استایل مناسب عید امسال

Rate this post

عید در راه است و استایل امسال، تحت تاثیر کرونا، کم رنگ شده است.

 

زمان زیادی تا عید باقی نمانده و در سایه کرونا، همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در حالی که شاید خیلی از شما دل و دماغی برای استایل امسال عید نداشته باشید، بد نیست تدابیری بیندیشیم شاید امسال با اخباری خوب و هیجان انگیز غافلگیر شدیم. با این پیش‌فرض که با بهار امسال همه چیز دگرگون و حال ما و زمین خوب خواهد شد، نگاهی خواهیم داشت به استایل‌های مناسب امسال. ضمن اینکه نگران نباشید، در لیست مدل‌های امسال هر آنچه نیاز باشد بپوشید را احتمالا در خانه دارید. فقط کافی است انتخاب کنید کدام استایل برای عید شما مناسب تر است.

 

استایل مناسب عید امسال

 

رنگارنگ استایل عید امسال

 

این واقعیت که کمیته‌ای در دنیا برای انتخاب رنگ سال وجود دارد هم عجیب است و هم عجیب نیست. عجیب است چون به نظر می‌رسد اختصاص یک کمیته مجزا برای انتخاب یک رنگ استایلیش خاص کمی با اهمیت کارهای دنیا در تناقض است. عجیب نیست چون در مورد استایل و دنیای مد هیچ چیز عجیب نیست.

 

رنگارنگ استایل عید امسال

 

اما رنگ امسال یک آبی بخصوص انتخاب شده است. رنگی که احتمالا برای پیدا کردن آن باید هزینه بسیار هنگفتی بدهید و حسابی خودتان را خسته کنید و جیبتان را شرمنده. واقعیت دنیای استایل این است که از سال 2010 به بعد رنگ آنقدرها اهمیت خاصی در استایل انتخابی شما ندارد، و آنچه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند شدت رنگ در استایل عید شما است.

 

برای بهار امسال، استایل رنگ‌های جایو و دیسکو حال و هوای سال‌های 1970 را به همراه دارد. به عبارتی دیگر، رنگ‌های شاد و جیغ بسیار روی بورس هستند. از صورتی براق تا آبی کاربونی شاین دار، در استایل عید امسال می‌گنجد.

 

سه تکه‌های استایلیش برای عید امسال

 

سه تکه‌های استایلیش برای عید امسال

 

سلامی دوباره عرض کنید به استایل سه تکه و چند تکه برای عید امسال. البته، منظور از چند تکه ما با مایو بسیار متفاوت است. بحث، استایل کت و شلوارهای سه تکه است. چرا برای خانم‌ها و چه برای آقایون. کت و شلوار و ژیله. این استایل که وامدار دهه 40 امریکا است، بسیار خودش را بین هواداران مد جا انداخته و اتفاقا در ایران هم حسابی گل کرده است.

 

انواع برندها از ژیوانشی تا بربری، برای کت واک مدل‌های بهار0 202 خود، حداقل یک مورد استایل سه تکه طراحی کرده بودند. شما می‌توانید برای عید امسال، از یک استایل سه تکه کاملا ست، و یا سه تکه مجزا اما در قالب کت و شلوار و ژیله استفاده کنید.

 

شلوارهای برمودا، خلاصه استایل عید امسال

 

شلوارهای برمودا، خلاصه استایل عید امسال

 

استایل شلوارهای برمودا را به خاطر دارید؟ اگر متولد دهه 60 یا نهایتا سال 1370 باشید، احتمالا شلوارهای کوتاه یا برمودا را خوب به یاد داشته باشید و جنجالی که این استایل به پا کرد را در خاطر ثبت کرده باشید. امسال، بازگشت این شلوارهای استایل کوتاه به عرصه مد و فشن است. البته، اگر عید امسال هم مثل عید سال گذشته شاهد باران‌های سیل آسا باشد، این نوع شلوارها احتامالا حسابی برای خالی کردن آب موجود در خانه به کارتان بیاید. از شوخی که بگذریم، تفاوت استایل برموداهای امسال با برموداهای استایلیش و شیک گذشته این است که انگار واقعا پاچه شلوارتان را بالا زده باشید.  البته نکته لازم دیگر این است که ترند شدن این شلوارهای برمودا کاملا تحت تاثیر تغییرات اقلیمی و باران‌های سیل‌آسا بوده است.

 

لباس خواب‌هایی با استایل عید نوروز

 

لباس خواب‌هایی با استایل عید نوروز

 

بعد از اعلام ورشکستگی برند لباس‌های زیر ویکتوریا سکرت، ظاهرا برندهای لباس زیر زنانه کمی احساس خطر کرده‌اند که مبادا به دلیل کاربرد کم طراحی‌های آن‌ها، به سرنوشتی شبیه به ویکتوریا سکرت دچار شوند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از استایل‌های امسال یک تکه لباس زیر درونشان به کار رفته است. اگر در خانه پیراهن‌های خواب ساتن دارید، اصلا نگران نباشید، برای عید امسال می‌توانید از آن‌ها به عنوان پیراهن زیر کتتان استفاده کنید و با اعتماد به نفس از استایل بهاری خودتان لذت ببرید.

نکته دیگر در مورد استایل‌های امسال، متداول شدن بادی‌های زنانه است. البته، این بادی‌ها پیرو ترند شدن استایل دیسکو سال 1970، حرف زیادی برای گفتن دارد. اما بامزگی استایل امسال، پوشیدن بادی‌های گن شکل روی شومیز‌های مردانه است. این استایل شباهت عجیبی به استایل زنان سال 1920 و 1920 دارد. در حالی که در استایل جدیدتان نفس کشیدن هم سخت خواهد بود، اگر فرصت دید و بازدید پیش بیاید،  می‌توانید با خیال راحت از نخوردن لذت ببرید. این بادی‌های کشی روی شومیزهای مردانه فرصت بلعیدن هیچ چیزی را به شما نخواهد داد.

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.