چطور در شیپور آگهی استخدام ثبت کنیم؟

4.7/5 - (3 امتیاز)

شیپور در حال تبدیل شدن به یکی از مراجع اصلی استخدام در کشور است. با تعداد بازدید بالایی که شیپور دارد و با توجه به دسته‌بندی متنوعی که در قسمت مشاغل این سایت هست، می‌توانید دقیقاً برای موقعیت شغلی که مدنظرتان است، آگهی استخدام ثبت کنید.

همان‌طور که در این عکس می‌بینید، در زمانی که در حال نوشتن این مقاله بوده‌ایم 30299 موقعیت شغلی روی شیپور وجود داشته است که این نشان‌دهنده اعتبار شیپور نزد آگهی‌دهندگان است. قطعاً تا زمانیکه این مقاله را تا انتها بخوانید تعداد آگهی استخدام در سایت شیپور افزایش پیدا کرده است.

تعداد بالای آگهی استخدام سایت شیپور

سایت شیپور با سال‌ها تجربه در زمینه استخدام و کاریابی به‌روزترین لیست آگهی‌های استخدام تایپیست، کارگر ساده و ماهر، کار در منزل، خیاط، معلم، راننده و کارمند را دارد. شیپور تمامی تلاش خود را کرده است تا محیطی کاملاً امن، دسترسی مستقیم و سریع را میان کارجو و کارفرما فراهم سازد و تنها با چند کلیک ارتباطی بدون واسطه را میان آن‌ها ایجاد کند. در شیپور آگهی‌ها از سمت کارفرمایان یا مسئولان منابع انسانی درج‌شده و کارجو می‌تواند نیازمندی‌های شغلی، حقوق، بیمه و شرایط جذب را بررسی نماید و در نهایت با یک تماس یا پیام با کارفرما ارتباط بگیرد. هم‌چنین کارجویان نیز این امکان را دارند تا مهارت‌ها و شرایط خود را در قالب آگهی در شیپور ثبت کنند تا کارفرما پس از بررسی رزومه، با آن‌ها تماس بگیرد.

علاوه بر این سایت شیپور این امکان را به شما می‌دهد تا روزانه میان هزاران آگهی فعال استخدام کار در منزل، جست‌وجو کنید و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خود پیدا کنید و به درآمد برسید. اگر کارفرما باشید، می‌توانید مشاغل خانگی مانند بسته بندی، انجام فعالیت‌های کامپیوتری و تولید محتوا، بازاریابی اینترنتی، خیاطی و دوزندگی، قالیبافی، بافتن تابلو فرش، آشپزی، کیک و شیرینی پزی، درست کردن غذا‌های آماده، پرورش گل و گیاه خانگی، درست کردن ترشی خانگی، ساخت زیورآلات، عروسک‌سازی را در شیپور ثبت کنید.

در شیپور تقریباً برای هر شغلی که خلاف قانون و موازین عرفی و شرعی نباشد، می‌توان آگهی استخدام گذاشت.

تنوع دسته‌بندی مشاغل را می‌توانید در تصویر زیر ببینید.

تنوع بالای دسته بندی های در بخش استخدام سایت شیپور-تنوع در مشاغل

اگر موقعیت شغلی مد نظر خود را در این دسته‌بندی‌ها پیدا نمی‌کنید، نگران نباشید. می‌توانید در بخش مشاغل دیگر آگهی خود را ثبت کنید. مطمئن باشید که جویندگان کار هم وقتی شغل مورد نظر خود را در دسته‌بندی‌های اصلی پیدا نکنند به بخش “مشاغل دیگر” می‌آیند و آنجا آگهی شما را خواهند دید.

ثبت آگهی استخدام به چه صورت انجام می‌شود؟

مراحل کار بسیار ساده است. اگر از طریق کامپیوتر وارد سایت شدید در همان صفحه اول سایت و در قسمت بالای سمت چپ یک لینک آبی رنگ با نوشته “+ثبت آگهی رایگان” هست که باید روی آن کلیک کنید. مطابق تصویر زیر:

ثبت آگهی رایگان در سایت شیپور-نحوه ثبت آگهی رایگان استخدام در سایت شیپور

در مرحله بعد وارد چنین صفحه‌ای می‌شوید. جایی که باید هر توضیحی در مورد موقعیت شغلی مدنظر را در اختیار بیننده آگهی بگذارید.

