5 خودرویی که در بازار آمریکا کمتر از 20 هزار دلار قیمت دارند!

4.7/5 - (4 امتیاز)

همیشه خرید یک ماشین جدید می‌تواند هزینه‌بر و گران باشد، البته این گرانی به این معنی نیست که باید از بانک وام بگیرید یا تمام پس‌اندازتان را برای خرید یک وسیله نقلیه جدید خرج کنید. در رده قیمتی زیر ۲۰ هزار دلار در بازار آمریکا گزینه‌های جذابی پیش روی خریداران قرار دارد؛ خودروهایی که به آخرین تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی مجهز هستند و گاهی قابلیت‌هایی فراتر از بازه قیمتی‌شان را ارائه می‌دهند. 

امکان خرید اقساطی نیز برای افراد فراهم است و آن‌ها می‌توانند خودرو مورد نظر خود را با اقساطی ۵ ساله خریداری نمایند. نسل‌های پیشین بسیاری از خودروهایی که در بازار آمریکا با شرایط اقساطی بلندمدت و با قیمت زیر ۲۰ دلار قابل خرید هستند در ایران نیز وجود دارند، البته با قیمت‌هایی که استطاعت آن حتی از توان قشر متوسط جامعه نیز خارج است. ممنوعیت واردات خودرو، تعرفه بسیار بالای واردات، افزایش قیمت ارز و جولان دلالان در بازار از جمله دلایلی هستند که باعث می‌شوند مشتریان ایرانی نتوانند همانند سایر مردم جهان خودروهای دلخواه خود را خریداری کنند. در ادامه باشیپورهمراه باشید تا ۵ خودرویی که در بازار آمریکا زیر ۲۰ هزار دلار قیمت دارند را به شما معرفی کنیم. 

1.هیوندای النترا 2020

قیمت در بازار آمریکا: 19000 دلار

قیمت هیوندای النترا 2020 در آمریکادر بازار آمریکا هیوندای النترا 2020 یکی از مقرون به صرفه‌ترین خودروهایی است که می‌توان در بازه قیمتی کمتر از 20 هزار دلار انتخاب کرد. این خودرو که تاکنون سه نسل مختلف از آن در بازار کشورمان حضور یافته است برخلاف بازار داخلی، در بازار آمریکا ضمن برخورداری از امکانات رفاهی متعدد و طراحی بروز از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. میزان اعتمادپذیری این خودرو بالاتر از حد متوسط بوده و البته شرکت هیوندای نیز یک وارانتی بسیار خوب و مطمئن را برای آن در نظر گرفته است.

هیوندای النترا نسل ششم در تیپ پایه خود از تجهیزات متنوعی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، سیستم نظارت بر وضعیت راننده و سیستم نگهداری خودرو بین خطوط اشاره کرد. مدل 2019 النترا طی بررسی‌های موسسه IIHS آمریکا توانسته بالاترین رتبه ایمنی را از آن خود کند.

2. هوندا سیویک 2019

قیمت در بازار آمریکا: 19.550 دلار

قیمت هوندا سیویک 2019 در آمریکا

هوندا سیویک 2019 از نوادگان سیویک هاچبک دو در است که در سال 1972 به بازار ایالات متحده وارد شد. خریداران می‌توانند هوندا سیویک را در مدل‌های سدان، کوپه و هاچبک خریداری کنند. این خودرو به یک پیشرانه 4 سیلندر مجهز است که 158 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و این نیرو را از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک به محورها می‌فرستد.

مدل 2019 سیویک در تیپ LX به جدیدترین تجهیزات ایمنی شرکت هوندا مانند ترمز خودکار اضطراری، چراغ‌های جلو با تنظیم خودکار، نگهداری خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی مجهز است. تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین دید عقب و صفحه نمایش 5 اینچی از جمله آپشن‌هایی هستند که به صورت استاندارد در هوندا سیویک LX یافت می‌شوند. مشتریان با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توانند تیپ اسپرت این خودرو را با آپشن‌های بیشتر مانند اپل کار پلی و اندروید اتو خریداری کنند. برای بررسی قیمت هوندا سیویک نگاهی به شیپور بیندازید.

