چند راهکار اساسی برای فروش لباس‌هایمان

Rate this post

چند مورد اساسی وجود دارد که با رعایت آن‌ها به راحتی می‌توانید لباس دست دوم خود را با قیمتی مناسب و سریع بفروشید.

دل کندن از بعضی لباس‌ها کار بسیار سختی است. اما به قول اسکاول‌شین، و به قول فرهنگ فنگ‌شویی و به قول بسیاری از قوانین فیزیکی درست دنیا، برای ایجاد شرایط اتفاقات تازه، باید دست از سر اتفاقات گذشته برداریم. لباس‌ها هم همینطورند. حتی اگر با دید “رد کردن لباس‌های اضافی و کهنه” به مسئله نگاه نکنیم، گاهی دلمان می‌خواهد کمد خالی‌مان فرصت نفس کشیدن پیدا کند.

اما فراموش نکنیم که دور انداختن گزینه‌ی اول ما نیست. بهتر از آن، راه‌هایی برای فروش و یا اهدا کردن لباسمان به شخص دیگری است. هدیه پذیرفتنی و دوست‌داشتنی است. اما اگر بخواهیم لباس دست دوم عزیز و زیبایمان را با یک قیمت منطقی بفروشیم، چه راهکارهایی مناسب‌تر هستند؟

خشکشویی

مهمترین مرحله در راه فروش لباس دست دوم شما، تمیز کردن آن است. لباس شما، صرف نظر از اینکه چه آیتم لباسی است، با شست‌شوی دستی و اتو آنقدرها تمیز و صاف و شکیل نمی‌شود. مخصوصا وقتی قصد عکاسی از لباس را برای تبلیغ فروش آن دارید، خشکشویی مهمتر از قبل هم می‌شود. پس اندکی هزینه برای شست و شوی لباس می‌تواند شانس فروش آن را چندین برابر کند. ضمنا، بهتر است در تبلیغات متنی فروش لباستان در آنلاین شاپ‌ها ، ذکر کنید که لباس خشکشویی رفته. با این کار جامعه‌ی نگران سلامتی لباس دست دوم  را هم به خریداران لباستان اضافه می‌کنید.

عکاسی

عکس‌ها آیینه‌ی تمام نمای لباس‌ های شما نیستند. اما قرار نیست از لباس شما یک تصویر نامطلوب به خریدار ارائه بدهند. اهمیت عکس‌ها در فروش لباس دست دوم از خود لباس بیشتر است. این را صنعت پررونق تبلیغات می‌گوید. کافی است سری به چند پیچ اینستاگرامی وینتاژ یا دست دوم معروف لباس بزنید تا متوجه بشوید منظور از این موضوع چیست. تصاویر این لباس‌ ها انقدر گیرا و جذاب هستند که ممکن است تصمیم بگیرید تا اخر عمر فقط وینتاژ بپوشید و فقط از همان نوع دست دوم خرید کنید. عکس ها را جدی بگیرید و برای تبلیغ فروش لباس‌هایتان کمی سلیقه و حوصله به خرج بدهید.
یکی از بهترین انواع عکاسی لباس، فلت لی Flat-lay است که در آن لباس را روی یک صفحه‌ی مسطح مثل میز پهن می‌کنید و از زاویه‌ی بالا از لباس‌ها عکاسی می‌کنید. در چنین عکاسی‌هایی نه تنها تصویر لباس، زیبا خواهد بود، بلکه تاثیر بهتری روی فروش آن خواهد داشت.

 

راست‌نویسی، کامل‌نویسی

چند آیتم لباس دست دوم زیبا با عکس‌های فوق‌العاده در آنلاین شاپ‌ها دیده‌اید که به دلیل توضیح بد یا ناکافی از خرید حتمی آن پشیمان شده‌اید؟ توضیحات کوتاه، کافی و البته واضح چند نتیجه‌ی خوب برای خرید یک لباس به همراه دارد. اول و مهتر از همه این است که اعتماد مشتری را جلب می‌کنید. دوم اینکه خودتان را از پاسخگویی به سوالات تکراری معاف می‌کنید. سوم اینکه اگر تماس یا پیامی دریافت کردید، احتمالا فرد خریدار صد درصد لباس دست دوم است. با در نظر گرفتن این شرایط، کافی و راست بنویسید و به راحتی شاهد فروش لباس باشید.

سلیقه

برای فروش لباس دست دوم خود، باید خریدار با سلیقه‌ای باشید! هنوز دیر نشده. تازه در ابتدای گسترش فرهنگ خرید و فروش لباس‌ های دست دوم هستیم. اگر لباس‌های زیباتر و با کیفیت‌تری بخرید، فروش این لباس‌ها قطعا راحت تر و سریع‌تر هم خواهد بود. کیفی که برای شما هدیه آورده‌ شده و خودتان هم دوست ندارید از آن استفاده کنید، برای دیگران هم انقدرها جذابیت ندارد، حتی اگر زیر قیمت باشد! در واقع، آنچه را خودتان می‌پسندید برای فروش بگذارید!

ست فروشی

عمده فروشی از جزئی فروشی پرسودتر است و خریدار را هم خوشحال‌تر می‌کند! ست‌فروشی نیز چنین فلسفه‌ای دارد. دادن یک تصویر کامل و امکان خرید یک مجموعه‌ی لباس و اکسسوری زیبا، آن هم با قیمتی مناسب، اصولا تاثیر بهتری روی خریدار دارد و او را مجاب می‌کند که دوست دارد چنین ترکیب لباس و اکسسوری دست دومی را داشته باشد. شما با نشان دادن یک مجموعه امکان، خریدارتان را دچار یک فلج شیرین می‌کنید. با حذف کردن انرژی لازم برای تصمیم گیری درمورد اینکه مانتو یا کفش یا بلوز برای فروش با چه لباس‌ ها و اکسسوری دیگری ست می‌شود، در واقع تخفیف زمانی بالایی به خریدار داده‌اید و فروش را قطعی کرده‌اید.

جمع بندی

این روزها که بازار فروش لباس دست‌ دوم آنلاین در ایران نیز داغ شده است، رعایت چند نکته‌ی خیلی ساده می‌تواند به شما کمک کند تا لباستان را با قیمتی مناسب و سریعتر بفروشید. از تمیز نگه داشتن لباس، تا عکاسی درست و نوشتن شرح مفید برای لباسی که برای فروش گذاشته‌اید، همگی در نظر مثبت خریدار شما موثر هستند.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.