ده استایل برتر برای خانم‌های بهاری در عید

Rate this post

این شما و این هم ده استایل پیشنهادی برای بهار امسال.

 

ده استایل برتر برای خانم‌های بهاری در عید

 

درباره اهمیت استایل و تفاوت استایل و مد در مقالات شیپور با شما گپ زدیم. حالا که بهار است، با امید به اینکه کرونا بساطش را به زودی برای همیشه جمع کند، می‌خواهیم ده استایل بهاری مختص خانم‌ها را معرفی کنیم. همانطور که قبلا هم گفتیم، ما در اینجا کاری به آنچه ترند و مد شده نداریم. اینجا ما با کمک تیم خلاق شیپور، ترکیبی از استایل‌های جذاب و مناسب بهار را برای شما انتخاب کرده‌ایم تا با کمترین هزینه، بتوانید احساس خوبی نسبت به تیپ و لباستان داشته باشید. فراموش نکنید در استایل، همه چیز دخیل است و فقط زیبایی معیار انتخاب یک استایل برتر نیست.

 

استایل بهاری شلوغ

 

استایل بهاری شلوغ

 

خیلی‌ها دوست دارند استایل انتخابی‌شان، پر از تکه‌های مختلف لباس باشد. از زیر و رو و بالاپوش، تا کیف و کمربند و شال! برای بهار، زیر و رو را کاملا ست کنید. یک ترکیب یک دست از تکه‌های مختلف لباس، معمولا استایل دلچسبی می‌سازد. تصور کنید اگر بخواهید هر تکه را یک شکل و رنگی انتخاب کنید، ممکن است استایلتان به شکل عجیبی جلب توجه بکند!

 

استایل بهاری با کرونا

 

استایل بهاری با کرونا

 

کرونا فعلا میهمان بهار ما و استایل ما هست. در چنین شرایطی، استایل‌هایی زنده می‌مانند که خودشان را با شرایط وفق بدهند. مثلا، لباس‌هایی که استایل غیرقابل نفوذ به شما بدهند، گزینه‌های مناسبی هستند. برای بهار امسال، بد نیست به فکر ماسک‌هایی در تناسب با استایلتان باشید. ناگفته نماند که همین حالا نیز بسیاری برندها و مزون‌های استایل و لباس، دست به خلاقیت‌هایی در تولید و عرضه ماسک بهاری زده‌اند.

 

استایل بهاری سرد

 

استایل بهاری سرد

 

بهار فصل غیر قابل پیشبینی و عجیبی است. اینکه منحصرا به دنبال یک استایل گرم یا سرد برای این فصل باشید، کمی اشتباه است. اما آماده باشید. اگر احساس کردید، هوا هنوز زمستانه است، لجبازی نکنید و پالتو و کت بپوشید. کت بهترین گزینه استایل برای بهار است. چون در صورت گرم شدن هم می‌توانید کتتان را در بیاورید. شال هم گزینه بدی برای سرمای غیر قابل پیش‌بینی بهاری نیست. اما برای متناسب بودن با حال و هوای طبیعت، از رنگ‌های شاد استفاده کنید.

 

استایل بهاری فوری

 

استایل بهاری فوری

 

بهار، با آن هوای دل انگیزش، زیاد فرصت بیرون رفتن به ما می‌دهد. البته اگر کرونا بگذارد. اما بد نیست، یک استایل فوری برای روزهای بهاری تعبیه کنید. یک بالا پوش شیک، و لباس‌های راحتی زیبا، همیشه جوابگوی قدم زدن در خارج از خانه برای یک خانم استایلیش خواهد بود.

 

استایل بهاری گرم

 

استایل بهاری گرم

 

در ادامه نامطمئن بودن شرایط جوی در بهار، گرمای بهاری هم قابل پیش‌بینی نیست! بهترین استایل برای بهار سرسبز و زیبا اما گرم، پیراهن‌های بلند نخی و یا حریر نخ هستند. این زیبارویان بهاری، یک استایل خنک و در عین حال بسیار شیک به شما می‌دهد که هم با صندل، هم با کتانی، و هم با کفش پاشنه‌دار زیبا هستند.

 

استایل بهاری مینیمال

 

استایل بهاری مینیمال

 

یک نصیحت را هیچگاه فراموش نکنید، فارغ از استایل شخصی‌تان، همیشه یک شلوار جین و شومیز داشته باشید. این استایل نه تنها برای بهار، بلکه در هر فصل و موقعیت و حالتی قابل استفاده است. هم شیک است، هم راحت و هم بسیار دم دست!

 

استایل بهاری پر انرژی

 

استایل بهاری پر انرژی

 

اگر مدام به دنبال تغییر رنگ در استایل خودتان هستید، به جای انتخاب چند رنگ مختلف، یک دست لباس با پارچه رنگارنگ انتخاب کنید. این پارچه‌ها به چند دلیل برای بهار مناسب هستند. اول از همه اینکه یک استایل پر انرژی برای فصل شروع کننده سال است. دوم اینکه با یک شال ساده در رنگ‌های مختلف ست خواهد شد. و سوم اینکه از شخصیت و استایل شما، یک برداشت بسیار مثبت خواهد شد.

 

استایل بهاری خیلی خاص

 

استایل بهاری خیلی خاص

 

اگر برای استایل شخصی‌تان همیشه به دنبال چیزهایی هستید که کمتر کسی می‌پوشد، ترکیب بوهمین و الیزابت مدل‌های گوچی پیشنهاد خیلی خوبی برای بهار است. خیلی ساده، یک پیراهن راحت پیدا کنید. یک جفت کفش مورد علاقه‌تان را با جوراب‌های ساقدار بپوشید. و به جای روسری از شال‌های کوتاه استفاده کنید.

 

استایل بهاری مادرانه

 

استایل بهاری مادرانه

 

اگر چشم انتظار تولد فرزندتان هستید، در بهار به دنبال پیراهن‌های گلدار باشید. استایل بهاری برای یک خانم باردار، در بهترین حالت منطبق با شرایط فصل است. شما با لباستان پیام‌های خیلی مهمی به کودکتان می‌دهید.

 

استایل بهاری برای محجبه‌ها

استایل بهاری برای محجبه‌ها

این روزها مقید بودن به حجاب و الهام گرفتن از استایل‌های برتر با هم در تضاد نیستند. برندهای معروف زیادی هستند که با در نظر گرفتن شرایط زنان مسلمان، طراحی‌های ویژه‌ای دارند. برای بهار، به دنبال رنگ‌های بسیار روشن باشید. استایل پوشیده در فصل با طراوت بهار با رنگ‌های پنکیکی، کرمی، صورتی، آبی روشن، زرد روشن، بسیار زیبا خواهد شد. سعی کنید در بهار از جنس پارچه‌های لطیفی برای استایلتان استفاده کنید.

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.