صفحه ثبت جزئیات آگهی در سایت شیپور

در قسمت گروه‌بندی به منوی استخدام بروید و در آنجا گروه شغلی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انتخاب گروه بندی در زمان ثبت آگهی

بعد از انتخاب شغل متناسب با گروه شغلی که انتخاب کرده‌اید، گزینه‌های مختلفی را پیش رو خواهید داشت. حداقل تحصیلات مورد نیاز، نوع قرارداد، میزان حقوق، بیمه و جنسیت گزینه‌های اولیه‌ای است که باید پر کنید.

قسمت‌هایی که برای ثبت آگهی استخدام باید پر شوند

همچنین عنوان آگهی و توضیحاتی در مورد آن را می‌توانید در این قسمت بنویسید.

به یاد داشته باشید که در استخدام کردن هم هر چقدر اصول تبلیغاتی را بهتر رعایت کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. عنوان شغلی و انتظاراتی که دارید را به وضوح بیان کنید. این کار باعث می‌شود افرادی که با شما تماس می‌گیرند دقیقاً گزینه‌های مد نظرتان باشند و از جواب دادن به تماس‌ها یا رزومه‌هایی که هیچ دردی از شما دوا نمی‌کنند، در امان بمانید.

در قسمت عنوان آگهی شما اجازه دارید که 60 کاراکتر بنویسید (چیزی حدود 10 کلمه). بعید است که عنوان هیچ شغلی بیش از ده کلمه باشد.

در قسمت توضیحات می‌توانید 4000 کاراکتر بنویسید (کمی کمتر از کل مقاله‌ای که در حال مطالعه‌اش هستید). البته توضیحات تا این حد طولانی در مورد یک شغل بعید است که خوانده شود. ولی قسمت توضیحات فرصت خوبی است تا نیازهای خود و شرایط کاری را به صورت مبسوط توضیح دهید. ساعت کاری، محل کار، آینده شغلی، تعداد همکاران، امکانات ایاب و ذهاب، امکانات جانبی شغل و هرچیزی که دانستنش به نظرتان لازم می‌رسد را در توضیحات بیان کنید.

دو گزینه هم وجود دارد که اگر بخواهید فعال شوند باید مبالغی بپردازید. یکی نشان “فوری” در کنار آگهی استخدام شماست و دیگری این است که بخواهید آدرس وب‌سایتتان هم در آگهی ذکر شود.گزینه های اضافی برای درج آگهی استخدام در سایت شیپور

بعد از پر کردن منوها لازم است تا برای آگهی استخدام خود یک یا چند عکس مناسب انتخاب کنید.

البته قرار دادن عکس در آگهی الزامی نیست. ولی تجربه ما در شیپور می‌گوید اگر آگهی شما حداقل یک عکس داشته باشد، شانس دیده شدنتان تا ۵ برابر افزایش می‌یابد.

می‌توانید از محل کار خود عکس‌هایی در شیپور قرار دهید. یا حداقل عکسی که مرتبط با شغل مورد نظر باشد را از اینترنت پیدا کنید و در آگهی خود بگذارید. و لابد خودتان بهتر می‌دانید که عکس‌های باکیفیت‌تر بیشتر نظر را به خود جلب می‌کنند.

بعد از پر کردن این صفحه که در واقع متن آگهی و هر آن چیزی است که لازم است فرد جویای کار در مورد شما بداند وارد صفحه بعد می‌شوید و در آن اطلاعات خود را وارد می‌کنید.

قرار دادن عکس از محل کار یا غیره در آگهی

آگهی شما در صف انتظار قرار می‌گیرد و پس از تایید در آگهی‌های استخدام شیپور قابل رویت خواهد بود.

شیپور برای کسانی که می‌خواهند آگهی‌شان بهتر دیده شود چند امکان دیگر هم قرار داده است. این امکانات رایگان نیستند، ولی کمک زیادی به دیده شدن آگهی شما خواهند کرد.

بروزرسانی، ویترین + بروزرسانی، بسته ویژه امکاناتی هستند که هرکدام باعث دیده شدن بهتر و بیشتر آگهی شما می‌شوند.

