبی باشید.

در ادامه مقالاتی که در مورد سبک دکوراسیون اسکاندیناویایی، یا روستیک و یا مدرن نوشتیم، اگر بر روی سبک خاصی اصرار دارید، مراقب انتخاب رنگ‌هایتان باشید. اما اگر می‌خواهید یک آشپزخانه متفاوت، عجیب و غریب و زیبا داشته باشید، اصلا از استفاده از رنگ‌های عجیب دریغ نکنید. بنفش خالدار و قرمز و نارنجی هم می‌توانند یک آشپزخانه زیبا تحویل بدهند.

 

خانه و آشپزخانه

 

در کل، برای تغییرات اساسی در خانه و دکوراسیون آن، بد نیست همیشه تغییر در آشپزخانه را لحاظ کنید. و فراموش نکنید، تاریخ ثابت کرده بسیاری انتخاب‌های عجیب، زیبا به نظر می‌رسند.

 

 

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.