کرونا با آزمایش حیوانی بر روی محصولات آرایشی ارتباط دارد

Rate this post

در حالی که اذهان عمومی سوپ خفاش را مسئول اصلی شیوع کرونا می‌دانند، ممکن است این بیماری محصول جهش ژنتیکی بر اثر آزمایش‌های حیوانی برای تست محصولات آرایشی باشد!

کرونا با آزمایش حیوانی بر روی محصولات آرایشی ارتباط دارد

این روزها در صدر جدول تمام اخبار دنیا، کرونا نشسته است. این بیماری ویروسی که به نظر می‌رسید تنها در حد یک سرماخوردگی آزار رسان باشد، حالا با صدای بلندی در تمام دنیا قد علم کرده و معادلات را به هم می‌ریزد. در حالی که بیشتر شواهد دال بر این است که کرونا از تغذیه نامناسب چینی‌ها و خوراک سوپ خفاش به انسان سرایت کرده است، سازمان جهانی بهداشت معتقد است کرونا و بیماری‌های مشابه، نتیجه رفتارهای اشتباه انسان در مواجهه با حیوانات و طبیعت است. یکی از بخش‌هایی که احتمال شیوع بیماری‌هایی شبیه به کرونا در آن زیاد است، تولید لوازم آرایش است.

 

کرونا، آرایش زیبای ارتباط با حیوانات را پاک کرد

 

کرونا، آرایش زیبای ارتباط با حیوانات را پاک کرد

 

در دنیای بسیار عجیبی زندگی می‌کنیم. در حالی که ادعای احترام به حقوق حیوانات داریم، از مصرف کنندگان بزرگ لوازم آرایشی، چرم، و داروها به حساب می‌آییم. به جر چزم که توضیحی لازم ندارد، شاید برای شما سوال باشد که حقوق حیوانات چطور با کرونا و لوازم آرایشی و دارویی مرتبط است. تقریبا، اکثر مواد آرایشی مورد استفاده در دنیا، و نام‌های مشهور و جنجالی مثل مک، هدا بیوتی، شارلوت تیلبری، توفیسد، کایلی جنر و … برای رد شدن از دروازه بهداشتی، باید روی حیوانات امتحان بشوند.

 

قصد ما در اینجا این نیست که به شما بگوییم چه تعداد حیوان در این آزمایش‌های کاربردی بودن محصولات آرایشی بیمار می‌شوند و حتی می‌میرند. این موضوع در رابطه با مواد و محصولات دارویی نیز صدق می‌کند. از طرفی، کرونا محصول یک تغییر ژنتیکی یا دستکاری انسانی در آرایش ژنی خفاش است. این بحث هنوز در جوامع پزشکی و بهداشتی باز است که خفاش به خودی خود حامل ویروس کرونا نبوده و احتمالا کرونا نتیجه برخی آزمایش‌های انسانی بر روی خفاش‌ها باشد. به نظر می‌رسد کرونا، حلال آرایش زیبای ارتباط با حیوانات شده است. جایی که تازه می‌بینیم پوست صورت این ارتباط حقیقتا چه شکلی دارد.

 

همه چیز به آرایش نیست، کرونا این را اعلام می‌کند

 

همه چیز به آرایش نیست، کرونا این را اعلام می‌کند

 

یکی از مهم‌ترین پیام‌هایی که شیوع کرونا برای جوامع انسانی در قرن کنونی داشته، فروپاشی ادعاهای رفتارهای مناسب با حیوانات است. در برخی مصاحبه‌ها حتی برخی دانشمندان به شوخی عنوان کردند که این صدای انتقام حیوانات است. اما چقدر امکان دارد قانون ممنوعیت آزمایش‌های حیوانی برای تولید محصولات آرایشی در پی شیوع کرونا اعمال شود؟

 

استرالیا از جمله کشورهایی است که قانون منع آزمایش‌های حیوانی بری تایید خط تولید محصولات آرایشی را اعمال کرده است. یکی از مسئولیت وزارت بهداشت استرالیا عنوان کرده که متاسفانه تلاش برای فرهنگ سازی خرید محصولات آرایشی طبیعی و بدون تست حیوانی نافرجام مانده است. در دنیا افراد بیشتری متقاضی خرید محصولات آرایشی هستند. این یعنی احتمال بروز بیماری‌های مزمن جدید در آرایش ژنی حیوانات بیشتر از پیش خواهد بود. گاهی حیوانات از گزند مجموعه تست‌های حیوانی محصولات آرایشی و دارویی جان سالم به در می‌برند، اما تغییرات و اختلالات ژنی در آن‌ها منجر به شکل گیری بیماری‌هایی مثل کرونا خواهد شد که جان خود انسان‌ها را به خطر خواهد انداخت.

 

وقتی محصولات آرایشی تست نشده مقابل کرونا و دوستانش جبهه می‌گیرند

 

وقتی محصولات آرایشی تست نشده مقابل کرونا و دوستانش جبهه می‌گیرند

 

در حالی که بسیاری لابراتوآرهای علمی در دنیا رسما اعلام کرده‌اند تست حیوانی محصولات آرایشی و دارویی، تضمین کننده سلامت این محصولات برای انسان‌ها نیست، اصرار عجیبی بر تدام این نوع آزمایش‌ها وجود داشته است. آنچه مشخص است، پس از کرونا، بخش تاثیرات دراز مدت این آزمایشات بر روی حیوانات است. این سوال وجود دارد که با وجود تاثیر رسانه بر روابط انسان و حیوان، چرا تبلیغاتی ضد این آزمایش‌ها و یا تعلیق فروش محصولات آرایشی با تست حیوانی ساخته نمی‌شود. اگر کرونا محصول یک جهش ژنتیکی در خفاش باشد، تغییرات ژنتیکی در حیواناتی که ارتباط بیشتری با جوامع انسانی دارند، ممکن است به یک جهنم آخرالزمانی منجر شود.

 

آرایش ژنی و کرونایی که حیوانات را هم درگیر می‌کند

 

بیشتر حیوانات مورد آزمایش برای تست سلامت لوازم آرایشی،از خانواده موش، خرگوش و همستر هستند. این حیوانات سهم بزرگی در ارتباط با انسان‌ها دارند. از طرفی، تاثیرات جهش ژنتیکی یک شبه مشخص نمی‌شود. همانطور که تغییرات احتمالی سارس در بدن خفاش ممکن است منجر به کرونا شده باشد و پس از 20 سال نمود پیدا کرده باشد، این اتفاق ممکن است برای حیوانات تحت آزمایش در زمینه محصولات آرایشی نیز رخ بدهد.

 

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.