3. کیا فورته 2019

قیمت در بازار آمریکا: 17.790 دلار

قیمت کیا فورته 2019 در آمریکاکیا فورته که در ایران آن را با نام سراتو می‌شناسیم یکی از ارزان‌ترین خودروهای بازار آمریکا در سگمنت خود است که به دلیل قیمت بسیار مقرون به صرفه فروش خوبی نیز در ایالات متحده دارد. این خودرو در بررسی‌های مختلف توانسته عناوینی همچون بهترین خودرو برای جوانان یا بهترین خودرو کامپکت ارزان قیمت را نصیب خود کند.

نمره اعتماد پذیری کیا فورته بالاتر از حد متوسط است و شرکت کیا موتورز یک وارانتی 10 ساله یا 100.000 مایلی را برای آن در نظر گرفته است. این خودرو در مدل 2019 کاملا بازطراحی شد و هم اکنون از یک طراحی فوق العاده زیبا و چشم نواز بهره می‌برد. در کیا فورته می‌توان انبوهی از تجهیزات ایمنی و کمک راننده را مشاهده کرد که ترمز خودکار اضطراری، پالایش وضعیت خواب آلودگی راننده و سیستم نگهداری خودرو بین خطوط از جمله آن‌ها هستند. این خودرو همچنین توانسته یکی از بالاترین رتبه‌های ایمنی را از موسسه تست ایمنی IIHS دریافت کند.

4. هیوندای اکسنت 2019

قیمت در بازار آمریکا: 14.995

هیوندای اکسنت نسل پنجم که با مدل ۲۰۱۹ شناخته می‌شود، از جمله سدان‌های جمع و جوری است که به راحتی می‌تواند در این رنج قیمتی پاسخگوی نیازهای شما باشد. هیوندای اکسنت 2019 تولید شرکت هیوندای موتورز (Hyundai Motors) کره جنوبی است. این محصول را می‌توان یکی از کوچک‌ترین خودروهای این شرکت به شمار آورد.   

نسل چهارمهیوندای اکسنتکه محصول سال ۲۰۱۰ کمپانی سازنده محسوب می‌شود، در بازار کشورمان نیز حضور دارد و یکی از سدان‌های پرفروش داخلی محسوب می‌شد. نمونه ۲۰۱۹ هیوندای اکسنت در بازار آمریکا نیز طرفداران بسیاری دارد و توانسته است عنوان بهترین خودرو جوانان در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص دهد. 

تمامی تیپ‌های اکسنت در بازار آمریکا کمتر از 20 هزار دلار قیمت دارند و در نمونه‌های استاندارد به تجهیزاتی همچون بلوتوث، پورت USB و نمایشگر 5 اینچی لمسی مجهز است. تیپ‌های دیگر این خودرو به نمایشگر 7 اینچی لمسی، اندروید اتو و اپل کار پلی نیز مجهز هستند. هیوندای اکسنت در بخش فنی از یک پیشرانه 4 سیلندر مجهز است که 130 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و امکان خرید نمونه‌های دنده دستی و اتوماتیک برای خریداران وجود دارد. 

5. نیسان فرونتیر 2019

قیمت در بازار آمریکا: 19.090 دلار

نیسان فرونتیر 2019نیسان فرونتیر 2019 ارزان‌ترین خودرو پیکاپ بازار آمریکاست که در رده قیمتی خود از امکانات قابل توجهی برخوردار است. نسل‌های پیشین این خودرو با نام نیسان پیکاپ در بازار ایران یافت می‌شوند. نیسان فرونتیر قطعا در بازار آمریکا و در مواجهه با پیکاپ‌های غول پیکر فورد و شورلت حرفی برای گفتن ندارد، اما در رده قیمتی خود یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

