کمربندهای اضافی، کیف‌های جدید دست دوم!

Rate this post

با کمی دقت و مطالعه، می‌توانید از ترکیب کمربندهای قدیمی و کیف‌های دست دوم خود،  کیف های جدید و خلاق بسازید.

اگر کلکسیون بزرگی از کمربندهای چرمی و غیرچرمی و زنجیری و غیره دارید که گوشه و کنار کمد، اتاق و گاهی حتی حال و پذیرایی را اشغال کرده‌اند تنها نیستید. این مارهای خوش خط و خال، ترفندهای زیادی برای جاگیری و چتر شدن بلدند! اصلا جای تعجب است که چرا ضرب‌المثلی برای شباهت بین میهمانی که از خانه نمی‌رود و کمربندی که دور انداخته نمی‌شوند وجود ندارد. در حالی که نمی‌شود میهمانی که بعد از مدتی در خانه‌ی شما جا خوش کرده است را به شکل مطلوب دیگری تبدیل کرد، اما برای کمربندها، جایگزین‌های زیادی هست. یکی از بهترین روش‌های تغییر و تبدیل کمربندها، تغییر کاربری آن‌ها به بند و دسته‌ی کیف است. اما چطور؟

 

کمربندهای دست دوم کیف ساز

 

انواع کمربند، انواع کیف

سراغ کمد لباستان بروید و طی یک زمین لرزه‌ی چند ریشتری سنگین، هرچه کیف و کمربند دارید را بیرون بیاورید. آن‌ها را به صورت کاملا تصادفی در دو ردیف به شکل منظم در کنار هم قرار دهید. هدف شما این است که بتوانید نگاه درست و دقیقی به کیف‌ها و کمربندهای دست دوم خودتان بیندازید چون قرار است موتور خلاقیت ذهنتان را روشن کنید.
بد نیست یک صفحه‌ی ترکیب رنگ را هم روی صفحه‌ی رایانه، لپ‌تاپ و یا حتی گوشی باز کنید تا ایده‌ی کلی و خوبی از ست کردن رنگ و جنس ‌های مختلف داشته باشید. (در مقالات ماه آینده‌ی استایل شیپور، درباره‌ی ترکیب کردن رنگ‌های مختلف و ست کردن آن‌ها مفصل صحبت خواهد شد.)
حالا زمان انتخاب رسیده است. برای شروع به دنبال کیف‌های دلخواه و یا کمربندهای مورد علاقه‌ی خود بروید.

کمربندهای زنجیری، کیف‌های کوچک چرمی

 

تاثیر کمربند زنجیری در تغییر استایل کیف شما

 

اگر کیف دستی میهمانی، و یا کیف پول کمی طویل دارید، کمربندهای زنجیری شما مدت‌هاست به دنبال اتصال به آن‌ها هستند. مخصوصا اگر کیف دست دوم  شما چرمی باشد، ترکیب بسیار زیبایی با زنجیر طلایی و نقره‌ای خواهد داشت. حتی اگر زنجیر طولانی ندارید، می‌توانید از ترکیب پارچه و زنجیر و یا چرم و زنجیر هم برای اتصال به کیفتان استفاده کنید.

روسری و کمربند و کیف

 

یک روسری و هزار کاربرد در کیف

 

یکی از ترکیبات و طراحی‌های پرفروش و پرطرفدار کیف در دنیا، کیف‌های زنانه با دسته‌های شال و روسری دار، یا پارچه‌ای هستند. ترکیبی که به راحتی در خانه قابل تهیه است. برای تهیه‌ی این کیف، شما به یک کمربند درب و داغان، یک روسری، شال و یا تکه پارچه‌ی زیبا، و یک کیف نیاز دارید. چسب و قیچی نیز همیشه برای درست کردن کارهای دستی، از نیازمندی‌ها هستند. نکته‌ی مهم این است که پارچه، شال یا روسری انتخابی شما، به کیفتان بیاید. اگر روسری طرح‌دار است، از یک کیف دست دوم ساده استفاده کنید. می‌توانید جسارت به خرج بدهید و ترکیب متضاد رنگی از کیف و شالتان انتخاب کنید. در هر صورت، کیف جذابی خواهد شد. کمربند دست دوم  را هم برای زیر کار شال و روسری و اتصال آن به کیف نیاز دارید. این طوری، کیف چه روی شانه و چه در دستان شما محکم و شکیل خواهد ایستاد.

رشته مرواریدها، کیف‌های لاکچری دست دوم

 

مرواریدهای رشته‌ای، کیف‌های لاکچری

 

اگر در بین کیف‌های دست دوم خود، گزینه‌ی مخمل داشته باشید. یک کمربند مرواریدی می‌تواند در ترکیب با کیف شما، محصولی بی‌نهایت لاکچری و خاص عرضه کند. حتی می‌توانید به کمربندهای رنگ و رو رفته‌تان، مروارید بچسبانید و از آن‌ها برای دسته‌ی کیف‌هایی استفاده کنید که ساده هستند یا خودشان مروارید دارند. می‌توانید از مرواریدها برای تزئین قفل کیف هم استفاده کنید تا حسابی با کمربندتان که حالا دیگر دسته‌ی کیف است ست شود. فقط یادتان باشد که برای ترکیب یک کمربند مرواریدی، کیف شلوغ و طرح‌داری انتخاب نکنید. ضمنا، رنگ‌های تیره انتخاب‌های صحیحی برای ترکیب شدن با مروارید سفید هستند.

کمربندهای چرم مردانه، کیف‌های کمری

اگر کمربندهای چرم پهن دارید. یا کمربندهای چرم طویل، هر دو گزینه برای درست کردن یک کیف کمری فوق‌العاده برازنده مناسب هستند. برای این کار نیاز به کمی پارچه و قیچی و چسب و نخ دارید. کافی است تا پشت کیف‌ دست دومتان جای عبور کمربند درست کنید تا به راحتی از کمربندتان استفاده کنید و کیفتان را هم به آن آویزان کنید.

 

از کمربندهای ایمنی تا کیف‌های ایمن

 

کش‌های پهن، کمربند ایمنی، کیف‌های پرفروش

یکی از طراحی‌های خلاق و منحصر به فرد دنیا، ترکیب کیف‌های بزرگ با کمربندهای کشی بود. ترکیبی که راهش را به ساک‌های دنیای دیزنی نیز باز کرد. اما شما چه می‌توانید بکنید. این بار به جای کمربند خودتان، سراغ کمربندهای ایمنی خراب و داغانی بروید که از بسیاری مغازه‌های فروش تجهیزات ماشین و تودوزی اتومبیل می‌توانید تهیه کنید. کیف‌های بزرگ یا پهن خود را برای ترکیب با این کش‌های پهن انتخاب کنید. برای این که ترکیب کیف و کمربند دست دوم شما زیادی مکانیکی به نظر نرسد، می‌توانید از تکه‌های پارچه‌های مورد علاقه و یا طرح‌های پارچه‌ای موجود در بازار روی خود کیف یا حتی دسته‌ی کمربندی آن بدوزید.

فارغ از اینکه در کمدتان چه کیف و کمربندهایی دارید، همیشه دست خلاقیتتان باز است و می‌توانید به راحتی کیف‌هایی داشته باشید که دسته‌های زنجیری، طلایی، رنگاوارنگ، چرمی و یا حتی کمربند ایمنی به عنوان دسته‌ی خود دارند. نکته‌ی بسیار مهم در اینجا رعایت تناسب و به خرج دادن سلیقه برای تهیه‌ی کیف نو از وسایل دست دوم و استفاده شده‌ی خودمان است.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.