بهترین محله‌ها برای خرید خانه در رامسر کدامند؟

4/5 - (1 امتیاز)

در میان شهرهای استان مازندران، شهر رامسر است که مانند نگینی درخشان می‌درخشد و به همین خاطر است که هنگام صحبت درباره رامسر، به آن لقب عروس شهرهای شمال را می‌دهند. رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمال است که با آب‌وهوای مطبوع و دلنشین، قرار گرفتن در میانه کوه، جنگل و دریا، وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار و همچنین ویلاهای مدرن و شیک خود شناخته می‌شود.

با توجه به توریستی بودن این شهر استان مازندران، طبیعی است که تعداد ویلاهای ساخته‌شده در این شهر زیاد باشد و البته افراد بسیاری جذب خرید ویلا در این شهر شوند. در واقع یکی از گزینه‌ها در پاسخ به سوال «کدوم شهر شمال برای خرید ویلا مناسب است؟»، شهر رامسر است. در حال حاضر، بسیاری از ویلاهای لوکس و شیک منطقه مازندران و حتی مدرن‌ترین ویلاها در میان تمام شهرهای شمالی کشور، در شهر رامسر هستند. تنوع نوع ویلا و خانه در رامسر نیز بسیار بالا است و این فرصت برای خریداران فراهم است که از میان گزینه‌های متعدد از ویلاهای مشرف به جنگل گرفته تا ویلاهای لوکس ساحلی، یکی را برای خرید انتخاب کنند.

بهترین منطقه رامسر برای خرید ویلا

مطمئنا خرید ویلا در رامسر مزایای زیادی هم برای کسانی دارد که قصد آنها سرمایه‌گذاری است و هم برای کسانی که به قصد خرید ویلا برای استراحت به این شهر می‌آیند. اما یکی از مهم‌ترین سوالات در زمان خرید ویلا در رامسر، این است که کدام محله رامسر را برای خرید ویلا انتخاب کنیم؟

در ادامه درباره این محله‌ها و مزایای آنها برای خریداران ویلا خواهیم گفت. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید.

بلوار معلم و شهرک چهارصد دستگاه

بهترین محله‌ها برای خرید خانه در رامسر

یکی از بهترین مکان‌ها و محله‌های رامسر برای خرید ویلا، شهرک چهارصد دستگاه رامسر است. این شهرک ساحلی در مجاورت بلوار معلم قرار دارد و همین موضوع باعث شده که بلوار معلم نیز در میان بهترین انتخاب‌ها برای خرید زمین در رامسر در نظر گرفته شود. این شهرک یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های استان مازندران است که پیش از انقلاب توسط مهندسین و پیمانکاران خارجی ساخته شده است.

از آنجایی سبک معماری در این شهرک، سبک اروپایی است و ویلاهای درون این محله زیبایی و جذابیت فوق‌العاده بالایی دارند، همین موضوع باعث شده که بسیاری از افرادِ مشتاق جذب این محله‌ی رامسر شوند و آن را برای خرید ویلا انتخاب کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و جاذبه‌های چهارصد دستگاه این است که، در تمام فصول سال گل‌های مخصوص و زیبایی دارد.

علاوه بر این، تمام امکانات و قوانین ساخت‌وساز و شهرسازی در این شهرک رعایت شده که از جمله آنها می‌توان به وجود سیستم فاضلاب شهری (اگو)، خطوط تلفن و برق زیرزمینی اشاره کرد.

لات محله

لات محله، یکی دیگر از محله‌های خوب رامسر برای خرید ویلا است که در شمال شهر و در قسمت غربی رودخانه صفارود واقع شده است و دلیل نام‌گذاری این محله نیز همین رودخانه است. لات در زبان محلی به ساحل کنار رودخانه گفته می‌شود. این محله نیز مانند چهارصد دستگاه، زیبایی‌ها و جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد و همین موضوع آن را به انتخاب افراد بسیاری برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است. اگر از جاده رامسر به سمت جواهرده بروید، لات محله را پیدا خواهید کرد. در واقع، یکی دیگر از دلایل محبوبیت و معروفیت لات محله قرار گرفتن در مسیر جاده رامسر به سمت جواهرده است.

ابریشم محله

ابریشم محله، یکی دیگر از محله‌های خوب رامسر برای خرید ملک و ویلا است. ابریشم محله‌ی رامسر منطقه وسیع و قدیمی از شهر از میدان انقلاب تا شهرداری را شامل می‌شود. با توجه به اینکه ابریشم محله در مرکز شهر رامسر قرار دارد، بنابراین به بسیاری از مراکز خدماتی و اماکن عمومی نزدیک است و این می‌تواند یک مزیت برای محله‌ای باشد که قرار است در آن ویلا بخرید.

یکی دیگر از مزیت‌های این محله و حتی دیگر محله‌های رامسر، این است که ییلاقات و روستاهای خوش آب‌و‌هوایی در فاصله نه چندان دور از این محله‌ها قرار دارد و می‌توان از این مناطق برای استراحت و رسیدن به آرامش استفاده کرد. خرید ویلا و ملک در این منطقه، می‌تواند هم برای استفاده شخصی و هم برای سرمایه‌گذاری و درآمدزایی صورت بپذیرد.

محله توساسان

بهترین محله‌ها برای خرید خانه در رامسر

محله توساسان در شمال شهر رامسر قرار دارد و یکی از محله‌های ساحلی قدیمی این شهر است. در صورتی که به زندگی در محله‌های قدیمی در رامسر علاقه دارید و دوست دارید محل زندگی‌تان به باغ‌های مرکبات، کیوی و کشتزارهای شالیزار نزدیک باشد، توساسان بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

منطقه توریستی اربکله

یکی از شناخته‌شده‌ترین مناطق توریستی رامسر، منطقه توریستی اربکه است. روستای زیبا و توریستی اربکله در ارتفاعات رامسر قرار دارد و بخاطر آب‌وهوای عالی خود معروف است. البته این روزها نیز، زیباترین و لوکس‌ترین ویلاها در ارتفاعات و دامنه‌های کوه اربکله ساخته می‌شوند و طرفداران خاص خود را دارند. اگر قصد شما از خرید ویلا در رامسر سرمایه‌گذاری و کسب درآمد است، پیشنهاد می‌کنیم که این محله رامسر را برای خرید ویلا در نظر بگیرید، چرا که امکان اجاره ویلا در این منطقه توریستی رامسر بسیار زیاد است.

کلام آخر

رامسر به دلیل جاذبه‌های گردشگری و همچنین مدرن بودن، به یکی از اولین انتخاب‌های خریداران ویلا در شمال کشور تبدیل شده است. تنوع ویلا در این شهر بسیار زیاد است و افراد با هر میزان بودجه‌ای، می‌توانند ویلای دلخواه خود را در این شهر پیدا کنند. در کنار خرید ویلا در رامسر، این شهر حتی می‌تواند گزینه‌ای عالی برای خرید زمین نیز باشد. اگر به دنبال ویلا و خانه در رامسر هستید و دوست دارید خرید ویلا را در بهترین محله‌های رامسر انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم که به گزینه‌هایی که در این مقاله نام بردیم فکر کنید.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.