امسال عید را با یک استایل محیط زیستی شروع کنیم…

Rate this post

در حالی عید 99 را شروع می‌کنیم که طبیعت انتقامش را بارها در 98 به ما نشان داد، بیاید عید امسال استایلمان را محیط زیستی کنیم.

امسال عید را با یک استایل محیط زیستی شروع کنیم...

استایل همه چیز نیست. مخصوصا در مورد لباس و مو و ظاهر.استایل تا حدود بسیار زیادی وابسطه به نوع نگاه ما به زندگی است. استایل ما در واقع همان سبک زندگی و تفکر ماست.  در سالی که گذشت، در شیپور تلاش کردیم تا جای ممکن در بخش استایل شما را با تغییرات اقلیمی، حمایت از محیط زیست با استایل دوباره پوشی، تعویض و مواد طبیعی آشنا کنیم. در حالی که این مقاله به نوعی آخرین نوشته در تقویم استایل سال 98 شیپور به حساب می‌آید، سعی داریم خلاصه‌ای از آنچه باعث می‌شود بتوانید عید را با یک استایل محیط زیستی شروع کنید، آماده کنیم.

 

استایل خریدتان را متفکر کنید، عیدتان را متحول کنید

 

استایل خریدتان را متفکر کنید، عیدتان را متحول کنید

 

استایل خریدتان را از شکل از تولید به مصرف، به تفکر به مصرف تغییر دهید. در حالی که کرونا محدودیت‌های اساسی بر روی شکل خرید‌های ما گذاشته است، سعی کنید عادت خرید متفکرانه را به استایل زندگی‌تان اضافه کنید. این فقط درمورد خرید لباس و کیف و کفش عید نیست. استایل عیدتان را بر اساس خرید نیازها، و جایزه خوش فکری قرار بدهید. به این معنا که اول سراغ نیازهای ضروری زندگی بروید، و بعد برای این شکل متفکرانه از استایل به خودتان جایزه بدهید. بهترین کار این است که جایزه انتخابی‌تان را نیز به نوعی دوست‌دار محیط ‌زیست کنید.

 

سرعت سریع استایل و فشن را کند کنید

 

سرعت سریع استایل و فشن را کند کنید

 

استایل سریع یعنی با هر ترند تازه‌ای در دنیای مد، به دنبال خرید تازه‌ای باشیم. با فرارسیدن عید، بهار و گرم شدن هوا، خرید کردن رونق بیش‌تری می‌گیرد. احتمال اینکه از عید به آن طرف بیش‌تر از هر زمان دیگری به سراغ لباس‌هایی با استایل تازه باشیم بیشتر و بیشتر می‌شود. اما سرعتتان را کم کنید. نگذارید فشن، شما را قربانی تغییرات طبیعت کند. خیلی ساده است. با این سرعت بالای تغییرات مد، کم کم شما انقدر دور ریز خواهید داشت که به تنهایی با یک استایل تولید کننده زباله، توانایی نابودی کره زمین را خواهید داشت. تغییر کنید. بگذارید عید امسال با این هشدار جدی، ابتدای یک زندگی با استایل طبیعی‌تر و خوشحال‌تر باشد.

 

استایل وسایل بهداشتی روزانه را با عید طبیعی کنید

 

استایل وسایل بهداشتی روزانه را با عید طبیعی کنید

 

استایل و فشن تا حدود زیادی شامل پکیج و بسته‌بندی وسایل مراقبت روزانه ما می‌شود. از مسواک تا شانه، جعبه شامپو و لیف ما ممکن است پلاستیکی باشد. ضمن اینکه برای عید برای تغییر ظاهر خودمان برنامه‌ ریزی می‌کنیم. فکری هم به حال ظاهر وسایل مورد استفاده‌مان بکنیم. این تغییر نه تنها کمک زیادی به محیط زیست خواهد کرد، بلکه برای مراقبت از بدن خودمان هم یک انتخاب صحیح است.

 

استایل خرید عیدتان را از کیسه به کیف تغییر دهید

 

استایل خرید عیدتان را از کیسه به کیف تغییر دهید

 

استایل در دنیای امروز شامل چیزهای زیاد و عجیبی می‌شود. تقریبا از سال 2018، ترندها و استایل‌های مرتبط با تغییرات اقلیمی در قالب برندهای مختلف وارد بازار شد. انواع و اقسام اکسسوری‌ها مثل ماسک، شاپینگ بگ‌های قابل بازیافت و یا چترهای طبیعی تحت نام‌های برندهای مشهور وارد بازار شدند. این‌ها نمایش نیست. همه سعی در فرهنگ سازی مسئله‌ای دارند که حالا با وقوع باران‌های سیل آسا و کرونا دیگر شوخی نیست. برای عید امسال اگر خرید می‌کنید، حتما از کیف‌های خرید پارچه‌ای استفاده کنید. نه تنها احتمال وقوع کرونا را کاهش می‌دهد، بلکه دور ریز هم نخواهد بود.

 

استایل وسایل سفر خود را با عید تغییر دهید

 

استایل وسایل سفر خود را با عید تغییر دهید

 

استایل سفر هم از آن دست موضوعات بسیار مهم است که ممکن است حالا بگویید، این دیگر درباره عید امسال معنا و مفهومی ندارد. معمولا در سفر ما یک پک پیکنیکی از ظروف پلاستیکی داریم. عید سال‌های گذشته را مرور کنید. و یا اگر از بیرون غذا می‌گیریم، برای قاشق و چنگال همیشه یک پک یک بار مصرف به ما ارائه می‌شود. ست سفری غیر پلاستیکی خودتان را تهیه کنید و برای سفرتان استایل قائل شوید. اجازه بدهید زیبایی حمایت از محیط زیست دیگران را هم تشویق کند با شما همراه شوند.

 

 

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.