بهترین دکوراسیون داخلی که تحت تاثیر تغییرات اقلیمی آسیب نبیند

Rate this post

در شرایط تغییرات اقلیمی، محیط دکوراسیون داخلی بهتر است شبیه به طبیعت بشود تا فضای داخلی بتواند از شما حمایت کند. زیرا تغییرات اقلیمی به نوعی واکنش خشمگین طبیعت به فعالیت‌های انسانی است.

 

تغییرات اقلیمی و شرایط جدید آب و هوایی از سال 2019 میلادی به بحران اقلیمی تبدیل شد. تحولات شدید در محیط پیرامون ما به تاثیراتی در فضای داخلی خانه و حتی دکوراسیون خانه خواهد انجامید. در حالی که تغییرات اقلیمی رو به گرمای کره زمین می‌رود، احتمالا باید توقع یک شرایط جوی استوایی برای بیشتر نقاط کره زمین داشته باشیم.

این تغییرات در بهار سال گذشته ایران نیز خودش را در سیل‌های پشت سر هم نشان داد. اتفاقی که باعث شد بسیاری از هموطنان ما بی‌خانمان شوند یا در کمترین حالت، به دکوراسیون خانه آن‌ها آسیب‌های بدی وارد شود. در حالیکه شاید بخش عظیمی از این آسیب‌ها به دلیل سوء مدیریت بود، اما باید بپذیریم که اتفاقات این چنین قرار است بیش از پیش برای اکثر نقاط دنیا بیفتد. در اینجا سعی داریم به شما کمک کنیم با جزئیات دکوراسیون داخلی که در شرایط تغییرات اقلیمی کمتر آسیب می‌بیند، آشنا شوید.

 

تغییرات اقلیمی و دکوراسیون بیوفیلیک و خلوت

 

تغییرات اقلیمی و دکوراسیون بیوفیلیک و خلوت

کشورهایی که از نظر علمی و هنری پیشرفت خوبی داشته‌اند و آب و هوایی نسبتا استوایی دارند، مثال‌های خوبی برای نحوه دست بردن در دکوراسیون داخلی متناسب با تغییرات اقلیمی دارند. اما بگذارید مقاله را کمی راحت کنیم. در بیشتر شرایطی که ما از دنیا، سرعت بالای تکنولوژی، و البته آدم‌هایش خسته شده‌ایم، به دنبال فضایی سبز و به دور از زندگی شهری هستیم. در ذهن خودمان تصور می‌کنیم که در یک کلبه با دکوراسیونی خلوت وسط جنگل نشسته‌ایم و کتاب می‌خوانیم.

این ذات ماست که با طبیعت عجین است و آن را دوست دارد. هر وسیله و فضایی که به نوعی ما را به طبیعت و موجودات زنده زیستی نزدیک کند، در واقع ما را به خودمان نزدیک‌تر کرده است. و ما با آن احساس آرامش و راحتی خواهیم داشت. این نظریه به نظریه بیوفیلیا یا طبیعت بارگی شهرت دارد.

به دنبال فضای خالی باشید تا دکوراسیون خانه‌تان در تغییرات اقلیمی امن شود

 

به دنبال فضای خالی باشید تا دکوراسیون خانه‌تان در تغییرات اقلیمی امن شود

 

فنگ شویی، بیوفیلیا و انواع و اقسام فلسفه‌های روانشناسی معماری، بر خلوت بودن فضا تاکید دارند. فضای زندگی خودتان را با اشیا خفه نکنید. دکوراسیون داخلی شریان و ریه دارد. اجازه بدهید نفس بکشد.

با کور کردن فضای دکوراسیون، در اولین تغییرات اقلیمی نابهنگام، فضا که توانایی نفس کشیدن ندارد خفه خواهد شد. فضای مطلوب که بارها در مقالات شیپور به آن اشاره کردیه فقط سطح زمین نیست. دیوارها، سقف، پنجره‌ها و هر فضای داخلی دیگری در دکوراسیون به تنفس نیاز دارد.

تغییرات اقلیمی و آب و هوای ثابت دکوراسیون منزل شما

بر اساس بیوفیلیا، باید محیط دکوراسیون را شبیه به طبیعت کنید تا فضای داخلی بتواند از شما حمایت کند. تغییرات اقلیمی به نوعی واکنش خشمگین طبیعت به فعالیت‌های انسانی است.

اگر، دکوراسیون داخلی شما شبیه به طبیعت باشد، در این واکنش‌ها امن خواهد بود. به طبیعت نشان دهید که بخشی از آن هستید و رو به روی آن نایستاده‌اید. طبیعت سه عنصر را سریع‌تر تشخیص می‌دهد: آب، نور، و البته گیاهان سبز. سعی کنید از این سه عنصر در دکوراسیون داخلی خانه‌تان استفاده کنید تا هم حال و روزتان خوب شود و هم خانه را به پناهگاه تغییرات اقلیمی تبدیل کنید.

 

تغییرات اقلیمی و آب و هوای ثابت دکوراسیون منزل شما

 

جنگل دکوراسیون داخلی زیر بارش تغییرات اقلیمی

با توجه به اهمیت گیاه در منطبق شدن شرایط دکوراسیون داخلی با تغییرات اقلیمی، خانه را از گیاهان مختلف پر کنید. با این کار بدنتان را به رطوبت و بخار آب هم عادت می‌دهید. فراموش نکنید که یکی از پیامدهای تغییرات اقلیمی، استوایی شدن هوای بسیاری مناطق است. گیاهان در دکوراسیون شما، شکل تنفس و تعریق بدن شما را تغییر خواهند داد. لذا می‌توانید راحت‌تر نفس بکشید و با تغییرات جوی کنار بیایید.

آنچه باید تغییرات اقلیمی از دکوراسیون شما بداند

قبل از اینکه پای طبیعت را به فضای دکوراسیون خانه باز کنید، دکوراسیون را خلوت کنید. سپس از شر هر چیزی که خشم طبیعت را برمی‌انگیزد خلاص شوید.

 

جنگل دکوراسیون داخلی زیر بارش تغییرات اقلیمی

 

پلاستیک‌ها را تغییر کاربری بدهید. سیلیکون و وینیل و انواع و اقسام جزئیات آسیب زننده را از فضای دکوراسیون داخلی دور کنید. در چنین شرایطی، فضای خانه نفس خواهد کشید و دکوراسیون شما حال و انرژی خوبی به شما خواهد داد. ضمن اینکه، با نفوذ تغییرات اقلیمی به محل زندگی شما، دکوراسیون شما از آسیب‌های احتمالی مصون خواهد ماند.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.