بروزرسانی” آگهی شما را به صدر لیست منتقل می‌کند.

ویترین + بروزرسانی” آگهی شما را در صدر لیست گروه‌بندی خود قرار می‌دهد.

و “بسته ویژه” شامل امکانات ویترین و بروزرسانی است، به علاوه اینکه نشان فوری را هم در کنار آگهی شما قرار می‌دهد.

امکان انتخاب امکانات بیشتر برای بهتر کردن آگهی استخدام سایت شیپور

شیپور در پایان سه پیشنهاد ویژه هم دارد که در تصویر زیر می‌بینید.

 اگر بخواهید از شیپور به وب سایت خود لینکی هم داشته باشید می‌توانید تیک آن را بزنید و با هزینه کمی بازدید سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را هم بالا ببرید. این کار باعث می‌شود کسی که آگهی را می‌بیند هم حساب بیشتری روی کسب و کار شما باز کند.

نشان فوری آگهی شما را از دیگر آگهی‌ها متمایز می‌کند و یک نشان “فوری“، مثل چیزی که در تصویر می‌بینید، کنار آگهی شما می‌آید که باعث به چشم آمدن بیشتر آگهی شما می‌شود.

اگر بخواهید آگهی شما در همه ایران به نمایش دربیاید این گزینه را هم فعال کنید. به خصوص اگر موقعیت شغلی که به دنبال پر کردن آن هستید، نیاز به حضور شخص ندارد و از جنس دورکاری است این گزینه می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

اپلیکیشن‌های آنلاین چطور در استخدام نیروی مناسب به شما کمک می‌کنند؟

چگونه آگهی استخدام را ویرایش کنیم؟

شاید بعد از ثبت آگهی متوجه ایرادی آگهی شوید و فکر کنید کار تمام است و راهی وجود ندارد. اما شیپور فکر این را هم کرده است و گزینه ویرایش را برای آگهی‌ها در نظرگرفته است.

برای ویرایش آگهی در برنامه شیپور، ابتدا از بالای صفحه سمت راست منوی تنظیمات شیپور را باز و گزینه حساب کاربری من را انتخاب کنید. در این قسمت همه آگهی‌هایی که ثبت کرده‌اید، نمایش داده می‎شود.

در پایین هر آگهی سه گزینه وجود دارد که شامل ویرایش، به روزرسانی و حذف است. با انتخاب گزینه ویرایش می‌توانید موارد موردنظر را ویرایش کنید.

در سایت شیپور نیز پس از منو حساب من در بالای صفحه، وارد بخش آگهی‌ها شده و اقدام به ویرایش آگهی نمایید.

چگونه آگهی استخدام را حذف کنیم؟

ممکن است بعد از استخدام فرد مورد نظرتان بخواهید آگهی که در  ثبت کرده اید را  حذف  نمایید. در این قسمت یاد می‌گیریم که برای حذف آگهی چه کار کنیم؟

حذف آگهی در سایت و برنامه شیپور، مشابه ویرایش آگهی است. در قسمت آگهی‌های من برای هر آگهی گزینه حذف در نظر گرفته است که با کلیک بر روی   گزینه حذف، پیغام “آیا از حذف آگهی اطمینان دارید” به شما نشان داده می‌شود. در صورتی که مطمئن باشید، می‌توانید آگهی را حذف کنید.

ساخت فروشگاه در شیپور

علاوه بر درج آگهی استخدام در شیپور، تسهیلات و امکانات دیگری نیز برای مشاغل در نظر گرفته شده است. ثبت فروشگاه در شیپور یکی از این امکانات است که به منبع درآمد بسیاری از فروشندگان سراسر کشور تبدیل شده است. شیپور برای شما یک فروشگاه اختصاصی در نظر می‌گیرد و به شما آدرس اینترنتی منحصر به فرد می‌دهد. می‌توانید از این آدرس در تبلیغاتتان استفاده کنید و آن را به همه مشتریان‌تان بدهید. حتی خریداران با جستجو کردن نام فروشگاهتان در گوگل، سریع‌تر شما را پیدا می‌کنند، در واقع بدون اینکه هزینه‌ای برای تبلیغات گوگل انجام داده باشید، فروشگاهتان در صفحه اول جستجوها نمایش داده می‌شود. شیپور برای ساخت فروشگاه از شما در موقع ثبت‌نام پولی دریافت نمی‌کند، اما بر خلاف سایت دیوار از فروش محصولات شما 2% کمیسیون دریافت می‌کند.با ساخت فروشگاه در شیپور می‌توانید:

