عرضه آریا و شاهین پلاس «خودروهای جدید سایپا» به‌زودی در بازار

1/5 - (1 امتیاز)

در آخرین گفته‌های قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قرار شده است که به‌زودی برخی خودروهای جدید از  این خودروسازی روانه بازار شوند. این خودروها شامل اطلس، سهند، آریا و شاهین پلاس می‌شوند که قرار است تنوع محصول در این خودروسازی را بیشتر کنند.

محمود سهیل‌نژاد در این باره گفت:

به منظور توسعه سبد محصولات و همچنین رونق کسب و کار شبکه نمایندگی‌ها، در خودروهای جدید گروه سایپا، از ظرفیت شبکه نمایندگی‌ها برای معرفی محصول استفاده خواهیم کرد.ن پلاس به زودی وارد بازار خواهند شد و سبد محصولات سایپا متنوع‌تر می‌شود. هنوز خبری از قیمت این خودروها مطرح نشده است و به احتمال زیاد و پس از تایید نهایی شورای رقابت، قیمت محصولات جدید سایپا اعلام می‌شود.

علاوه بر این، او در ادامه صحبت‌های خود که در نشستی با حضور مدیرعامل و معاونین سایپایدک و مدیران نمایندگی‌های سایپا در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، درباره اقداماتی برای افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا و همچنین رضایت آنها از خرید خودرو صحبت کرد.

مجتبی معظمی مدیرعامل سایپایدک نیز در صحبت‌های خود به این اشاره کرد که با ارائه خدمات با کیفیت بالا، بتوان رضایت مشتریان این خودروسازی را تا حد امکان کسب کرد. او در این باره گفت:

با برنامه‌ریزی‌های منسجمی که در سال‌های اخیر در سایپایدک انجام شده، توانستیم رکورد فروش قطعات یدکی را کسب کنیم و در حوزه رضایتمندی مشتریان پارس خودرو نیز به رتبه یک برسیم. کسب این موفقیت‌ها بدون همراهی و همکاری شبکه نمایندگی‌ها به دست نمی‌آمد و اکنون نیز در تلاش هستیم تا رکورد فروش قطعات را بار دیگر تا پایان آبان ماه محقق کنیم. در برنامه‌ریزی‌هایی که برای شبکه در سطح گروه خودروسازی سایپا و همچنین سایپایدک انجام شده، توجه ویژه‌ای به اقتصاد شبکه داشته‌ایم که نتایج آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.

در پایان نیز به این موضوع اشاره کردند که قرار است درباره تامین به‌موقع قطعات در سایپا و سایپایدک تصمیمات مهمی گرفته شود که همین موضوع می‌تواند کمبود قطعه را کاهش دهد و در نهایت، رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا کند.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.