سریال خانم میزل خارق‌العاده، در صدر پیشنهادات تماشا در تعطیلات عید

Rate this post

اگر می‌خواهید یک سریال رد سیاه کرونا را در طول عید پاک کند، در تماشای سریال خانم میزل خارق‌العده تردید نکنید.

سریال خانم میزل خارق‌العاده، در صدر پیشنهادات تماشا در تعطیلات عید

در پستی تحت عنوان سریال‌های پیشنهادی برای تماشا در تعطیلات عید، خانم میزل خارق‌العاده را خیلی کلی معرفی کردیم. در این مقاله ضمن تبریک مجدد سال نو، و آرزوی سالی پر از اتفاقاتی خوب، سعی داریم بیشتر به این سریال بپردازیم و بر تماشای آن برای سرگرمی در اوقات عید تاکید کنیم. مهم‌ترین ضرورت تماشای این سریال در میان چند سریال پیشنهادی برای تماشا در عید، این است که این سریال بسیار امیدوار کننده است و حال شما را خیلی راحت تغییر می‌دهد. این شما و این هم میج میزل.

 

خط داستانی سریال خانم میزل

 

خط داستانی سریال خانم میزل

 

به دنبال تکرار گفته‌ها درباره سریال خانم میزل خارق‌العاده نیستیم. اما جذابیت داستانی این سریال از همان قسمت اول شما را درگیر می‌کند. داستان درباره یک زن خانه‌دار بسیار شیک و کمال‌گرا است. دختری در یک خانواده سنتی و مذهبی اما در قلب امریکا! دختری جوان که در یک دنیای سراسر تغییر و ناامیدی، خودش را به خواب خرگوشی زده و با خبر بدی از این رویای خودساخته بیرون کشیده می‌شود.

میج میزل، با اعراف خیانت شوهرش، در حالی راهی یک کافه بار پایین شهری می‌شود، که هیچ ایده‌ای از زندگی یک زن مستقل ندارد. سریال ما را در خودش غرق می‌کند. اما ناگهان از یک زن متاهل خانه‌دار، مادر دو بچه کوچک، دختر یک خانواده تحصیلکرده مذهبی و سنتی، و همسر یکی از بچه پولدارهای خانواده‌ای یهودی، یک واکنش عجیب می‌بینیم. این دختر همه رویایش را یک شبه دور می‌ریزد تا از درد و غم سکته نکند. سریال با اجرای کمدی خانم میزل شگفت انگیز تازه شروع می‌شود.

 

طراحی لباس سریال خانم میزل

 

طراحی لباس سریال خانم میزل

 

فیلم و سریال مدیوم‌های بصری هستند. رنگ‌ها و لباس‌ها درست مثل دیالوگ‌ها با تماشاچی حرف می‌زنند. سریال خانم میزل به چند دلیل طراحی لباس فوق‌لعاده‌ای دارد. اولین دلیل آن علاقه وحشیانه میج میزل به لباس و دنیای مد است. دومین دلیل طراحی زیبای لباس سریال، دهه پنجاه امریکا و اتفاقاتی است که سریال در آن دهه رقم می‌زند. این دهه پر است از های فشن و استایل خاص خودش. و اما سومین و یکی از مهم‌ترین نکات آن، تم کمدی سریال و ورود خانم میزل به صنعت و هنر سرگرمی است که پای ستاره‌های هالیوود و خیلی از تجملات شهرت را به سریال باز می‌کند.

 

فیلم برداری سریال خانم میزل

 

فیلم برداری سریال خانم میزل

 

سریال خانم میزل خارق‌العاده سرعت روایت بسیار بالایی دارد. این سرعت در فیلم برداری سریال، بسیار زیبا خودش را نشان می‌دهد. این فیلم بردارها هستند که نحوه حرکت دوربین و البته میزان نور و نحوه نورپردازی را در یک برداشت مشخص می‌کنند. از زیبایی‌های کار فیلمبردارها در نشان دادن سرعت بالای همه چیز در این سریال، گرفتن پلان‌های طولانی و بدون کات بوده است. این لانگ شات‌ها نه تنها تداعی کننده حال و هوای سینمای کلاسیک و آثار سینمایی قابل توجهی مثل کارهای ارسون ولز است، بلکه تاثیر بسیار صحیحی در دیدگاه ما به عنوان بیننده در جایگاه میج میزل دارد.

 

شخصیت‌پردازی سریال خانم میزل

 

شخصیت‌پردازی سریال خانم میزل

 

سریال خانم میزل به کستینگ و شخصیت پردازی منحصر به فردش شهرت دارد. کاراکترها و بازیگران انگار برای هم آفریده شده‌اند. همه چیز خیلی راحت در این سریال سر جای خودش قرار دارد.

میج پدری بسیار منطقی اما بسیار غرغرو دارد. مادری دارد که در فرانسه تحصیل کرده تا شوهر بهتری پیدا کند اما سرانجام شیفته ابراهام، پدر میج شده و با او پیمان ازدواج بسته است. و تناقض ماجرای سریال این است که هر دو از ازدواج عاشقانه دخترشان عصبانی هستند. همسر میج هم لایه‌های شخصیتی دوست داشتنی زیادی دارد که فقط تماشای سریال تا انتهای فصل سوم آن‌ها را برای ما باز می‌کند. خانواده شوهر میج از آن قشر پولدارهای خالی بندی هستند که برای ما اصلا دور و ناآشنا نیستند.

 

شخصیت‌پردازی سریال خانم میزل

 

اما بهترین شخصیت سریال، رفیق و مدیر برنامه‌های میج میزل است. سوزی (الکس بروشتاین) تمام موفقیت میج میزل است در حالی که در نقطه انتهای فقر و درماندگی قرار دارد. او یک شخصیت بسیار متفاوت از یک زن در دهه پنجاه امریکاست که لایه‌های عجیبی از استقلال فردی را به تصویر می‌کشد. روابط در دنیای سریال خانم میزل دل رباتر از حتی خود داستان است.

 

موسیقی سریال خانم میزل

 

موسیقی سریال خانم میزل

 

اما خوبی‌های سریال خانم میزل در ویژگی‌های بصری جذابش تمام نمی‌شود. خانم میزل، یک مجموعه فوق‌العاده از بهترین موسیقی‌های جاز آن دوران است. آلبوم موسیقی هر سه فصل به حدی خاطره‌انگیز، گیرا، دلچسب و فاخر است که حتی اگر سریال را تماشا نکردید، برای گوش دادن به موسیقی خوب حتما برای دانلود آلبوم فصل اول اقدام کنید. خانم میزل و سریالش، عید متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد.

 

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.