معرفی و بررسی گوشی موبایل ال جی K10

Rate this post

گوشی های میان رده بازار همیشه خریدارانی دارند که می خواهند با پرداخت یک هزینه معقول و منطقی از امکانات مناسب گوشی های موبایل برای انجام کارهای روزانه بهره ببرند.

در بخش معرفی امروز،‌گوشی ال جی K10 را بررسی و معرفی خواهیم کرد. با شیپور همراه باشید و برای دیدن قیمت انواع گوشی موبایل نو و دست دوم می توانید به سایت شیپور صفحه گوشی موبایل، تبلت و لوازم مراجعه کنید.

شاید بخواهید بدانید که  گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس ۸ چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی‌ موبایل ساخت شرکت ال‌جی این روزها با پسوند K سر زبان هاست که در چندین مدل متفاوت از نظر سخت افزاری و شبیه به هم از نظر ظاهری در بازار ارائه می شوند. این شرکت تاکنون چهار نمونه از این سری تازه را به بازار عرضه کرده است. مدل های K4، K7، K8 و K10 را طرفداران تولیدات و محصولات ال جی کمابیش می شناسند.

گوشی موبایل میان رده ساخت شرکت ال جی K10 دو سیم‌کارته است و از شبکه‌ 4G هم پشتیبانی می کند. همچنین به سخت‌افزار مناسبی مجهز است که نیاز کاربر را رفع می کند. علاوه بر این نمایشگر نسبتا بزرگ و باکیفیت 5.3 اینچی دارد که از نوع LCD شفاف با تراکم 277 پیکسل بر اینچ است. شرکت ال جی همچنین با استفاده از تکنولوژی IPS زوایای نمایش در این گوشی را بهبود داده است. صفحه نمایش این گوشی که با گوریلا گلس پوشانده شده است می‌تواند تا پنج لمس هم‌زمان را پشتیبانی کند. رزولوشن این موبایل 1280× 720 پیکسل است. این گوشی مجهز به حسگر 13 مگا پیکسلی  است که برای هماهنگی با محیز هنگام فیلم برداری و تصویربرداری عنلکرد بسیار مناسبی دارد.

این گوشی موبایل از تراشه‌ مدیاتک به همراه 2 گیگابایت رم بهره می برد که امکان اتصال به اینترنت 4G را فراهم می کند. این تلفن همراه دارای  16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است که با کارت حافظه‌ی جانبی تا 32 گیگابایت دیگر افزایش پیدا می کند.

گفتنی است باتری لیتیوم‌‌یون گوشی موبایل  ال‌جی K10 دارای ظرفیت 2300 میلی‌آمپر ساعتی است. همچنین باید اشاره کرد که این تلفن همراه به دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز است. دوربین اصلی آن به فلش LED مجهز است. به لحاظ نرم افزار و سیستم عامل این گوشی از سیستم عامل اندروید مارشمالو بهره می برد.

قیمت این تلفن همراه اکنون 570,000 هزار تومان است.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.