راهنمای خرید آنلاین عطر

Rate this post

خرید آنلاین عطر، نکات و روش‌هایی دارد که با شناخت آن‌ها، به راحتی می‌توانید عطر دلخواهتان را خریداری کنید.

 

خرید آنلاین عطر

 

خرید آنلاین به یک اتفاق روتین و یک عادت مثبت در بین شهروندان دنیای مدرن تبدیل شده است. در دوران قرنطینه، و در شرایطی که به نظر می‌رسد، فاصله گیری اجتماعی تا مدت‌ها شیوه زندگی ما خواهد بود، تغییر سبک زندگی دیگر یک انتخاب نیست. البته، این ماجرا یک توفیق اجباری هم هست. بسیاری کارها هست که مثبت بودن آن و فواید آن نسبت به ضررهایش ثابت شده است. مثل همین خرید آنلاین. اما ما از تجربه آن وحشت داریم. مثلا، خرید آنلاین عطر، یک روند حضوری می‌طلبد. بهتر است بگوییم ما اینطور فکر می‌کنیم. در حالی که اگر با روش صحیح خرید آنلاین عطر آشنا بشویم، احتمالا بعد از دوران قرنطینه نیز، باز سراغ خرید آنلاین عطر برویم!

 

خرید آنلاین عطر با دانش غلظت آن

 

مهم‌ترین گام برای خرید آنلاین عطر، این است که بدانید به سراغ چه غلظت عطری رفته‌اید. اما فراموش نکنید، هر برندی می‌تواند از یک رایحه به خصوص، هر غلظتی را تولید کند و این مسئله در خرید آنلاین عطر، ربطی به اصل یا فیک بودن عطر شما ندارد.

 

خرید آنلاین عطر با دانش غلظت آن

 

عطرهای Perfume، یا عطرهای خالص، عطرهایی با غلظت 30 تا 40 درصد روغن هستند. یعنی، 30 درصد یا 40 درصد از ماده داخل شیشه شما را روغن ترکیبی از رایحه‌های مختلف تشکیل می‌دهد. همین غلظت کافی است تا بدانید، عطری که می‌خواهید آن را با خرید آنلاین سفارش بدهید، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد.

 

عطرهای تجاری، معمولا به نام Edu de perfume شناخته می‌شوند. در واقع بسیاری عطرهایی که شما به عنوان عطرهای فوق‌العاده از آن‌ها یاد می‌کنید، اصلا خالص نیستند. این عطرها نیز 20 تا 30 درصد روغن رایحه دارند و ماندگاری و پخش بوی بسیار مناسبی دارند. برای خرید آنلاین عطر، می‌توانید توقع ماندگاری و عطر افشانی یک روز کامل نیز از این غلظت داشته باشید.

 

برای خرید  آنلاین عطر Eau de toilette نیز باید بدانید که 5 تا بیست درصد از کل شیشه را ترکیب روغنی عطر شما تشکیل داده است. این سری می‌تواند تا 6 ساعت نیز عطر افشانی و ماندگاری داشته باشد.

 

اما در مورد خرید ادکلن، یا Eau de Cologne باید بدانید که مشغول خرید آنلاین عطری با 3 تا 5 درصد غلظت روغنی هستید و توقع ماندگاری یک تا 4 ساعت بیشتر را نداشته باشید.

 

تاثیر رایحه‌ها در خرید آنلاین عطر

 

گام بعدی برای خرید آنلاین عطر، شناخت رایحه‌های عطرهاست. چهار خانواده اصلی برای رایحه عطرها تعریف می‌شود که شامل گل‌ها، چوبی، تازه، و شرقی یا آسیایی می‌شود.

تاثیر رایحه‌ها در خرید آنلاین عطر

 

در مورد خرید آنلاین عطرهای محبوب، معمولا به دنبال رایحه گل‌ها باشید. عطرهایی که رایحه گل در آن‌ها قالب است، معمولا شیرین و مناسب فصل بهار هستند.

