بهترین شهرک‌های نوشهر برای خرید ویلا کدامند؟

Rate this post

افراد بسیاری هستند که دوست دارند خانه‌ای در یک منطقه‌ی آرام و سرسبز داشته باشند و همین آرزو و خواسته، باعث شده که شاهد افزایش ساخت‌وساز در مناطق شمالی کشور باشیم و از جهتی هم، این شهرها به منطقه‌ای ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری تبدیل شوند. اما با توجه به اینکه بسیاری از افراد قصد ساکن شدن در شهرهای شمالی را ندارند و خرید ویلا را تنها برای رفت‌وآمدهای فصلی انتخاب می‌کنند، به این خاطر هر روز به تعداد شهرک‌هایی که در استان‌های شمالی ساخته می‌شوند، افزوده می‌شود.

در چند سال اخیر خرید ویلا شهرکی بسیار رواج پیدا کرده است و یکی از مناطق پرطرفدار میان خریداران این مدل ویلاها، نوشهر و برخی شهرهای اطراف آن است که به جرات می‌توان گفت که برخی از بهترین ویلاسازی‌ها را می‌توان در شهرک‌های این شهر استان مازندران مشاهده کرد. اگر شما نیز به ویلای شهرکی نوشهر فکر می‌کنید و دوست دارید قبل از آن با بهترین شهرک‌های این شهر آشنا شوید، در این مقاله ما را همراهی کنید. اما در کنار این مقاله، می‌توانید مقاله گران‌ترین محله‌های نوشهر برای خرید ویلا را نیز مطالعه کنید و در نهایت از بین این محله‌ها و شهرک‌های نوشهر، یکی را برای خرید ویلا انتخاب کنید.

شهرک فردوس

بهترین شهرک‌های نوشهر برای خرید ویلا

شهرک فردوس از جمله شهرک‌های لوکس و شیک در نوشهر است که از جمله قدیمی‌ترین شهرک‌های این شهر نیز به‌شمار می‌آید. ساخت این شهرک از سال ۱۳۴۲ آغاز شده و بیشتر ویلاهای ساخته‌شده در آن تا به امروز، در دسته ویلاهای جنگلی به‌شمار می‌آیند. اما با توجه به اینکه این شهرک به دو بخش تقسیم می‌شود، در بخش شمالی آن می‌توانید ویلاهای ساحلی بسیار زیبایی را نیز مشاهده کنید.

طراحیِ ساخت ویلا در این شهرک بسیار خاص است و می‌توانید ویلاهایی شیک و زیبا در آن می‌توانید پیدا کنید؛ علاوه بر این، می‌توانید از امکانات بسیار زیادی که در این شهرک وجود دارد و همچنین پوشش گیاهی متنوع آن نیز لذت ببرید. از مهم‌ترین مزایای ویلاهای موجود در این شهرک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود سونا، جکوزی، استخرهای بزرگ در تمام ویلاها
  • نمای ظاهریِ زیبای ویلاها
  • معماری شیک و منحصربه‌فردِ ویلاها
  • امکان خرید ویلا هم به‌صورت فلت و هم به‌صورت دوبلکس در شهرک فردوس
  • حضور ۵۰ نگهبان در داخل شهرک
  • وجودِ حریم خصوصی در داخل شهرک فردوس رویان
  • محوطه سازی بسیار جذاب در شهرک فردوس

فردوس رویان دسترسی خوبی به آزادراه تهران شمال و شهر نوشهر دارد و می‌توانید، هم جاده چالوس و هم جاده هراز را برای دسترسی به این شهرک انتخاب کنید. این شهرک، در نزدیکی شهر رویان و در کنار جاده اصلی رویان به سمت نوشهر قرار دارد.

