دکوراسیون برتر با وسایل دورریز

3/5 - (5 امتیاز)

در این مقاله به بررسی نام چند طراح برتر دکوراسیون داخلی که با مواد دورریز کار می‌کنند می‌پردازیم تا بتوانید ایده صحیحی از دکوراسیون برتر با وسایل دورریز داشته باشید.

 

دک.راسیون برتر با وسایل دورریز

 

در حالی که تقریبا هر شکلی از دکوراسیون داخلی را می‌شود به نوعی با وسایل دور ریز اجرا کرد، اما همیشه ایده یا مشورت گرفتن از کسانی که متخصص دکوراسیون با وسایل دورریز هستند یک غنیمت است. لازم به ذکر هم هست که با مشورت با این افراد کار ما چند صد سالی جلوتر خواهد افتاد! خوشبختانه به دلیل وجود اینترنت، و عزیزان فعال در زمینه محیط زیست و دکوراسیون داخلی که وبسایت و وبلاگ‌های خودشان را دارند، کافی است اسم آن‌ها را در موتور جست و جوی گوگل تایپ کنید تا به سال‌ها تجربه و آزمون و خطای آن‌ها به صورت کاملا رایگان دست پیدا کنید. در اینجا برای شروع کار، نام چند طراح برتر دکوراسیون داخلی که با مواد دورریز کار می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید ایده صحیحی از دکوراسیون برتر با وسایل دورریز داشته باشید.

دکوراسیون طراحی اولیویر هیت

 

دکوراسیون طراحی اولیویر هیت

 

تمرکز طراحی‌ها و دکوراسیون داخلی شرکت الیویر بیشتر روی ارتباط انسان و طبیعت است. البته به تازگی بخشی در بلاگ، و در قسمت مشاوره وبسایتش به استفاده از مواد دورریز برای تهیه مبلمان و وسایل خانه اختصاص داده است. با این وجود، باید تاکید کنیم که الیویر از آن دست انسان‌های بسیار باهوش و خوش ذوقی است که دوست دارد کاری به نفع محیط زیست و همچنین حال بهتر انسان‌ها انجام بدهد. به همین دلیل آهسته و ریز به ریز کار می‌کند. به عقیده او، اگر به مرور استفاده بهینه مجدد برای مواد دور ریز در خانه پیدا شود، بهتر از آن است که یک نقش دکوراتیو به وسایل خانه تحمیل کنیم. سلامت روحی مواد، محیط و انسان به نظر الیویر، مهم‌ترین بخش دکوراسیون داخلی است. او به تمام مواد دور ریزش، حال و نمایی از ابزار طبیعت اضافه می‌کند.

 

دکوراسیون طراحی لین هافمن

 

دکوراسیون طراحی لین هافمن

 

از اهداف اصلی در زمینه طراحی دکوراسیون لین این است که به انسان‌ها کمک کند رشد و پیشرفت کنند، نه اینکه فقط وجود داشته باشند. لین زمان زیادی را وقت صرف مطالعه روی اجزای ماندگار دکوراسیون داخلی کرده و معتقد است زمینه پیشرفت انسان در محیط ماندگار فراهم‌تر است. به عقیده لین، یکی از دلایل پیشرفت گذشتگان نسبت به ما، احترام ویژه‌ای بوده که برای محیط زیست قائل بوده‌اند. به عقیده لین، یکی از دلایل حال بد انسان‌ها، گذراندن زمان نسبتا زیاد در فضاهای داخلی است. هر چه دکوراسیون داخلی رنگ و بوی فضای بیرونی را بگیرد، حال انسان‌ها بهبود پیدا می‌کند. این کار میسر نمی‌شود مگر به کمک نور، طبیعت و استفاده صحیح از مواد دورریز.

