استایل‌هایی که در اسکار حرفی برای گفتن داشتند!

Rate this post

فرش قرمز مراسم اسکار فقط جایی برای دیده شدن استایل و لباس‌ها نیست، بلکه جایی است که افراد حرفشان را با استایلشان می‌زنند.

استایل‌هایی برای سخن در مراسم فرش قرمز اسکار 2020

چند ساعت قبل (بامداد دوشنبه) ساعات برگزاری بزرگ‌ترین رویداد سینما یعنی اسکار بود. جایی که از فرش قرمز و استایل‌های مختلف، تا میهمانی بعد از اهدای جوایز و حال خوب و بد ستاره‌ها، همه چیز بحث برانگیز و جنجالی است. فرش قرمز اسکار، همیشه هویت منحصر به فرد و مستقل خودش را داشته است. در حدی که می‌توان گفت یک مراسم ویژه و جدا از اسکار با کاندیداهای مختلفی برای بهترین استایل، بدترین استایل، جنجالی‌ترین استایل، و طبقه‌بندی‌های دیگر است. مرد و زن، تلاش می‌کنند تا خوب یا بد، استایلشان چشمگیر باشد. گاهی البته برخی استایل‌ها، حرفی بیشتر از خود اسکار برای گفتن دارند.

استایل جنجالی ناتالی پورتمن برای اسکار 2020

 

استایل جنجالی ناتالی پورتمن برای اسکار 2020

 

اسکار جنجالی‌ترین لباس و استایل فرش قرمز اسکار 2020 اهدا می‌شود به ناتالی پورتمن. بازیگر سرشناس فیلم‌هایی همچون قوی سیاه و لئون حرفه‌ای، امسال با استایل جنجالی اما زیبایش پررنگ ظاهر شد و توانست حرف خودش را به گوش جهان برساند. لباس سفارشی و اوت کوتور سیاه پورتمن، از برند دیور و مزین به طلاکاری‌هایی منحصر به فرد بود. استایل او، حاشیه‌دوزی شده با نام کارگردان‌های زنی بود که امسال کاندید دریافت جایزه اسکار نشده بودند. در طول تاریخ اسکار تنها یک زن تا به حال عنوان بهترین کارگردانی را برده است.

استایل بیلی پورتر و کاخ کنزینگتون بر روی فرش قرمز اسکار

 

استایل بیلی پورتر و کاخ کنزینگتون بر روی فرش قرمز اسکار

 

وقتی بحث لباس شب و استایل و فرش قرمز است، ذهن ما حول زنان می‌چرخد. اغلب مردان برای مراسم اسکار، کت و شلوار رسمی به تن می‌کنند که از حق نگذریم، حتی اگر هر سال یک کت و شلوار جدید هم پوشیده باشند، تشخیص آن بسیار سخت است. اما این برداشت ما از استایل مردها روی فرش قرمز مراسم اسکار است. بیلی پورتر ثابت کرده است که سینما باید با استایلش نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. شاید بعد از استایل های جنجالی لیدی گاگا، بیلی پورتر و لباس شب‌هایش عجیب‌ترین اتفاق استایل در دنیای فشن باشند. او که به دلیل پیش زمینه‌اش در تئاتر، معتقد است استایل باید حرفی برای زدن داشته باشد، امسال برای مراسم اسکار از شکوه سلطنتی کاخ کنزینگتون در کمبریج الهام گرفته بود.

 

وقتی استایل سندرا اوه بلندتر از خودش در اسکار فریاد می‌زند!

 

وقتی استایل سندرا اوه بلندتر از خودش در اسکار فریاد می‌زند!

 

نظرات ضد و نقیضی در مورد استایل بازیگر سریال «کشتن ایو» بر روی فرش قرمز مراسم اسکار 2020 وجود دارد. بعضی‌ها این همه پر و سنگ و زرق و برق در استایل لباس او از برند الی سئاب Ellie Saab را مزمت می‌کنند. بعضی هم معتقدند که فرش قرمز اصولا باید جایی برای به نمایش گذاشتن چنین لباس‌هایی باشد. از نظر شیپور، این لباس با آن همه زرق و برق با اینکه سندرا را در اسکار متمایز می‌کرد اما کمی بیش از حد زیاد بود! حتی برای استایل فرش قرمز اسکار!

 

استایل اولیویا کولمن اسکار را شرمنده کرد…

 

استایل اولیویا کولمن اسکار را شرمنده کرد...

 

بازیگر 46 ساله بریتانیایی نمی‌خواهد از استایل سلنتی‌اش دست بردارد. اولیویا کولمن برای درست کردن ترکیب استایلش، موهایش را بلوند کرده تا در ترکیب با لباس مخملی استلا مک‌کارتی‌اش به چشم بیاید. فقط اشکال کار اینجا بود که دیگران در فرش قرمز اسکار حواسشان بیشتر به خودشان است و بارها و بارها روی دنباله بلند خانم کولمن لگد زدند و او بارها خودش را از خطر با سر زمین خوردن نجات داد. (سری به ویدئوهای اینترنت از این صحنه بزنید) با اینکه بازی این بازیگر بریتانیایی تحسین‌برانگیز است، اما در مورد استایلش چه در اسکار و چه در مراسم‌های دیگر باید تجدید نظر کند. مخصوصا به این دلیل که به نوعی نمیانده پوشیدن لباس‌هایی از پارچه‌های بازیافتی است.

 

استایل جنل مونه، چشم و چراغ اسکار

 

استایل جنل مونه، چشم و چراغ اسکار

 

خواننده جوانی که ظاهرا از بازی Assassin Creed بیرون آمده بود! این تیتر پیشنهادی ما برای معرفی لباس جنل مونه است. البته ناگفته نماند که لباس تمام سواروفسکی جنل به طراحی رالف لورن، همه نگاه‌ها در اسکار را روی استایل جنل فیکس کرد. یک لباس کاملا پوشیده و با کلاه به رنگ نقره‌ای درخشان که احتمالا تا سال‌ها از نماینده‌های استایل در فرش قرمز اسکار باقی خواهد ماند.

 

بیلی ایلیش و استایل لباس شب بگی برای اسکار

 

بیلی ایلیش و استایل لباس شب بگی برای اسکار

 

ملکه جوان مو سبز انقدر امسال جایزه برده که از دیدنش در مراسم اسکار هیچکس تعجب نکرد. بیلی ایلیش که استایل منحصر به فرد خودش را دارد، برای مراسم اسکار نیز با کت و شلوار کمی شل و ول از برند شنل حاضر شد تا اعلام کند برای درخشیدن نیازی به سنگ‌های براق، اسم کارگردانان زن و یا دامن دنباله‌دار ندارد. بیلی ترجیح می‌دهد استایلش ساده و صدایش بلند باشد. او ظاهرا کسی است که چه در اسکار چه جای دیگر، حرفی برای گفتن دارد.

 

همه استایل‌های اسکار

اسکار 2020 نیز با بالا و پایین و خوب و بدش به پایان رسید. برخی با استایل‌هایشان ماندگار شدند و بعضی با حرف‌هایشان. اما جدا از استایل و لباس‌ها، اسکار امسال به دلیل بازگشت نام‌های بزرگ و فیلم‌های خوش ساخت، یک اتفاق به یاد ماندنی در سلسله مراسم‌های اهدای جوایز اسکار بود. باید صبر کنیم و ببینیم سال آینده چه اتفاقاتی استایل اسکار را پررنگ خواهد کرد.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.