این قیمت جنجالی طلا و جایگزین‌هایی برای حلقه ازدواج

Rate this post

حلقه ازدواج به عنوان مهم‌ترین نشان پیوند ارتباط عاطفی و تعهد بین دو انسان، از ارزش معنوی بالایی برخوردار است، اما با این قیمت سرسام‌آور طلا، اطلاع از جایگزین‌های آن، کار عقلانی است.

 

این قیمت جنجالی طلا و جایگزین‌هایی برای حلقه ازدواج

 

حلقه ازدواج، از آن موضوعات جذاب، پر حاشیه، و البته نقطه مشترک ازدواج در بیشتر فرهنگ‌های دنیاست. در حلقه نامزدی گرقته تا حلقه ست، انواع و اقسام تبلیغات و داستان‌ها را درباره حلقه ازدواج می‌شنویم. در حالیکه شاید تحت تاثیر دنیای اینستاگرامی و تبلیغات زیاد، ترجیح ما برای گفتن جواب بله، حلقه‌های جواهر الماس نشان و سنگین سلبریتی‌ها باشد، اما دنیای واقعی، و اوضاع ایران، با صدای بلند فریاد می‌زند که هر گرم طلا، قیمتی کشنده دارد. نگران نباشید. برای زیبایی و ماندگاری، می‌توانید حلقه‌ای به مراتب زیبا‌تر از حلقه بسیاری سلبریتی‌ها داشته باشید. فقط کافی است تا جایگزین‌های طلا را برای حلقه ازدواج بشناسید.

 

طلا و جواهر، قدمت حلقه ازدواج

 

طلا و جواهر، قدمت حلقه ازدواج

 

حلقه طلا سالیان دور نه حکم یک ازدواج جذاب را داشت، نه قیمت این روزها را. با اینکه خود ما هم می‌دانیم حلقه ازدواج تنها نشان صمیمیت و تعهد بین دو طرف است، اما رسانه، حلقه را شبیه به سند ارزش ما کرده است. زن و مرد، به دنبال حلقه طلا و جواهر و الماس و زمرد هستند. اما شاید اگر تاریخ و سنت حلقه ازدواج را بدانید، کلا نظرتان درباره خرید حلقه تغییر کند.

حلقه در واقع، در دوران تمدن‌های اولیه یک طوق آهنی بر گردن زنی بوده که رئیس قبیله او را به عنوان همسر برمی‌گزیده. این گردنبند آهنی، زن را اسیر و برده منحصری رئیس قبیله می‌کرده تا مردهای دیگر به او دست درازی نکنند. کم کم در یونان باستان که مرکز مهم تمدن بوده است، این رسم به شکل حلقه امروزی در می‌آید. فلسفه حلقه برای این بوده است که همه بدانند دو نفر متعلق به هم هستند. حلقه مرد در یونان باستان همیشه از جنس طلا بوده است و زنان از فلزات کم‌بهاتر حلقه به دست می‌کردند. زیرا مرد از ارزش بیشتری در آن نظام برخوردار بوده است و این ارزش باید در ازدواج نیز خودش را نشان می‌داده است.

 

پلاتین یک جایگزین شک برانگیز برای حلقه ازدواج

 

پلاتین یک جایگزین شک برانگیز برای حلقه ازدواج

 

حلقه پلاتین، یکی از حلقه‌های متداول مردانه در ایران به شمار می‌آید. محدودیت‌هایی که دین اسلام در ایران برای استفاده از طلا در بین مردان ایجاد کرده است، پلاتین را به عنوان یک جایگزین مناسب حلقه طلا نشانده است. از طرفی، پلاتین، قیمتی بالاتر از طلا دارد. این در حالی است که در حال حاضر، خود طلا هم برای یک حلقه مردانه، گران‌قیمت تمام می‌شود. البته، نکته نهفته دیگری نیز در این میان وجود دارد که به نظر می‌رسد به ربط به داستان حلقه طلایی مردان یونان نباشد. با توجه به اینکه ست‌های حلقه ازدواج در بازار، فقط برای مردان یک حلقه پلاتینی طراحی کرده، این سوال به ذهن هر کسی می‌رسد که شاید ذهن سلسه مراتبی و ارزش گذاری هم در این ارزش دادن به پلاتین دخیل بوده باشد.

 

حلقه‌های ازدواج نقره، جنجالی‌ترند

 

حلقه‌های ازدواج نقره، جنجالی‌ترند

 

حلقه طلا به قیمت زندگی ما تمام می‌شود. باور کنید یا نه، این روزها خود حلقه طلا می‌تواند به راحتی باعث جدایی زوج‌ها شود. در چنین شرایطی، چرا به دنبال جایگزین ارزشمند و قیمت مناسب نباشیم. تفاوت نقره و طلا در ظاهر تقریبا غیر قابل تشخیص است. نقره هم درست مثل طلا، یک فلز بسیار قیمتی است که از پایداری بالایی برخوردار است. بسیاری افراد به خیلی از فلزات حساسیت دارند و حتی طلا هم می‌تواند برای بسیاری افراد ایجاد حساسیت‌های بالا کند. اما یک حلقه نقره، یک مورد با تضمین عدم ایجاد حساسیت است. شاید شما حتی با وجود یک اوضاع مالی متوسط، توانایی خرید حلقه طلای مورد نظرتان را برای ازدواج نداشته باشید. اما کافی است سری به حلقه‌های ازدواج نقره با سنگ سواروفسکی بیندازید تا کلا نظر شما تغییر کند.

 

استیل ضد خراش حلقه‌های ازدواج

 

استیل ضد خراش حلقه‌های ازدواج

 

حلقه ازدواج باید سنگین و گران قیمت باشد. چه کسی این را گفته؟ استیل ضد خراش از آن دست فلزاتی است که از نظر ظاهری با طلا هیچ فرقی ندارد. چرا کسی باید تمام پول و سرمایه‌اش را خرج یک انگشتر طلا کند در حالی که با استیل ضد خش هم می‌تواند زندگی مشترکش را آغاز کند. استیل ضد خش از آن دست کشف‌هایی بود که در زمینه تولید زیورآلات، حسابی داد جواهر فروشان را درآورد. بسیاری از افرادی که صرفا برای زیبایی زیورآلات طلا می‌خریدند، رو به استیل آوردند و سرمایه را جای دیگری سپرده کردند. حلقه‌های استیل ضد خش با یک لایه آب کاری طلا قیمتی عجیب پایین و ظاهری بسیار زیبا دارند. اگر حقیقتا در حال حاضر به دنبال یک حلقه جمع و جور برای شروع زندگی مشترک هستید، استیل ضد خش یک انتخاب بسیار مناسب است.

 

روح شیطان در حلقه ازواج

 

روح شیطان در حلقه ازواج

 

حلقه ازدواج کبالت کروم یکی از آن نمونه‌های حلقه فوق‌العاده مورد پسند در همه جای دنیا است. در حالی که سال‌ها کبالت را به عنوان روح شیطان می‌شناختند و گمان می‌کردند که بیماری‌های ریوی ایجاد می‌کند، پس از کاربرد این سنگ در پرتو درمانی حالا فهمیده‌اند چه ترکیب آلیاژی مفیدی دارد. کبالت کروم، حلقه‌های براق و سفید و زیبایی می‌سازد که مخصوصا برای آقایان بسیار شیک و ماندگار است. برای یک ازدواج با هزینه‌های کمتر و سرمایه‌گذاری بلند مدت، حلقه ازدواج کبالت یک انتخاب ماندنی است!

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.