در کمپین «مهمانی کتاب» کتاب رایگان هدیه بگیرید

Rate this post

در قرن ۱۱ میلادی خانمی ژاپنی به اسم موراساکی شیکیبو رمان گِنجی را نوشت. یک داستان بلند با ۴۵ فصل که اولین رمان دنیا به حساب می‌آید. حالا چیزی حدود ۱۰۰۰ سال از این ماجرا گذشته ولی هنوز هم ما آدم‌ها مجذوب داستان‌ها و خواندن کتاب هستیم.

اینجا قرار نیست بحث همیشگی را باز کنیم و به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از مزایا و فواید کتاب خواندن برایتان بگوییم. بلکه می‌خواهیم شما را به مهمانی کتاب دعوت کنیم. یک کمپین هیجان‌انگیز با پرطرفدارترین کتاب‌های اخیر و یک هدیه رایگان. با شیپور همراه باشید.


هر کتاب جدید، یک فرصت برای آگاهی

هر کتاب جدیدی که می‌خوانیم دریچه‌ای از آگاهی، توانایی و مهارت‌ها، لذت و حس خوب را به رویمان باز می‌کند. این بار کتاب جدید از طرف ما است! در هفته کتاب‌خوانی از ۲۵ آبان تا ۱ آذر تمام شیپوری‌ها می‌توانند یک کتاب رایگان دریافت و مطالعه کنند.

 

کدام کتاب‌ها را می‌توانم هدیه بگیرم؟

کمپین «مهمانی کتاب» به صورت مشترک بین شیپور، فیدیبو، دیجی کالا، پیاده، نماوا و جاباما برگزار می‌شود. کتاب‌های هدیه از قبل مشخص شده‌اند و تلاش شده موضوعات متنوع و پرطرفدار در لیست قرار بگیرند. شما می‌توانید کتاب دلخواه‌تان را از لیست پایین انتخاب کنید:

مشاهده اطلاعات کامل و توضیحات کتاب‌ها>>

 

چطور می‌توانم کتاب هدیه را دریافت کنم؟

برای دریافت هدیه کافی است وارد سایت فیدیبو بشوید. در صفحه کمپین می‌توانید کتاب موردنظر را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید. حالا با استفاده از کد ۱۰۰% تخفیف Bookweek کتاب را دریافت کنید. این کتاب به صورت رایگان وارد کتابخانه شما در حساب کاربری‌تان می‌شود. در اپلیکیشن فیدیبو می‌توانید کتاب‌تان را بخوانید یا بشنوید.

 

اگر کتاب دلخواهم در لیست هدیه نبود چه کنم؟

در انتخاب کتاب‌ها موضوعات متنوع در نظر گرفته شده‌اند تا تمام علایق و سلیقه‌ها را پوشش دهد. اما در هر صورت اگر کتابی که دنبالش هستید را در لیست پیدا نکردید، می‌توانید به دسته‌بندی کتاب و لوازم تحریر در شیپور مراجعه کنید.

در این بخش چند هزار کتاب نو و دست دوم با قیمت پایین‌تر آگهی‌ شده‌اند. بعد از انتخاب کتاب کافی است از طریق چت یا تماس با آگهی‌دهنده ارتباط بگیرید و نحوه ارسال را هماهنگ کنید. خرید و فروش کتاب یعنی قیمت کمتر و آسیب کمتر به محیط زیست. چه چیز بهتر از این؟


دوستانتان را به مهمانی کتاب دعوت کنید!

با انتشار این مقاله می‌توانید دوستانتان را هم به مهمانی دعوت کنید تا هدیه کتابشان را دریافت کنند. و در آخر اینکه برایمان بگویید کتابی که در حال حاضر مطالعه می‌کنید چیست؟ بهترین کتابی که خواندید کدام است؟ طرفدار چه سبک یا کدام نویسنده هستید؟ اگر از کاربران کتاب‌خوان شیپور هستید حتما در بخش دیدگاه از تجربیات و توصیه‌هایتان برای ما و خوانندگان بلاگ بنویسید. منتظر خواندنشان هستیم.

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
1 نظر
  1. سجاد می گوید

    سلام

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.