فاصله‌گذاری اجتماعی به لوگو خودروها هم رسید!

Rate this post

این ویروس هم‌اکنون اکثر کشورهای جهان را آلوده کرده است. دولت‌ها در حال وضع قوانین محدودکننده برای رفت و آمد شهروندان هستند و از آن‌ها می‌خواهند تا فاصله ایمن را از یکدیگر رعایت کنند. مردم از تجمع در گروه‌های بیش از دو نفر منع شده‌اند و از آن‌ها خواسته شده تا مهمانی‌های خانوادگی و سفرهای غیرضروری را لغو کنند. مقررات سخت‌گیرانه دولت آمریکا تا سی‌ام آوریل تمدید شده و پیش‌بینی می‌شود تا ماه ژوئن یا خرداد، شاهد بهبود محسوس اوضاع نباشیم.

فاصله گذاری اجتماعی به سبک خودروسازی آلمان

فاصله گذاری اجتماعیهم اکنون بحران شیوع کرونا صنایع خودروسازی آلمان و آمریکا را نیز به تعطیلی کشانده و نهادهای اقتصادی جهان پیش‌بینی می‌کنند سال 2020 یکی از بدترین سال‌ها برای اقتصاد جهان باشد. در این بین جنگ انسان‌ها با ویروس کرونا ادامه دارد و در این بین شرکت‌های خودروسازی نیز سعی می‌کنند با فرهنگ‌سازی، سهم خود را از مقابله با کرونا متقبل شوند. برخی شرکت‌ها مانند هیوندای گارانتی‌های منقضی شده را برای سه ماه تمدید می‌کنند و برخی همانند جیلی خدمات تحویل خودرو در محل ارائه می‌دهند. خودروسازان آلمانی با ارائه تغییرات در لوگوهای خود، مردم را به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دعوت کرده‌اند.

سه خودروسازی بزرگ آلمان یعنی مرسدس بنز، فولکس واگن و آئودی در اقدامی هماهنگ نشان‌های خود را به طور موقف تغییر دادند. در لوگو جدید این شرکت‌ها که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، بین قسمت‌های به هم پیوسته در نشان تجاری فاصله ایجاد شده است تا مردم را به فاصله گرفتن از یکدیگر ترغیب کند. بسیاری از متخصصان پیشنهاد می‌کنند افراد برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، حداقل دو متر از یکدیگر فاصله بگیرند.

انتشار لوگوهای جدید آئودی، مرسدس بنز و فولکس واگن

در نشان جدید آئودی، چهار حلقه معروف این لوگو از یکدیگر جدا شده‌اند. چهار حلقه نقره‌ای شکل در نشان آئودی نشان‌دهنده اتحاد چهار شرکت در سال 1909 و تشکیل شرکت آئودی هستند. این خودروسازی بزرگ آلمان از اتحاد چهار کارخانه هورش (Horch)، واندرر (Wanderer)، دکاو و اتو یونیون (DKW) تشکیل شده است. آئودی همزمان با انتشار نشان تجاری خود که بر فاصله گذاری اجتماعی تاکید می‌کند، پیامی را با مضمون «از یکدیگر فاصله بگیرید – در کنار هم بمانید» ذکر کرده است.

شرکت فولکس واگن آلمان نیز که لوگو آن از دو حرف V و W تشکیل شده، تغییراتی را در نشان تجاری خود اعمال کرده است. سابقه لوگو فولکس واگن به سال 1937 باز می‌گردد و این شرکت سپتامبر سال گذشته از طرح جدید نشان تجاری خود رونمایی کرده بود. فولکس واگن نیز به همراه نشان جدید، پیامی را مبنی بر ضرورت فاصله گذاری اجتماعی منتشر کرده است.

مرسدس بنز سومین خودروساز بزرگ آلمانی است که به این کمپین پیوست. ستاره سه پر مرسدس بنز اکنون از حلقه احاطه کننده آن فاصله گرفته و کوچکتر شده است. لوگو جدید مرسدس بنز در اکانت این شرکت در فیسبوک منتشر شد و به سرعت مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. مرسدس یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان جهان است و این اقدام در جهت اطلاع‌رسانی به مردم سراسر جهان در مورد کرونا صورت گرفته است.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.