 

تاثیر رایحه‌ها در خرید آنلاین عطر

 

خرید آنلاین عطر با رایحه چوبی، بیشتر مورد پسند آقایان و یا افراد با سلیقه‌های خاص است. نوت چوب در رایحه عطرها، می‌تواند تلخ و تند و تیز و یا حتی گاهی سنگی باشد. باید توقع یک جور بوی متفاوت و بدون احساس داشته باشید. ضمن اینکه، این عطرها در فصل پاییز بیشتر مورد استفاده هستند.

تاثیر رایحه‌ها در خرید آنلاین عطر

 

خرید آنلاین عطرهایی که رایحه تازه دارند مناسب فصل تابستان است. دو بوی ترش و خنک از ویژگی‌های عطرهایی است که رایحه تازه دارند. این عطرها بیشتر گیاهی و یا میوه‌ای و مرکباتی هستند و در اکثر آن‌ها بوی پرتقال و لیمو قابل استشمام است.

 

تاثیر رایحه‌ها در خرید آنلاین عطر

 

اما خرید آنلاین عطر با رایحه شرقی یا آسیایی یک سوپرایز جذاب است. این لاین رایحه می‌تواند سر چشمه‌ای از عود، چرم و یا حتی نمک شرقی داشته باشد. عنبر و مشک هم از رایحه‌های شرقی به حساب می‌آید. عطرهای این لاین معمولا یک ترکیب گرم و شیرین و تلخ و مناسب زمستان هستند.

 

خرید آنلاین عطر به وسیله اسم برندها

 

خرید آنلاین عطر به وسیله اسم برندها

 

قبل از خرید آنلاین عطر، بد نیست درباره برندهای معتبر عطری و میزان محبوبیت کارهای آن‌ها تحقیق کنید. معمولا برندهای معتبر، لاین عطری خودشان را نیز دارند. برخی برندها در تولید عطر قوی‌تر از تولید لباس عمل کرده‌اند و برخی برعکس. مهم این است که شما با کدام برند هم سلیقه‌اید. از جمله بهترین و مهمترین برندهای تولید کننده عطر می‌توان به Chanel, Burberry, Giorgio Armani, Gucci, Givenchy, Tom Ford, Versace و … اشاره کرد.

 

خرید آنلاین عطر از روی رنگ‌ها

 

انتخاب عطر و خرید آنلاین آن به وسیله شکل شیشه و رنگ آن کار بسیار راحتی است. دلیل آن هم ارتباط منطقی و مشخص بین رنگ‌ها و محتوی شیشه عطر است.

 

خرید آنلاین عطر از روی رنگ‌ها

 

در خرید آنلاین عطرهایی که رنگ صورتی دارند، باید توقع رایحه گل، و یک بوی شیرین و خنک یا ملایم را داشته باشید.

 

رنگ ها در خرید آنلاین عطر

 

زمان خرید آنلاین عطر، اگر شیشه عطر مورد نظر شما طلایی بود، احتمالا یک بوی کلاسیک و یک رایحه گرم و مجلسی داخل شیشه عطر است.

 

رنگ در خرید آنلاین عطر

 

رنگ سبز نماینده یک ترکیب تازه یا گیاهیی در زمان خرید آنلاین عطر خواهد بود.

 

رنگ در خرید آنلاین عطر

 

رنگ آبی، به شما می‌گوید که عطر انتخابی شما در خرید آنلاین، یک رایحه آسیایی و یا دریایی دارد.

 

رنگ در خرید آنلاین عطر

 

برای خرید آنلاین عطرهایی که رنگ قرمز دارند، باید منتظر بوی تند و تیز ادویه، و یا یک نوع بوی قوی و احساسی شیرین و گرم باشید.

 

خرید آنلاین عطر از سایت‌های معتبر

 

خرید آنلاین عطر از سایت‌های معتبر

 

بهترین کار برای خرید آنلاین عطر، این است که به سراغ سایت‌های معتبر آرایشی مثل روژا، سفیر، میثم عطر، و یا هایلند باشید. قبل از خرید، از موجودی عطر مورد نظر و البته تفاوت قیمت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. شیپور را هم از تجربه خرید آنلاین عطر خود بی نصیب نگذارید.

 

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.