پنج سریال پیشنهادی برای تماشا در تعطیلات عید

1/5 - (1 امتیاز)

سریال‌ها آنقدر خوب و زیاد شده‌اند که انتخاب کردن از بین آن‌ها نیازمند پیشنهاد افراد متخصص است. این هم پنج پیشنهاد متخصصانه برای تماشای سریال.

پنج سریال پیشنهادی برای تماشا در تعطیلات عید

از وقتی دوران طلایی سریال‌ها شروع شده، دنیای فیلم کمی مظلوم مانده است. اما برای ما مهم نیست. مخدری بهتر از سریال وجود ندارد. دو قسمت از یک سریال عالی کافی است تا شما خوردن و آشامیدن و زندگی کردن را کنار بگذارید و در دنیای جذاب سریال‌های شبکه‌های مختلف غرق بشوید. در حالی که شاهد رگبار سریال‌ها از شبکه‌های مختلف هستیم، این شما و این هم پنج پیشنهاد عالی از سریال‌های خوب برای تماشا در ایام تعطیلات.

 

سریالی شگفت‌انگیز، خانم میزل شگفت‌انگیز

 

سریالی شگفت‌انگیز، خانم میزل شگفت‌انگیز

مگر یک نفر از سریال چه می‌خواهد؟ داستان گیرا، موسیقی فوق‌العاده، سرگرم کننده بودن، طراحی لباس شگفت‌انگیز و شخصیت‌های دوست داشتی. سریال خانم میزل ‌شگفت‌انگیز یک تیر و چند نشان است. میج میزل که در اواخر دهه 40 میلادی در نیویورک زندگی می‌کند، مثل هر دختر پولدار، زیبا و یهودی دیگری، در خواب خرگوشی خودش به سر می‌برد. عشق او لباس است و وزن کم کردن و مراقبت از شوهر به ظاهر ایده‌آلش. اما در جریان همان قسمت اول از فصل یک سریال، با اعتراف شوهرش به خیانت مواجه می‌شود و ناگهان از خواب می‌پرد. او دو راه دارد، پذیرش یا قیام! و البته میج میزل، طنز را برای مواجهه با اتفاقات عجیب زندگی‌اش انتخاب می‌کند و در اقدامی جنجالی، زندگی ایده‌آل امریکایی را کنار می‌گذارد تا در دنیای سرگرمی، یک کمدین بشود.

 

سریالی شگفت‌انگیز، خانم میزل شگفت‌انگیز

سریال محصول شبکه آمازون است و تا به حال سه فصل از آن پخش شده است. شخصیت‌ها و داستان‌های این سریال برای مخاطب ایرانی جذابیت خیلی بالایی خواهد داشت. یکی به این دلیل که جامعه یهودی شباهت سنتی عجیبی به جامعه ما دارد. و دیگری تغییرات اجتماعی دهه 50 امریکاست که آن هم بی شباهت به اوضاع اجتماع ما نیست.

واتچمن را یک سریال به حساب نیاورید!

اگر می‌خواهید سریال واتچمن (نگهبانان) را شروع کنید، بد نیست قبل از آن فیلم Watchmen را هم ببینید. در امریکایی که در اوج قدرت خود قرار دارد، آنجلا آبار به خدمت پلیس درآمده است تا در قالب یک گروه، با گروهک‌های تروریستی ضد نژادپرستی مبارزه کند. اما تعریف کردن بهترین سریال تاریخ تلویزیون با این کلمات کافی نیست.

سریال واتچمن با یک شیوه داستانگویی عجیب و خارق‌العاده، تمام مرزهای روایت را درنوردیده و تا قسمت آخر اجازه نمی‌دهد حدس بزنید چه اتفاقی خواهد افتاد. یک ترکیب بی نظیر از فلسفه، روانشناسی، جلوه‌های ویژه و تخیل تبدیل به سریالی به نام واتچمن شده است. شخصیت‌های قهرمانی که ما از آن‌ها توقعات عجیب و غریب داریم، در سریال واتچمن روی دیگری از خودشان نشان خواهند داد. این سریال تک فصل محصول شبکه قدرتمند HBO است و به نظر می‌رسد سال آینده همه جوایز را از آن خود کند.

سریالی به تاریکی نیروهای تاریک او!

 

سریالی به تاریکی نیروهای تاریک او!