 

دکوراسیون و طراحی تریسی استفنز

 

دکوراسیون و طراحی تریسی استفنز

 

از مزایای طراحی‌های دکوراسیون داخلی تریسی، به غیر از استفاده از مواد دور ریز و محیط زیست دوستی آن، قیمت‌های اقتصادی و طراحی مناسب با بودجه مردم است. تریسی به دلیلی عقیده‌ای که دارد، از وسایل دور ریز خود اشخاص برای بازسازی دکوراسیون داخلی استفاده می‌کند. این عقیده، باور به این مسئله است که فضای زندگی آدم‌ها بازتاب درون خود آدم‌ها است.

 

دکوراسیون و طراحی کریستینا ولف

 

دکوراسیون و طراحی کریستینا ولف

 

روش کار کریستینا بسیار جذاب و منحصر به فرد است. کریستینا برای دکوراسیون داخلی از خود مشتری‌ها کمک می‌گیرد. او در واقع وارد یک پروژه محیط زیستی و دکوراسیون داخلی با خود مشتری می‌شود. او زمان زیادی صرف اطلاع رسانی به مشتری در مورد طراحی داخلی و وسایل دور ریز می‌کند. سپس، سعی می‌کند پیشنهادهای خود مشتری در مورد تغییر کاربری وسایل دور ریز و مورد بازیافت را اجرا کند. او به همه جای دنیا سفر می‌کند و از همه جا مشتری می‌گیرد. یکی از اهداف کریستینا اجرای ذهنیت سبز بر روی دکوراسیون داخلی است.

 

استودیوی طراحی و دکوراسیون برتر ماندارینا

 

استودیوی طراحی و دکوراسیون برتر ماندارینا

 

یکی از تخصصی‌ترین استودیوهای طراحی داخلی و دکوراسیون در بوستون، استودیوی ماندارینا است. او که مشتری‌هایی از همه جای امریکا دارد، تمام تمرکزش را روی مواد اولیه قابل بازیافت و البته دورریز گذاشته است. جالب اینجاست که او این مواد دور ریز را برای تولید مبلمان و وسایل دکوری نمی‌خواهد. بلکه از این مواد برای تغییر فضاهای داخلی دکوراسیون استفاده می‌کند. زاویه دید این استودیو بسیار کلاسیک است. بنابراین، دکوراسیون دور ریز او پر از رنگ‌های شاد، بافت‌های مختلف و البته فضا برای استراحت است.

 

موسسه طراحی و دکوراسیون گرین همر

 

موسسه طراحی و دکوراسیون گرین همر

 

موسسه گرین همر در طی جنبش‌های سبز و محیط زیست دوست در سال 2002 بنا شد. وظیفه گرین همر بیشتر تولید مواد و ابزاری است که در دکوراسیون داخلی به کار می‌آید. البته این مواد را بازیافتی و یا از مواد دور ریز تهیه می‌کنند. مثلا کاغذ دیواری‌های قابل بازیافت و یا ورقه پلاتینیوم‌هایی دورریز.

 

نقش دکوراسیون برتر و مواد دور ریز بر زندگی سالم

در کل، صنعت و هنر دکوراسیون داخلی که هم پر هزینه و هم آلوده کننده است، با تغییر عملکرد و رویکرد محیط زیستی، می‌تواند نقش مهمی در تغییر نگرش افراد به دکوراسیون داخلی و مصرف صحیح داشته باشد. به شرط آنکه یادمان باشد، دوست‌دار محیط زیست بودن به معنای کهنه یا نازیبا رفتار کردن نیست. تنها، نوعی هوشمندانه نگاه کردن به فضا و محیط زیست است. نمونه‌های زیادی از دکوراسیون برتر وجود دارد که با الهام از آن‌ها، با مواد دور ریز طور دیگری رفتار کنیم.

 

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
2 نظرات
  1. سارا می گوید

    من عاشق دکور با وسایل دورریختنی هستم، خودم سعی میکنم با همین وسایل چیزای جدید بسازم

  2. مریم می گوید

    بعضی وقتها خیلی این وسایل فضا رو زیبا میکنن البته باید حتما یه نفر اینکاره انجام بده

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.