بررسی ویژگی های لپ تاپ Surface Book-Performance Base مایکروسافت

Rate this post

آیا حاضر هستید برای خرید یک لپ تاپ مبلغ ده میلیون و پانصد و نود هزار تومان هزینه کنید؟

مطمئنا این مقدار پول برای یک وسیله الکترونیکی بسیار زیاد است اما چه دلایلی باعث می شود تا بخواهیم این هزینه را برای خرید لپ تاپ بپردازیم. می دانیم که اگر خریداران برای خرید لپ تاپ ها این مقدار هزینه نکنند تولید کنندگان هیچ گاه محصولاتی با این قیمت تولید نخواهند کرد.

برای دانستن این موضوع که یک لپ تاپ ده میلیون تومانی چه ویژگی هایی دارد که باعث شده است دارای این ارزش شود با شیپور همراه شوید.

می خواهید بدانید چطور باید لپ تاپ ارزان خریداری کرد؟

شرکت مایکروسافت که به تولید لپتاپ های گرانقیمت شهرت دارد، لپ تاپ 13 اینچی مدل Surface Book – Performance Base را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده اش تولید و وارد بازار کرد.

این دستگاه که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، قابلیت های بسیاری دارد که عده زیادی را قاتع کرده است تا آن را خریداری کنند.

یکی از مهم ترین دلایل گرانقیمت بودن این لپ تاپ، جدا از دو منظوره بودن آن، وجود پردازنده‌هاي سري Core i5 و Core i7 اينتل در این لپ تاپ است. همچنین این سرفیس بوک دارای حافظه داخلي SSD و علاوه بر آن 8 تا 16 گيگابايت رم دارد.

این دستگاه قابلیت تبدیل به تبلت را نیز دارد و همراهی آن با لوازمی مثل قلم الکترونیکی این لپتاپ را به دستگاهی چندین کاره تبدیل کرده است که کاربردهای بسیاری برای افراد گوناگون با اهداف کاربری متفاوت خواهد داشت.

پردازنده مركزي آن Core i7 6600U است که رم 16 گيگابايتي، 512 گيگابايت حافظه‌ي داخلي SSD و پردازشگر گرافيكي مجزا دارد.

این لپتاپ از باتري ليتيوم پليمري دو قسمتی بهره می برد که ظرفيت یکی از آن ها 18 وات‌ ساعت است و در تبلت دستگاه قرار دارد و ديگري با ظرفيت 51 وات‌ساعت در داك لپ تاپ تعبیه شده است. مجموعا هر دو باتری توانی به اندازه 69 وات‌ ساعت خواهند داشت. كه برای یک لپتاپ با این سایز بسیار مناسب است.

Surface Book – Performance Base مایکروسافت دارای قلم ديجيتالي به نام Surface Pen است كه می توان از آن براي كار و طراحي روي صفحه‌ نمايش لمسي دستگاه، استفاده کرد. این ابزار برای طراحان گرافیکی بسیار مناسب و کارآمد است.

یکی از مسایلی که در لپ تاپ ها بسیار مهم است وجود پورت ها و تعداد آن هاست. در این مدل از سرفیس بوک های مایکروسافت دو پورت USB 3.0، يك پورت Mini DisplayPort، كارت‌خوان وجود دارد که همگی روي داك قرار گرفته‌اند و  جك 3.5 ميلي‌ متري صدا نیز از جمله ورودی ها و خروجی های  این دستگاه است.

از جمله کلیدهای دستگاه باید به سه کلید روشن و خاموش كردن دستگاه و كم و زياد كردن صدا هم که روی لبه بالايي تبلت وجود دارد، اشاره کرد.

برای دیدن قیمت انواع لپتاپ های نو و دست دوم می توانید به سایت شیپور صفحه لپ تاپ مراجعه کنید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
1 نظر
  1. آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی می گوید

    باسلام و خدا قوت به شما مديريت محترم سايت و همکاران عزيزتان

    از بابت اينکه محتواي بروز و خيلي خوب و با کيفيت توليد مي کنيد از شما سپاسگزاريم.

    برايتان موفقيت روز افزون از پروردگار يکتا آرزومندم!

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.