این خودرو از سال 2005 تاکنون بازطراحی قابل توجهی را دریافت نکرده است، اما امکانات خوبی برای آن تدارک دیده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر 7 اینچی، بلوتوث، پورت USB و سیستم تشخیص صدای سیری اشاره کرد. مدل استاندارد نیسان فرونتیر به پیشرانه‌ای 4 سیلندر مجهز است که ضمن تولید 152 اسب بخار قدرت، این نیرو را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

ارزان‌‌ترین خودروهای بازار آمریکا در سال 2023

در فهرست اقتصادی‌ترین خودروهای بازار آمریکا در سال 2023، خودروسازان بزرگی مانند: نیسان، تویوتا، و هیوندای بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و با قیمت‌های مناسبی که دارند، جای خودشان را در کشورهای مختلف باز کرده‌اند. در اینجا چند مورد از خودروهای جذاب ارزان‌قیمت بازار آمریکا را به شما معرفی می‌کنیم. 

تویوتا کرولا هاچ بک 

تویوتا کرولا هاچ بک

شاید بتوان رکورد گران‌ترین خودروی ارزان بازار آمریکا در سال 2023 را به نام  تویوتا کرولا هاچ بک ثبت کرد. این خودرو دارای پیشرانه 2 لیتری استاندارد با قدرت 169 اسب بخار است. کرولا 1474 کیلوگرم وزن دارد و در قسمت بیرونی سقف از الیاف کربن استفاده شده که زیبایی این خودرو را دو چندان کرده است. رینگ‌های 18 اینچی 15 پره آلومینیومی نیز بر جذابیت‌های نمای جانبی این هاچ بک آتشین افزوده است.. 

فضای داخل کابین این خودرو بسیار جذاب است و داشتن یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با قابلیت اتصال بی‌سیم به سیستم‌عامل تلفن همراه از ویژگی‌های مهم این خودروی ارزان‌قیمت است. در این نمایشگر اطلاعات جذاب و مفیدی مثل وضعیت سیستم تمام چرخ محرک، فشار توربو، وضعیت دنده و سرعت‌سنج  نمایش داده می‌شود. در این خودرو از نسل 3 Safety Sense تویوتا و فناوری‌های کمک‌راننده مرتبط به استفاده شده است. برای خرید این خودرو در آمریکا باید 24,100 دلار پرداخت کنید 

مزدا 3 

مزدا 3 یکی دیگر از خودروهای ارزان و پرطرفدار بازار آمریکاست. این خودرو دارای یک موتور 2,5 لیتری چهار سیلندر است که این موتور قدرتی برابر با 191 اسب بخار و گشتاوری برابر با 252 نیوتون-متر تولید می‌کند. در مقایسه با قبل قدرت این موتور 5 اسب بخار افزایش یافته است. هم‌چنین مصرف سوختمزدا 3 مدل 2023 نسبت به مدل‌های قبلی کاهش یافته و به ازای هر 100 کیلومتر، 5/7 لیتر بنزین مصرف می‌کند. بسیاری از تجهیزات و ویژگی‌های مزدا 3 شبیه به CX-30 است و دارای یک صفحه نمایشی 8,8 اینچی با قابلیت اتصال به تلفن همراه، سیستم صوتی با 12 بلندگو، رینگ‌های 18 اینچی مشکی، آینه‌های مشکی براق، روکش چرم قرمز است که بسیار زیبا و چشم‌نواز است. سدان مزدا 3 با قیمت پایه 23,615 دلار در بازار آمریکا در دسترس است. 

معرفی بهترین ماشین‌های کیا در بازار ایران

فورد ماوریک

فورد ماوریک به عنوان یکی از 20 خودروی ارزان‌قیمت بازار آمریکا در سال 2023 شناخته می‌شود. این ماشین دارای یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر هیبریدی با قدرت 191 اسب بخار است و امکان سفارش ویژگی‌های مانند افزودن توربوشارژ و  قابلیت تریم آفرودی نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است.  فورد ماوریک ترمور ۲۰۲۳ یکی از بهترین گزینه‌ها برای رانندگی آفرود است. تریل (trail) کنترل با کنترل اتوماتیک دریچه گاز و ترمز این خودرو به رانندگان اجازه می‌دهد سرعت خاصی را انتخاب کنند تا این خودرو به راحتی در مسیرهای خاکی حرکت کند.  

