معرفی و بررسی بهترین ماشین شارژی برای بچه ها!

1/5 - (1 امتیاز)

ماشین شارژی از اون وسایلیه که بچه‌ها خیلی بهش علاقه دارن. فرقی نمیکنه دختر داشته باشین یا پسر، هر دو گروه علاقه‌ی زیادی به این وسیله بازی و تفریح دارن و چند سال اخیر حسابی بازار خرید و فروش این ماشین‌ها داغ شده.
ماشین شارژی معمولا قیمت بالایی داره و خانواده‌ها سعی میکنن موقع خرید دقت زیادی داشته باشن. چون به هر حال تو یه سن خاصی میشه از این وسیله بازی استفاده کرد و بعد از اون دیگه یا باید بیندازیش کنار یا اینکه زرنگ باشی و با فروش اون تو شیپور بتونی به پول تبدیلش کنی.
اما چون ماشین شارژی قیمت نسبتا بالایی داره باید قبل خرید خوب تحقیق کنید تا بتونین انتخاب درست داشته باشین. برای همین پیشنهاد میکنیم قبل از خوندن ادامه‌ی مطلب سری به مقاله‌ی «چطوری یه ماشین شارژی خوب بخریم؟» بزنید. اما تو مطلب امروز وبلاگ شیپور میخوایم به یه موضوع جالب بپردازیم که شاید خوندن اون خالی از لطف نباشه. تو هر صنعتی محصولات زیادی تولید میشه، اما همیشه اینکه بدونیم کدوم مدل‌ها جزو نمونه‌ های برتر قرار میگیره میتونه جالب باشه. برای همین امروز میخوایم سراغ شش ماشین شارژی برتر تو سال 2015 بریم. با شیپور همراه باشین…

Fisher Price Disney Frozen Jeep Wrangler

این ماشین یکی از بهترین و پرفروشترین مدل‌های دنیا برای بچه‌هاست که حتی میگن تو سال 2016 میلادی هم این روند ادامه پیدا میکنه. فیشر پرایس که برند معتبریه و این مدل رو برای بچه‌های 3 تا 6 سال طراحی و تولید کرده، سعی داشته تا با الهام از Frozen دیزنی که اسباب‌بازی‌های زیادی توش بود، یه ماشین شارژی جذاب رو روانه بازار کنه. این مدل از خودروی جیپ کپی شده و سرعتش 4 تا 8 کیلومتر در ساعته.

Spiderman Super Electric Ride On Car

یه مدل جذاب و زیبای دیگه که از روی خودروهای اسپرت شبیه فراری و مازراتی کپی شده جزو بهترین نمونه‌های سال 2015 به شمار میره. این ماشین شارژی با یه باتری 6 ولت یه مدل تک نفره قدرتمنده که در رنگبندی زیبا وارد بازار شده و پسر بچه‌ها عاشق اون هستن. امکان گوش دادن به موسیقی و آهنگ‌های کودکانه روی اون وجود داره که فقط کافی کودک دکمه روی فرمان رو فشار بده. این ماشین برای بچه‌های 3 سال به بالا در نظر گرفته شده.

Kid Motorz Mercedes Benz E550 Electric Car

این ماشین شارژی زیبا که توسط برند کید موتورز طراحی و تولید شده به درد بچه‌های 3 تا 10 سال میخوره و به نظر خیلی جزو بهترین نمونه‌های سال 2015 است. این ماشین از روی نمونه‌ی واقعی مدل محبوب ای 550 مرسدس بنز طراحی شده و نکته‌ی جالب اینه که این مدل دو سرعت داره و میتونه 4 یا 8 کیلومتر در ساعت حرکت کنه. این مدل میتونه تا 30 کیلوگرم وزن رو تحمل کنه و قابلیت‌های زیادی برای اون در نظر گرفته شده.

Kid Motorz Hummer H2 12V Two Seater

ظاهرا برند کید موتوروز به خودروهای آلمانی علاقه‌ی زیادی داره و یکی از بهترین ماشین شارژی هایی که تولید کرده به نمونه هامر اچ 2 با قدرت 12 ولته. این مدل یه نمونه 2 نفره‌س که به درد بچه‌های 3 تا 10 سال میخوره و جزو یکی از با کیفیت‌ترین مدل‌های سال 2015 است. همه چیز از روی نمونه‌ی اصلی برداشته شده و می‌تونه تا وزن 60 کیلوگرم رو تحمل کنه و مثل مدل‌های دیگه 4 و 8 کیلومتر در ساعت حرکت میکنه. نکته‌ی قابل توجه دباره‌ی این هامر سرهم کردن راحته اونه که میتونه برای پدر مادرها خبر خوبی باشه.

Peg Perego Polaris Camo Ride On

این همه یه مدل جذاب و دو نفره‌ی دیگه به نام پولاریس که طراحیش بیشتر شبیه خودروهای آفروده و شاید طراحیش جذاب نابشه اما باید بدونید اونایی که بررسیش کردن امتیازات خوبی بهش دادن. امکان تنظیم دو سرعت کم و زیاد به ترتیب 4 و 8 کیلومتر در ساعت هم برای این مدل در نظر گرفته شده و یه نکته‌ی جالب دیگه اینه با بزرگتر شدن و قد کشیدن بچه‌ها امکان تنظیم ارتفاع صندلی هم وجود داره. به کمک این ماشین شارژی جالب که به درد بچه‌های 3 تا 8 سال میخوره میشه تو مسیرها ناهموار هم حرکت کرد.

Fisher Price Power Wheels Fors F 150

آخرین مدلی که میخوایم بهتون معرفی کنیم از رو یه نمونه‌ی محبوب فورد به نام اف 150 برداشته شده و بچه‌های 3 سال به بالا میتونن ازش لذت ببرن. این خودروی وانت شکل که اتفاقا تو دنیا طرفدارای زیادی داره به درد بچه‌های تازه کار میخوره و امکان گوشی دادن به آهنگ‌های MP3 و رادیو FM هم توش در نظر گرفته شده. به نظر میرسه سازنده علاوه بر طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا به فکر چیزای دیگه هم بوده.
از این مدل ماشین‌ های شارژی هم تو کشور خودمون زیاده و خیلی قیمتاشون با سطح جهانی فرق نداره. اما یادتون باشه اگه نمیخواین خیلی هزینه کنید یا برای یه مدتی میخواین یه مدل رو بخرین بهتره برید از سایت شیپور یه ماشین دست دوم تمیز پیدا کنید. اگر هم ماشین شارژی داشتین و خیلی دیگه به کارتون نمیاد بهتره تو شیپور تبدیل به پولش کنید تا بتونید واسه بچه‌هاتون یه چیز دیگه بخرین.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.