شکلات‌های دکوری، شکلات‌خوری‌های خیلی خلاق!

Rate this post

اگر دوست دارید شکلات در دکوراسیون خانه شما خودش را نشان بدهد، نیازی نیست هزینه هنگفتی کنید. سعی کنید از خلاقیت و وسایل دور و برتان استفاده کنید و شکلات‌خوری خودتان را بسازید.

 

شکلات‌خوری‌های دست‌ساز خلاق

 

اصلا شکلات نه نیاز به تعریف دارد و نه توضیح. چه برای خوشحال کردن یک روحیه بد، چه برای خوشرنگ‌ کردن یک میز بی‌روح، شکلات معجره می‌کند. از خود شکلات، تا شکلات‌خوری‌های مختلف، نقشی که این زیبارویان در سر و سامان دادن به دکوراسیون خانه شما دارند، بسیار پر رنگ است.

البته، به رسم تمام مقالات شیپوری، ما به دنبال یک خرید سرسام‌آور، آن هم از یک شکلات‌خوری فروشی کریستال در چک نیستیم. ما در بخش دکوراسیون خانه شیپور، به دنبال خلاقیت، زیبایی و البته قیمت مقرون به صرفه هستیم. با توجه به حال و هوای کریسمس که اتفاقا به کشور ما هم وارد شده، و البته نزدیک بودن به تاریخ پرطرفداری مثل ولنتاین، بد نیست این مقاله را بخوانید تا یک شاهکار شکلاتی از وسایل دورریز خودتان درست کنید!

 

شیشه‌ها و شکلا‌خوری‌های خلاق

 

این همه شیشه در دکوراسیون خانه، این همه شکلات در خانه!

بیشتر شکلات‌خوری‌های جذاب، جنس شیشه‌ای دارند. دلیل آن هم دلربایی شکل و رنگ شکلات‌های درون شکلات‌خوری است. بهتر است زیبایی آن‌ها را با ظروف رنگی پنهان نکنیم. از طرفی، شیشه‌های مختلف و ظروف شیشه‌ای، به وفور در خانه‌ها پیدا می‌شوند. ظروفی که با یک شست و شو و اندکی تغییر، به ظروف ایده‌آل نگهداری شکلات در دکوراسیون خانه تبدیل خواهند شد. این ظروف دقیقا چه چیزهایی هستند؟

از جای نمک و فلفل و ادویه گرفته، تا شیشه‌ مربا، شیشه جای چای و قهوه و شکلات، شیشه نگهداری از مارمالاد و الی آخر. هر محفظه شیشه‌ای که محتویاتش تمام شده، یک گزینه مناسب برای تبدیل شدن به شکلات خوری برای دکوراسیون خانه است.

لامپ‌های سوخته، گیفت شکلات

پیش‌تر در شیپور درباره تغییر کاربری لامپ‌های سوخته حرف زدیم. یکی از کاربردهای خوب این لامپ‌ها، تبدیل شدن به جای شکلات است. بسته به وات یا اندازه لامپ مورد نظرتان، می‌توانید کاربری مختلفی برای آن در نظر بگیرید. لامپ‌های کوچک و باریک‌تر، برای هدیه بسیار مناسبند. درونش را با شکلات آدامسی و شکلات‌های دانه‌ای پر کنید.

از لامپ‌های گرد و تپل، می‌توانید برای شکلات‌های بزرگ‌تر استفاده کنید. سلیقه بخرج بدهید و برای سر لامپ، از روبان و زرورق‌هایی همرنگ با کاغذ شکلاتتان استفاده کنید. نتیجه دکوراسیون خانه شما را چشمگیر، و گیفت شما را خواستنی خواهد کرد.

 

انواع محفظه برای نگهداری شکلات‌ها

 

آرایش دکوراسیون خانه با شکلات‌ها

خیلی از کرم‌های کاسه‌ای یا جای لوازم آرایش بطری شکل، می‌توانند به محفظه‌ خوبی برای نگهداری شکلات تبدیل بشوند. اگر روی آن‌ها برچسب یا لیبل خرده، آن‌ها را بشورید و تمیز کنید تا شکلات‌ها بهتر دیده بشوند. یکی از راهکارهای خوب برای پوشاندن جای برچسب‌های روی شیشه‌ها، چسب اکلیلی است. با اینکار شکلات‌های درون بطری هم براق‌تر دیده خواهند شد. اینطوری لوازمی که برای آرایش صورت شما استفاده می‌شد، حالا جای خودشان را به شکلات برای آرایش دکوراسیون خانه داده است.

