اخبار خودرویی شیپور _ 11 مرداد 1400

Rate this post

فروش فیدلیتی آغاز شد!

قرار بر این است که گروه بهمن از روز سه‌شنبه فروش فوری خودروی فیدلیتی را ویژه مردادماه 1400 آغاز کند. این بخشنامه در تاریخ سه‌شنبه 12 مردادماه 1400 ساعت 10 صبح لغایت 4 بعدظهر (یا تکمیل ظرفیت) قابل‌اجرا است.

با هدف جلوگیری واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت‌نام برای مصرف‌کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که قبلا تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت‌نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت‌نام خریدار از سوی شرکت بهمن موتور یک‌طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد می‌شود.

 

نام خودرو قیمت قطعی (تومان) زمان تحویل رنگ
فیدلیتی (5 نفره) 655.000.000 هفته چهارم شهریور سفید – مشکی – قرمز – آبی – خاکستری کهکشانی -خاکستری گرافیتی
فیدلیتی (7 نفره) 670.000.000

 

فعلا از طرح‌های فروش فوری خبری نیست!

طبق گفته‌های احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان، ایران خودرو و سایپا در حال حاضر فقط اجازه دارند طرح‌های پیش‌فروش را اجرا کنند و اجازه اجرایی شدن طرح‌های فروش فوق‌العاده یا فوری را ندارند! ظاهرا طبق مصوبه تا زمانی خودروسازان معوقاتشان را به صفر نرسانده باشند، اجازه ندارند طرح‌های فروش فوق‌العاده اجرا کنند؛ بر همین اساس از آنجایی که ایران خودرو و سایپا در حال تحویل خودروهایی هستند که در گذشته پیش‌فروش کرده بودند، پس فعلا خبری از اجرای طرح فروش فوری نیست.

او با تأکید بر اینکه تا زمانی که قیمت‌گذاری برای خودرو دستوری است، بازار درست نمی‌شود، گفت: تنها راه برای تک‌نرخی شدن خودرو، آزادسازی قیمت‌هاست و راهکاری جز این نمی‌تواند جلوی زیان خودروسازان را بگیرد. تا زمانی که قیمت مواد اولیه این صنعت به‌طور مستمر افزایشی است خودروسازان جز اصلاح منطقی قیمت، راهکاری برای تأمین هزینه‌ها و جلوگیری از زیان ندارند.

 

سایپا خوش‌قول می‌شود!

حسین کاظمی معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا اعلام کرده که با برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته از سوي مديريت ارشد گروه سايپا در زمينه توليد و تكميل هرچه سريع‌تر خودروهاي داراي كسري قطعات و اجراي روش‌هاي متنوع فروش و تسريع در تخصیص خودروهای مشتريان، تحويل زودتر از موعد اين چهار محصول كوييك دنده‌اي، تيبا صندوق‌دار، تيبا۲ و سايپا۱۵۱ محقق شده است.

وی در ادامه افزود که هم‌اكنون در نیمه اول مردادماه، مشغول تخصیص فروش‌های فوق‌العاده چهار خودرو مذكور با موعد تحويل شهريور‌ ۱۴۰۰ هستيم و از سوی دیگر فراخوان تکمیل وجه مشتریانی که طبق قرارداد موعد تحويل خودروی آن‌ها شهریورماه بوده، نیز آغاز شده است كه این اقدامات حاكي از پايان معضل تأخير در تحويل اين محصولات بوده و زمینه ارتقاء رضايت مشتريان را فراهم خواهد کرد.

 

چری، صادرکننده برتر!

طی سال‌های گذشته عواملی مثل همکاری با خودرسازان برتر جهان، تولید مدل‌های متنوع، سبک طراحی هوشمند و مدرن و همینطور بهره‌مندی از پلتفرم‌های مدرن باعث شده تا برند Chery پیشرفت چشمگیری را تجربه کند. نگاهی کوتاه به داده‌های فروش محصولات چری در سراسر جهان، طی نیمه اول سال به‌خوبی بیانگر این موضوع است که فروش محصولات این شرکت چینی امسال تقریبا هرماه دوبرابر یا حتی چهاربرابر شده است. از ماه ژانویه تا ژوئن، چری در مجموع 118،743 وسیله نقلیه صادر کرده است که در مقایسه با سال گذشته 168.4٪ افزایش داشته است.

چری همچنین جزو 10 برند اول بازار برزیل قرار دارد، حجم فروش چری با افزایش 207 درصدی نسبت به سال گذشته به رکورد جدید 1.88 درصد از سهم بازار بزرگ برزیل رسیده است. علاوه‌بر این برند Chery در بازار روسیه هم رشد سریعی داشته و حجم فروش آن در ماه ژوئن 348 درصد افزایش داشته است و همچنین در کشور شیلی تنها کراس‌اوورهای ساخت این شرکت در 6 ماه متوالی با سهم بازار 11.7 درصد در رتبه اول فروش قرار گرفته‌اند.

 

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.