چطور در شیپور از مشاغل خانگی کسب درآمد کنیم؟

5/5 - (2 امتیاز)

شیپور یک فرصت فوق‌العاده درآمدزایی برای کسانی است که می‌خواهند کار در منزل انجام دهند و از آنها درآمد کسب کنند.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا انواع روش‌های کسب درآمد از شیپور به وسیله مشاغل خانگی را به شما معرفی کنیم.

واقعیت این است که بسیاری از مشاغل از صفر تا صد در منزل قابل انجام هستند. خیلی از افراد هم هنرش را دارند و هم میل انجام چنین کارهایی را. ولی محلی برای عرضه آنها پیدا نمی‌کنند. شیپور سعی کرده است تا بتواند محلی برای عرضه در اختیار افراد بگذارد تا کمکی به کسب و کارهای خانگی کرده باشد.

خیلی‌ها شیپور را فقط یک پلتفرم برای خرید و فروش می‌دانند. در حالی که شیپور امروز یکی از بهترین روش‌های کاریابی هم هست. شما می‌توانید از همین فرصت برای کسب درآمد استفاده کنید. می‌توانید توانایی و تخصص خود را در شیپور آگهی کنید.

به عنوان مثال این آگهی را ببینید. آگهی‌دهنده توانایی خود در انجام پروژه‌های سئو را آگهی کرده است. البته ممکن است یک شرکت این آگهی را روی شیپور گذاشته باشد. ولی سئو کاری است که به راحتی از منزل قابل انجام است و به جز تخصص فرد سئوکار، تنها نیازش یک کامپیوتر و اینترنت است که امروز در بیشتر خانه‌ها پیدا می‌شود.

شما می‌توانید چنین آگهی‌هایی را در قسمت “معرفی و تبلیغات کسب و کار” بگذارید و به این ترتیب  خودتان را به صورت رایگان به دیگران معرفی کنید.

همینطور شما می‌توانید هر تخصص دیگری که دارید و در خانه قابل انجام است را در شیپور آگهی کنید.

در ادامه قسمت‌های مختلف سایت یا اپلیکیشن شیپور، که شاید برای شما مفید باشند را با ذکر مثال توضیح خواهیم داد.

اگر حتی یک بار از شیپور استفاده کرده باشید، می‌دانید که استفاده از آن بسیار ساده است. کافی است از منویی که مربوط به کسب و کار خودتان است محصول یا خدمات خود را با چند عکس و توضیحات کافی به معرض دید افراد بگذارید. فقط تا جایی که ممکن است در انتخاب منو دقت کنید. چون تاثیر مستقیمی روی بازخورد آگهی‌تان دارد.

یکی از دسته‌بندی‌های شیپور که اتفاقاً این روزها هم بسیار مورد توجه است، بخش “زیور آلات و ساعت” است. البته کسی انتظار ندارد شما بتوانید در منزل ساعت بسازید. ولی قسمت زیورآلاتش برای خیلی از مشاغل خانگی جذاب است. البته وقتی از زیورآلات ساخته شده در منزل صحبت می‌کنیم قطعاً منظورمان سرویس طلای عروس نیست! ولی این روزها خیلی از لوازم زینتی، به خصوص برای خانم‌ها در منازل ساخته می‌شوند و خیلی هم پُرسود هستند.

قیمت این انگشتر را که روی شیپور اگهی شده است ببینید تا منظورمان از پرسود را دربیابید.

البته یادتان باشد که کارهای هنری معمولاً تجربه طولانی مدتی را در پشت خود دارند و به این راحتی‌ها نیست که هر کسی آنها را بسازد. ولی اگر مهارت و تجربه‌اش را دارید، این گوی و این میدان.

اگر اهل هنر هستید شیپور بخش دیگری تحت عنوان “هنر و صنایع دستی” هم دارد که این یکی هم می‌تواند خیلی جذاب و پرسود باشد. حتماً شنیده‌اید که می‌گویند هنر قیمت ندارد. هنر شما می‌تواند فقط وظیفه پر کردن اوقات فراغتتان را نداشته باشد. می‌توانید از آن درآمد هم کسب کنید. به عنوان مثال این آگهی از یک نقاشی است که روی شیپور گذاشته شده است. یک نقاشی با گواش.

حالا که داریم درباره هنر صحبت می‌کنیم، این را هم بگوییم که شیپور یک بخش دیگر هم تحت عنوان “هنری” دارد.

حتی اگر قصد ندارید در آن چیزی را آگهی کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به آن بزنید. چون آگهی‌های بسیار جذابی خواهید یافت. مثل این تابلوفرش زیبا که به قول خود آگهی‌گذارنده هدیه‌ای ماندگار و بی‌نظر! خواهد بود. (حتماً منظورشان از بی‌نظر همان بی‌نظیر است)⁦;-)⁩

حتی اگر تخصصی دارید که فروشش کمی سخت است، می‌توانید برای پیدا کردن مشتری روی شیپور حساب کنید.

این آگهی را ببینید تا متوجه شوید تنوع کارهایی که می‌توانید در خانه انجام دهید و در شیپور از آن درآمد کسب کنید چقدر وسیع است.

امیدواریم تا اینجای مقاله صدای اعتراض بلند نشده باشد که چرا فقط درباره کارهای هنری صحبت می‌کنید⁦ ⁦;-)⁩

حق با شماست. کارهای در منزل فقط جزو گروه هنر دسته‌بندی نمی‌شوند. یکی از کارهایی که می‌شود در منزل انجام داد تعمیرات است. البته قاعدتاً شاتل فضایی و کشتی مسافربری را نمی‌شود در منزل تعمیر کرد و اگر چنین تخصص‌هایی دارید باید به دنبال پیدا کردن کاری خارج از منزل باشید. ولی بعضی از کارهای تعمیراتی در منزل قابل انجام هستند. مثلاً این آگهی را ببینید که دستگاه vape تعمیر می‌کند. حتی از عکس هم مشخص است که این کار در منزل انجام می‌شود. البته پیشنهاد ما این است که به سراغ vape یا هر وسیله دیگری برای استعمال دود نروید. ولی به هر حال اگر تخصص تعمیر vape یا هر وسیله دیگری را دارید که در منزل قابل انجام است، شیپور بهترین مکان برای تبلیغ خدمات شماست.

دوست عزیزی هم که این آگهی را روی شیپور قرار داده‌اند اگر در حال خواندن این مقاله هستند حالا دیگر می‌توانند مطمئن باشند که ناظر شیپور قبول کرده است که کار ایشان تعمیرات است.

هرگز فکر نکنید که جای آگهی‌های مرتبط با علم در شیپور خالی است. شیپور پر است از آگهی‌های ترجمه، تایپ، تولید محتوا، ساخت پاورپوینت و انواع و اقسام کارهایی که می‌شود آنها را در منزل انجام داد. نمونه‌اش همین آگهی است که ساخت پاورپوینت و سایر کارهای پژوهشی را انجام می‌دهد.

ممکن است شما کارهایی بلد باشید که در این مقاله جا افتاده باشد و حتی در بخش‌بندی‌هایی که ذکر کردیم آورده نشده باشد. برای این جور کارها بخشی به نام سایر خدمات وجود دارد که در آن می‌توانید هر نوع کاری را که مدنظرتان است و فکر می‌کنید از طریق آن می‌شود گره‌ای از کار مردم باز کرد و در عین حال درآمدی هم کسب کرد را انجام دهید.

به عنوان مثال این آگهی را ببینید. ما در شیپور افتخار می‌کنیم که بتوانیم ابزاری برای ارتباطات معنوی افراد باشیم.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.