قبل از اینکه به سراغ سریال برویم، چقدر با نام قطب‌نمای طلایی آشنایی دارید؟ این فیلم پر سر و صدا با بازی نیکول کیدمن، اصلا به مزاج کلیسا خوش نیامد و در نهایت نیز باعث شکست اقتصادی این فیلم شد. اما، داستان نیروهای تاریک او جذاب‌تر از آن است که به سریال تبدیل نشود.

 

سریالی به تاریکی نیروهای تاریک او!

شخصیت اصلی سریال «نیروی تاریک او» لیرا بلاکا ۱۱ ساله است، یتیمی که در گوشه‌ای محقر از کالج جردن آکسفورد زندگی می‌کند. او به وسیله محققان و دینداران احاطه شده است، اما از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با پسران خیابانی بازی و معاشرت کند. آکسفورد سریال، آکسفوردی که ما می‌شناسیم نیست. لیرا در یک دنیای موازی زندگی می‌کند که در آن مردم قسمتی از روحشان را با یک حیوان دست‌آموز به نام دیمون‌ها (نیروهای اهریمنی) شریک هستند، و یک کلیسای مرجع به نام مجیستریوم در این سرزمین حاکمیت و قدرت مطلق را بر عهده دارد و قدرت مطلق به حساب می‌آید. فصل اول سریال که محصول مشترک اچ بی او و بی بی سی و پخش شده توسط اچ بی او است، نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده و به نوعی نقظه شروع یک داستان طولانی به حساب می‌آید.

با فلیبگ، سریال‌های شپشو هم قشنگ خواهند بود!

 

با فلیبگ، سریال‌های شپشو هم قشنگ خواهند بود!

سریالی امسال وجود داشت که هر جایزه ممکنی را برد! Fleabag (شپشو) نام شخصیت اصلی سریالی به همین نام است! سریالی با یک کمدی تلخ که در انگلستان مدرن اتفاق می‌افتد و تمام مرزهای تصویری زنانه را به هم می‌ریزد. فلیبگ که یک دختر بیست و چند ساله است و تنها زندگی می‌کند، از افسردگی حاد رنج می‌برد. با خانواده مرفه خود که متشکل از خواهر و پدرش است ارتباط زیادی ندارد. و ظاهرا دوست صمیمی‌اش را به تازگی از دست داده است. اما این فقط چند کلمه درباره کلیت سریالی است که قرار است حسابی شما راه بخنداند، حسابی باعث بشود فکر کنید، و حسابی حالتان را خوب کند.

با فلیبگ، سریال‌های شپشو هم قشنگ خواهند بود!

سریال فلیبگ ساخته فیبی والر بریج است که خودش نقش اصلی را بر عهده دارد و روایتی کمدی اما تاریک تاریک از احساس تنهایی زن‌ها در جامعه مدرن را بر عهده دارد. داستان انقدر گیراست و در فصل دوم، تغییر شخصیت‌های سریال اتفاقات انقدر هیجان انگیز است، که احتمالا سریال را چند بار ببینید. جسارت به خرج بدهید و سریال فلیبگ را تماشا کنید.

 

یک سریال به نام بوجک هورسمن و همین کافی‌ست!

 

یک سریال به نام بوجک هورسمن و همین کافی‌ست!

سریال Bojack Horseman مال افراد باهوش است. یک سیتکام به شدت خنده‌دار اما به شدت واقعی. البته به جز این واقعیت که در دنیای سریال، اسب و گاو و آدم و خرگوش و گربه و سگ، در یک اجتماع مدرن، کنار همدیگر زندگی می‌کنند. این سریال پنج سریال پیشنهادی برای تماشا در تعطیلات عید
در هالیوودی اتفاق می‌افتد که ما کمتر دیده و درباره‌اش شنیده‌ایم. دنیایی که بازیگران صرفا به خاطر یک نقش معروف می‌شوند و بعد به دنیای فراموشی سپرده می‌شوند.

یک سریال به نام بوجک هورسمن و همین کافی‌ست!

تماشای سریال بوجک هورسمن در قسمت‌های اول ممکن است آنقدرها جذاب نباشد. اما تیم شیپور به شما تضمین می‌دهد که اگر 5 قسمت اول را دوام بیاورید قرار است یکی از بهترین سریال‌های زندگی‌تان را از هر نظر ببینید. بعضی قسمت‌های این سریال قابلیت گرفتن همه جوایز روایت داستان را دارند. و البته، شصخیت‌ها با وجود حیوان بودنشان، انقدر واقعی هستند که نمونه آن را در هیچ سریال دیگری سراغ نداریم. این سریال محصول نتفلیکس و آماده تماشا در شش فصل است.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.