شکلات‌های کهکشانی برای دکوراسیون خانه

یک راهکار فوق‌العاده برای تبدیل شیشه‌های مات به شکلات‌خوری‌های خارق‌العاده، چسب‌های فلورسنت هستند. اگر بعد شستن شیشه‌ها هنوز با کدر بودنشان مشکلی دارید، نگران نباشید. از اکلیل، رنگ اکریلیک، قلمو و چسب فلورسنت برای کهکشانی کردن شیشه استفاده کنید. لازم نیست همه جای شیشه را رنگی کنید. شکلات شما باید دیده بشود. فقط رنگ و چسب و اکلیل را درون دیواره‌های بطری بپاشید. در نور، این چسب و اکلیل باعث درخشان دیده شدن شکلات‌ها می‌شوند. دکوراسیون خانه شما یک چراغ خواب شکلاتی دارد.

 

چسب فلورسنت و شکلات‌های براق کهکشانی

 

شکلات‌های دکوری در دکوراسیون خانه

یکی از معضلات دورریز، کاغذ کادوی پاره است. کاغذهای زیبایی که گاهی مجبوریم تکه تکه‌شان کنیم و بعد هم با آن‌ها خداحافظی کنیم. در حالی که می‌توانیم از آن‌ها به عنوان کاغذ پیچ شکلات‌ها استفاده کنیم. بسیاری از شکلات‌های فله‌ای در بازار، به دلیل زرورق‌های رنگی دورشان قیمت بالایی دارند. در حالی که می‌توانید آن‌ها را بدون زرورق بخرید. سپس، در خانه از کاغذ کادوهای پاره، برای پیچیدن شکلات‌ها استفاده کنید. اگر کاغذ کادو هم ندارید، فویل‌های طلایی و نقره‌ای آشپزخانه گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای تزئین و نگهداری انواع شکلات هستند. دکوراسیون خانه شما، با این دانه‌های رنگی، منحصر به فرد خواهند شد.

گونی‌ها، جعبه‌ها و قوطی‌های شکلات

اگر بر حسب اتفاق هیچ شیشه‌ای در بساط شما پیدا نمی‌شود، باز هم بگردید! این بار به دنبال گونی یا قوطی یا جعبه‌ای مناسب شکلات باشید. درست است که این بار شکلات‌های شما از بیرون جعبه دیده نمی‌شوند، اما دستتان برای خلاقیت باز است. این جا با رنگ و وسایل تزئینی، بیشتر می‌توانید روی شکلات‌خوری مورد نظرتان برای دکوراسیون خانه مانور بدهید. ضمن اینکه، اگر شکلات‌های شما آن ‌قدرها از نظر زرورق زیبا نیستند، یک شکلات خوری مناسب و غیریشیشه‌ای، بیشتر به کار دکوراسیون خانه شما خواهد آمد.

 

گونی‌ها و قوطی‌های شکلاتی

 

دنیای شکلاتی دکوراسیون خانه شما

شکلات در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. این ماده‌ جادویی، با هر قیمت و شکلی خوشمزه و شکیل است. شکلات شبیه عشق و شادی است، برای همین هدیه‌ مناسبی به حساب می‌آید. شکلات حتی از عطر هم شیک‌تر به حساب می‌آید. دلیل نوت شکلاتی بسیاری از عطرها همین است. پس شکلات یک نشانه از سلیقه و عشق و شادی در هر خانه‌ای است. اگر دوست دارید شکلات در دکوراسیون خانه شما خودش را نشان بدهد، نیازی نیست هزینه هنگفتی کنید. سعی کنید از خلاقیت و وسایل دور و برتان استفاده کنید و شکلات‌خوری خودتان را بسازید. از شیشه تا چوب، از گونی تا قوطی، همه در دکوراسیون خانه زیبا خواهند شد به شرط آن که شکلات‌ها را درست با آن‌ها مچ کنید!

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.