  1. کسب و کار خود را توسعه دهید.
  2. محصولات و خدمات خود را به میلیون‌ها نفر نمایش دهید.
  3. با اشتراک‌گذاری آدرس اختصاصی (URL) مشتریان جدید پیدا کنید و چهره‌ای حرفه‌ای‌تر از کسب و کارتان ارائه دهید.
  4. از تخفیف ویژه برخوردار شوید.
  5. امکان خرید بسته‌های افزایش بازدید به‌صرفه (دارای تخفیف برای تعداد بالا) برای شما فراهم خواهد شد. با استفاده از این بسته‌ها می‌توانید در هزینه‌های به روزرسانی آگهی‌ها صرفه‌جویی کنید.
  6. کاربران با جستجوی نام برند شما در موتور‌های جستجو مانند گوگل می‌توانند وارد صفحه اختصاصی فروشگاه اینترنتی شما شوند.
  7. در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با پشتیبان اختصاصی فروشگاه آنلاین خود تماس بگیرید و از امکان مشاوره و راهنمایی استفاده کنید.
  8. لوگوی فروشگاه شما بر روی آگهی‌تان درج خواهد شد، این ویژگی باعث متمایزتر شدن آگهی شما می‌شود همچنین اعتماد بیشتر کاربران را در پی دارد. نمایش واترمارک (Watermark) روی عکس آگهی درج نام فروشگاه روی عکس، آگهی شما را متمایز می‌کند و به عکس نیز اصالت می‌دهد.
  9. با اضافه کردن بنر تبلیغاتی به صفحه فروشگاهتان معرفی بهتری از برندتان خواهید داشت.

برای ساخت فروشگاه در شیپور باید اطلاعات زیر را در سایت وارد کنید:

  • اسم فروشگاه: قبل از هر چیزی باید برای فروشگاه خود یک اسم شایسته و جالب در نظر بگیرید. شیپور از شما می‌خواهد این نام را وارد کنید.
  • شماره‌های تماس: برای برقراری ارتباط وارد کردن شماره‌های تماس که همیشه در دسترس باشد، از واجبات است.
  • لوگو: داشتن یک لوگو شما را از بقیه رقبا متمایز می‌کند. بنابراین شیپور از شما می‌خواهد لوگو را وارد کنید.
  • آدرس دقیق پستی و موقعیت مکانی: برای بخش ارتباط با ما در فروشگاه، نیاز به وارد کردن آدرس است.
  • ساعات کاری: مثل فروشگاه واقعی می‌توانید برای فروشگاه مجازی خود در شیپور ساعت کاری تعیین کنید.
  • شعار تبلیغاتی
  • متن درباره‌ی ما
  • تعدادی عکس برای ساخت بنر و عکس فروشگاه
  • امضای قراردادی که از طرف شیپور برایتان ارسال می‌شود.

ما در شیپور امیدواریم شما با قرار دادن یک آگهی هوشمندانه بتوانید برای موقعیت‌های شغلی سازمان خود لایق‌ترین نفرات را استخدام کنید.

سوالات متداول

چطوری در شیپور آگهی استخدام ثبت کنم؟

با کلیک روی دکمه‌ی «ثبت رایگان آگهی» و پر کردن اطلاعات، همان‌طور که به‌صورت تصویری در مطلب توضیح داده شده، به‌راحتی می‌توانید آگهی را ثبت کنید.

چطوری در شیپور آگهی استخدام ویرایش کنم؟

در سایت شیپور، پایین هر آگهی سه گزینه وجود دارد که شامل ویرایش، به روزرسانی و حذف است. با انتخاب گزینه ویرایش می‌توانید موارد موردنظر را ویرایش کنید.

چطوری در شیپور آگهی استخدام حذف کنم؟

در سایت شیپور، پایین هر آگهی سه گزینه وجود دارد که شامل ویرایش، به روزرسانی و حذف است. با انتخاب گزینه حذف می‌توانید موارد موردنظر را حذف کنید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.