لوستر مناسب دکوراسیون آشپزخانه

4/5 - (1 امتیاز)

برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه مورد نظرتان، انتخاب لوستر مهم‌ترین اقدام است.

 

لوستر مناسب دکوراسیون آشپزخانه

 

هنگام خرید لوازم دکوراسیون آشپزخانه و چیدن آن، بسیاری افراد تاثیر لوستر و نور را نادیده می‌گیرند. این یک اشتباه محض است. شما برای تکمیل زیباتر دیده شدن وسایلتان، به نور کافی نیاز دارید. از طرفی، سقف، جزو اولین مناطقی است که توجه بیننده را به خودش جلب می‌کند. اشتباه است که پس از صرف زمان و هزینه زیاد برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه، یک لوستر بی ربط برای تامین نور قلب خانه خود انتخاب کنید. فراموش نکنید که آشپزخانه، فضایی است که مجموعا افراد  بیشترین زمان را در آن می‌گذرانند. مهم است که به جز نور کافی، کیفیت لوستر آویزی خود را نیز تعیین و تایید کنید.

 

لوستر مدرن، دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 

لوستر مدرن، دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 

دکوراسیون آشپزخانه مدرن، شامل وسایل و ابزار فلزی زیادی است. دو شاخصه نور و سادگی از مهم‌ترین ویژگی‌های دکوراسیون آشپزخانه مدرن هستند. از طرفی، تضاد رنگ سفید و سیاه، یکی از تکنیک‌های بازی با آشپزخانه مدرن است.

 

بد نیست هنگام تکمیل دکوراسیون مدرن آشپزخانه، سراغ لوسترهایی باشید که تک حبابی، فرفوژه، و یا ال ای دی هستند. نوع لامپ مصرفی در لوستر شما، هم در قیمت تمام شده لوستر و هم در مصرف برق شما تاثیر دارد. به علاوه، سعی کنید اگر از لوسترهای مدرن برای آشپزخانه استفاده می‌کنید، حتما ترکیب رنگ نور لامپ‌ها را زرد و سفید کنید.

 

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 

لوستر مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه روستیک

 

لوستر مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه روستیک

 

درمورد دکوراسیون خانه و آشپزخانه روستیک به تفصیل صحبت کردیم. نکته حائز اهمیت درمورد دکوراسیون‌های جدید آشپزخانه، و به طور خاص لوستر آشپزخانه، این است که تشخیص بین روستیک، مدرن، و البته دکوراسیون خانه مزرعه‌ای کار بسیار دشواری است.

معمولا لوسترهای آشپزخانه با دکوراسیون روستیک، حصیری، پردار، کتان، و یا چوبی هستند. بسیاری از این لوسترها در طبقه بندی مدرن هم قرار می‌گیرند. اگر یک لوستر روستیک حصیری، و یا بافت برای آشپزخانه انتخاب می‌کنید، یکی از ایده آل ترین ترکیب رنگ‌ها برای آشپزخانه شما سفید و سبز است. در آشپزخانه‌ای که لوستر روستیک به سقف نصب می‌کنید، حتما گلدان گیاه نیز قرار بدهید. با این کار، انرژی زیادی را به خانه دعوت کرده‌اید.

 

دکوراسیون آشپزخانه مزرعه و لوستر آن

 

دکوراسیون آشپزخانه مزرعه و لوستر آن

 

در ادامه بحث لوستر مناسب دکوراسیون آشپزخانه، یکی از ترندهایی که چند سالی است وارد بازار شده، ترند لوسترهای خانه مزرعه‌ای و یا کلبه‌ای  است. شما آن را لوستری شبیه به لوستر خانه‌های دهاتی و قدیمی فرض کنید. این لوسترها می‌توانند ترکیب فلز و چوب باشند.

 

اما یکی از متداول‌ترین لوسترهای مزرعه‌ای، لوسترهای مسی یا برنجی برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه است. برای این لوسترها از نور زرد استفاده کنید و سعی کنید حتما لامپ با وات بالا در آن‌ها ببنیدید تا نور کافی در آشپزخانه تامین شود. در چنین دکوراسیونی، انتخاب کابینت‌های چوبی یکی از بهترین گزینه‌های تکمیل آشپزخانه خاص شما خواهد بود.

 

لوسترهای آویز، مناسب دکوراسیون هر آشپزخانه

 

لوسترهای آویز، مناسب دکوراسیون هر آشپزخانه

 

از لوسترهای بسیار محبوب این روزها برای دکوراسیون آشپزخانه، لوسترهای آویز بلند است. این لوسترها، مناسب فضای آشپزخانه‌های جزیره‌ای است که لوستر دقیقا بالای جزیره یا میز طویل ناهار خوری قرار بگیرد. این لوستر ها معمولا بسیار بلند هستند و تا نزدیکی سطح اپن یا جزیره را پر می‌کنند.

به علاوه، می‌توانید از این لوسترهای آویز برای کنج دکوراسیون آشپزخانه نیز استفاده کنید. در چنین شرایطی، بهتر است دیگر از لوستر میانی استفاده نکنید و دکوراسیون آشپزخانه را با هالوژن‌های سراسری نورانی کنید.

 

کریستال، لوسترهای همیشگی برای دکوراسیون آشپزخانه شما

 

کریستال، لوسترهای همیشگی برای دکوراسیون آشپزخانه شما

 

از هرچه بگذریم، سخن لوستر کریستال دکوراسیون آشپزخانه خوش‌تر است! هنوز هم خیلی‌ها طرفدار زرق و برق و تجملات در دکوراسیون آشپزخانه هستند. کریستال، به دلیل شکست نور، زیبایی رقص نور در هر فضایی را چندبرابر می‌کند. هرچه کریستال تراش‌های سخت‌تری داشته باشد، بازی نور و برق افشانی آن بیشتر خواهد شد. البته، شکل و شمایل کریستال‌ها با گذشته تفاوتهایی کرده است.

این روزها، شوروم‌های لوستر، نمونه‌ لوسترهای سنگی سوآروفسکی را برای دکوراسیون آشپزخانه پیشنهاد می‌کنند. این لوسترها شبیه به تخته سنگ‌های الماس هستند و برخی رنگ‌های عجیبی دارند. کریستال می‌تواند در کنار دکوراسیون کلاسیک، و یا حتی گوتیک آشپزخانه شما بسیار به جا باشد. بهترین پیشنهاد برای استفاده از لوستر کریستال در آشپزخانه این است که یک دکوراسیون تیره به فضایتان بدهید. با این کار جلای انعکاس نور بر روی سنگ‌های کریستال را چندین و چند برابر خواهید کرد.

 

 

 

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
1 نظر
  1. […] لوستر مناسب دکوراسیون آشپزخانه […]

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.