گزارش املاک شیپور از نیم‌سال اول ۱۴۰۰ منتشر شد

2/5 - (4 امتیاز)

جامع‌ترین گزارش املاک ایران به طور رسمی در شیپور منتشر شد. وقتی می‌گوییم جامع منظورمان این است: سراسر ایران، انواع املاک، و تمام معاملات خرید و فروش، رهن و اجاره. این اولین بار است که یک گزارش با نگاهی ۳۶۰ درجه، بازار املاک را به وسعت ایران مورد بررسی قرار می‌دهد.

برای آشنایی با گزارش املاک شیپور و دانلود آن با ما همراه باشید.


در کنار هم برای آگاهی بیشتر

فرقی ندارد از شاغلان حوزه املاک باشید، سرمایه‌گذار باشید، یا یک مخاطب عادی. در هر صورت وضعیت مسکن تاثیر مستقیم و به‌سزایی در اقتصاد و زندگی همه ما دارد. شیپور به عنوان یکی از بازیگران اصلی در املاک آنلاین کشور، در تلاش است با انتشار این گزارش فضایی شفاف و آگاهانه برای تمام کاربران فراهم کند.

اطلاعات و آمار گزارش پیش رو، براساس تحلیل آگهی‌های ثبت شده در شیپور، و حاصل همکاری واحدهای هوش تجاری، املاک و روابط عمومی است. با توجه به سهم قابل توجه شیپور در آگهی‌های آنلاین املاک، آمار و اطلاعات گزارش نمای روشنی از معاملات و وضعیت مسکن کشور در نیم‌سال اول ۱۴۰۰ هستند.

گزارش املاک شیپور در یک نگاه

این گزارش با توجه به جامعیت، حجم محتوای بالایی دارد. اما برای دسترسی آسان و استفاده راحت‌تر مخاطبان، تمام موضوعات به صورت طبقه‌بندی شده ارائه شده‌اند. داده‌های گزارش در سه بخش تهران، سایر استان‌های ایران، و شمال کشور قرار گرفته‌اند

در تهران و سایر استان‌ها به املاک مسکونی، اداری و تجاری پرداخته شده است. و در شمال کشور موضوع باغ و زمین را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

گزارش املاک شیپور

 

دانلود گزارش املاک نیم‌سال اول ۱۴۰۰

از شما همراهان عزیز دعوت می‌کنیم نسخه کامل گزارش را از طریق لینک زیر دریافت کرده و مطالعه کنید. امید داریم این اطلاعات نقش موثری در شفافیت و توسعه بازار املاک ایران ایفا کند.

دکمه دانلود گزارش


بخشی از آمار و اسلایدها

  

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.