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های فورد ماوریک ۲۰۲3 مصرف سوخت پایین آن است. جالب است بدانید در هر صد کیلومتر مصرف ترکیبی ۵.۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند. طراحی فورد ماوریک ۲۰۲3 نسبت به قیمت اقتصادی آن راضی‌کننده است و مدل‌های فورد ماوریک ترمور ۲۰۲۳ دارای رینگ‌های آلیاژی آندایز شده  ۱۷ اینچی هستند. قیمت نسخه پایه این خودرو 23,690 دلار است.  

شورلت تریل بلیزر

شورلت تریل بلیزر

یکی از محبوب‌ترین محصولات تولیدشده در کلاس شاسی‌بلند که اتفاقاً جزو خودروهای ارزان بازار آمریکا نیز هست، شورولت بلیزر 2023 است.  شورولت بلیزر دارای دو موتور متفاوت است. موتور اولیک موتور ۲ لیتری چهار سیلندرتوربو شارژبا حداکثر قدرت ۲۲۸ اسب بخارو محور محرک جلو است. موتور دوم دارای 6 سیلندر و حداکثر قدرت ۳۰۸ اسب بخار است و قدرت تولیدی در این نسخه به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. 

درون کابینشورولت بلیزر۲۰۲۳ یکنمایشگر۱۰ اینچی  برای سیستم نمایش اطلاعات در نظر گرفته شده که این نمایشگر برای تمامی نسخه‌ها یکسان است. این ماشین دارایسیستم پیشگیری از برخورد با عابر پیاده، سیستم هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار، سیستم حفظ حرکت در میان خطوط و هشدار خروج از خط و نوربالای خودکار است. قیمت پایه این خودرو در بازار آمریکا  23,395 دلار است. 

خودروهای زیر 20 هزار دلار مناسب واردات به ایران کدامند؟

در چند سال اخیر واردات خودروی آمریکایی به کشور ممنوع بود. اما مدتی پیش که خبرهایی از آزاد شدن واردات خودروهای خارجی به کشور به گوش‌مان می‌رسید. وزارت صمت سقف واردات خودرو را 20 هزار دلار تعیین کرده است. یعنی خودروهایی می‌توانند وارد کشور شوند که قیمتشان زیر 20 هزار دلار است. امکان ارائه خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از شرایط ورود خودرو به کشور است. 

خودروهای شرکت کیا موتورز، از مناسب‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای ارزان‌قیمت برای ورود به کشورمان هستند. خودروهای این شرکت بزرگ با محدوده‌های قیمتی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار در بازار کشورهای عربی عرضه شده‌اند و از جمله مدل‌های پرطرفدار این کمپانی می‌توان به  کیا K5 مدل ۲۰۲۲ یا همان نسل جدید اپتیما با قیمت حدود 18 هزار دلار، کیا سراتو 2022 با قیمت 16 هزار دلار، کیا سلتوس با قیمت 17 هزار دلار اشاره کرد.  

خودروهای شرکت فورد نیز گزینه‌های مناسبی برای ورود به ایران هستند. در بازار هند فورد فیگو در حدود هفت هزار و 300 دلار،  فورد اکو اسپرت در حدود 10 هزار و 240 دلار و  فورد اسپایر در محدوده 9 هزار دلار تا 10 هزار دلار معامله می‌شوند.   

نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی خودروهای ارزان‌قیمت برند محبوب ژاپنی یعنی تویوتا است. تویوتا کرولا ۲۰۲۲، تویوتا هایلوکس ۲۰۲۲ و تویوتا یاریس سدان از جمله خودروهای با قیمت کمتر از 20 هزار دلار هستند. 

بین این گزینه‌ها، انتخاب شما کدام است؟ نظرات خود را در مورد این خودروها بفرستید. 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.