شهرک دریابیشه

بهترین شهرک‌های نوشهر برای خرید ویلا

بسیاری از شهرک‌های نوشهر در داخل خود شهر ساخته نشده‌اند و برخی از آنها بین نوشهر و رویان قرار دارند. شهرک دریابیشه نیز در دسته همین شهرک‌ها قرار می‌گیرد در مسیر رویان به نوشهر قرار گرفته است. ساخت این شهرک از سال ۱۳۵۱ آغاز شده، اما با توجه به قدیمی بودن آن، شاهد بازسازی آن در سال‌های اخیر بودیم و بعضا ویلاهایی مدرن و زیبا در این شهرک ساخته شده است.

تعداد بسیار زیادی از ویلاهای این شهرک در کنار ساحل ساخته شده‌اند و به این ترتیب، دسترسی به ساحل از این ویلاها بسیار آسان است. علاوه بر این، بخش بزرگی از شهرک دریابیشه به جنگل دسترسی دارد و در کنار آن شاهد هستیم که در محوطه شهرک، بسیاری از امکانات رفاهی مانند زمین‌های ورزش، جاده‌های پیاده‌روی، رستوران و کافه ساخته شده است.

از دیگر ویژگی‌های این شهرک می‌توان به تنوع نوع ساخت ویلا اشاره کرد. در این شهرک می‌توانید انواع مدل‌های ساخت‌وساز ویلا، از ویلاهای مدرن و شیک گرفته تا ویلاهای کلاسیک را، پیدا کنید و حتی این امکان برای شما فراهم است که ظاهر ویلا را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید. در نهایت، باید به امنیت این شهرک اشاره کرد که این امنیت توسط ۳۰ نگهبان به صورت ۲۴ ساعته و تعویضی تامین می‌شود.

شهرک منظر دریا

بهترین شهرک‌های نوشهر برای خرید ویلا

شهرک منظر دریا در منطقه چلک نوشهر و خیابان ریاست جمهوری واقع شده است. این شهرک، از جمله شهرک‌های جنگلیِ بسیار زیبا در شمال کشور است که یکی از نقاط قوت آن را می‌توان چشم‌انداز بسیار زیبای آن دانست. با اینکه شهرک منظر دریا به ساحل دسترسی ندارد، اما با توجه به قرار گرفتن ویلاهای این شهرک روی بلندی و تپه‌ها، می‌توانید دریا را از پنجره ویلاهای این شهرک تماشا کنید.

شهرک منظر دریا نیز در میان شهرک‌های قدیمی استان مازندران به‌شمار می‌آید که طی سال‌های گذشته، ویلاهای آن بازسازی شده‌اند و یا اینکه جای خود را به ویلاهای نوساز داده‌اند. به همین خاطر، در زمان خرید ویلا با تنوعی از ساخت‌وساز مواجه هستید و این امکان را دارید تا از میان ویلاهای مدرن و کلاسیک، یکی را برای خرید انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی‌های این شهرک، می‌توان به امکانات ویلاها و همچنین شهرک اشاره کرد. ویلاهای ساخته‌شده در این شهرک، بعضا دارای روف گاردن هستند و همزمان می‌توانید نمایی به جنگل و دریا را در آنها داشته باشید.

سخن پایانی

خرید ویلا در شمال کشور، به یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است، اما برخی افراد نیز هستند که هدفشان از خرید ویلا، داشتن مکانی برای استراحت و امن است. به همین خاطر، این افراد معمولا سراغ خرید ویلای شهرکی می‌روند. ویلاهای شهرکی معمولا از امنیت بیشتری برخوردار هستند و بسیاری از آنها، امکانات رفاهی مورد نیاز خانواده‌ها را دارا می‌باشند.

نوشهر از شهرهای خوش آب‌وهوا و همچنین زیبای شمال به‌شمار می‌آید که در حوزه خرید و فروش ویلا نیز، بسیار مورد پسند خریداران ویلا قرار گرفته است. در این مقاله، بهترین شهرک‌های ویلایی این شهر را معرفی کردیم تا بتوانید به یک انتخاب ایده‌آل برای خرید ویلای شهرکی در این شهر برسید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.