بهترین مناطق رامسر برای خرید زمین کدامند؟

Rate this post

رامسر از زیباترین شهرهای شمالی کشور است که فرصت‌های بسیاری را ،هم برای سرمایه‌گذاری و هم برای کسب درآمد فراهم کرده است. خرید و فروش ویلا در این شهر استان مازندران بسیار تقاضا دارد و شاهد هستیم که سالانه افراد بسیاری با هدف خرید ویلا به این شهر سرسبز شمالی می‌آیند. تمام این افراد به دنبال کسب درآمد و سود از خرید ویلا نیستند و رامسر را به‌عنوان شهری با امکانات رفاهی کامل، زیبا، سرسبز و آرام برای تفریح و دور شدن از هیاهوی شهر انتخاب کرده‌اند.

اما این امکان برای متقاضیان سرمایه‌گذاری نیز فراهم است که در بهترین مناطق این شهر، زمین بخرند و با ساخت ویلا، هم سرمایه خود را چند برابر کنند و هم اینکه با اجاره ویلا، درآمدی ثابت از سرمایه خود داشته باشند. اگر شما نیز به دنبال خرید زمین در رامسر هستید، در این مقاله ما را همراهی کنید تا شما را با بهترین مناطق رامسر برای خرید زمین آشنا کنیم.

بهترین مناطق رامسر برای خرید زمین

رامسر غربی‌ترین شهر در استان مازندران است که از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه البرز و قزوین، از شرق به تنکابن و از غرب به چابکسر در استان گیلان می‌رسد. این شهرِ استان مازندران جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد، که تمام این جاذبه‌ها باعث شدند که رامسر به مقصد توریستی مهم در این استان تبدیل شود. همین موضوع باعث شده که افراد بسیاری این شهر را برای خرید ملک و زمین انتخاب کنند. اما ممکن است، بهترین محله‌ها برای خرید خانه در رامسر مناسب خرید زمین نباشند.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در شهر رامسر هستید و انتخاب شما برای سرمایه‌گذاری خرید زمین است، می‌توانید از میان مناطقی که در ادامه نام می‌بریم یکی را برای این هدف انتخاب کنید:

سادات شهر و کتالم

بهترین مناطق رامسر برای خرید زمین

سادات شهر و منطقه کتالم، هر دو در نزدیکی شهر رامسر هستند و می‌توانید در این مناطق به دنبال خرید زمین بروید. از رامسر تا این دو روستا، تنها ۲۵ دقیقه راه است و با توجه به قرار گرفتن آنها در نزدیکی ساحل، می‌توانید زمین‌های ساحلیِ خوبی در سادات شهر و کتالم خریداری کنید. فقط توجه داشته باشید که قیمت زمین ساحلی رامسر نسبت به دیگر زمین‌ها بیشتر است و برای خرید زمین در این مناطق به بودجه‌ی بیشتری نیاز دارید.

حتی بسیاری از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب بهترین منطقه برای خرید زمین، در سادات شهر و کتالم مشاهده می‌شود. از مناطق ساحلی زیبا و تفریحات ساحلی اعم از قایق‌سواری و جت اسکی گرفته تا نزدیکی به برخی از دیدنی‌ترین مهم رامسر مانند قلعه مارکوه، از جمله عوامل تاثیرگذار در انتخاب این دو منطقه برای خرید زمین به‌شمار می‌آیند. نکته مهم دیگر در مورد سادات شهر و کتالم، آب‌وهوای عالی و همچنین وجود منابع آب زیرزمینی است.

روستای سفید تمشک

بهترین مناطق رامسر برای خرید زمین

مسلما بسیاری از افراد در زمان خرید زمین در شمال کشور به خرید زمین در مناطق ساحلی فکر می‌کنند، اما مناطق جنگلی نیز زیبایی‌های خود را دارند و حتی آب‌وهوای معتدل‌تری نسبت به مناطق ساحلی دارند.

اگر به خرید زمین در مناطق جنگلی رامسر علاقه دارید، می‌توانید جستجوی زمین را در روستای سفید تمشک آغاز کنید. روستای سفید تمشک در فاصله‌ی ۲۰ دقیقه‌ای و در شرق رامسر قرار دارد. این روستای جنگلی، انتخابی عالی برای سرمایه‌گذاری روی زمین در رامسر به‌شمار می‌آید و این روزها، به یکی از مناطق محبوب در غرب استان مازندران برای خرید زمین تبدیل شده است.

روستای سفید تمشک از شمال به دریای خزر، از غرب به روستای سورخانی در استان گیلان، از جنوب به روستای گوهرسرا و کوه ایلمیلی و از شرق به روستای لپاسرک می‌رسد.

روستای رمک و اربکله

بهترین مناطق رامسر برای خرید زمین

دیگر روستاهای محبوب برای خرید زمین و ملک در رامسر، رمک و اربکله هستند که در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از رامسر قرار دارند. این دو روستا، از دیگر محله‌های زیبا و سرسبز رامسر هستند که این روزها به مناطق توریستی نیز تبدیل شده‌اند و این می‌تواند تضمین کند که سرمایه‌گذاری در این دو روستا، می‌تواند سرمایه‌گذاری آینده‌داری باشد.

توریستی شدن این دو روستا باعث شده که برخی امکانات رفاهی در این مناطق به‌وجود آیند. از امکانات مهم این مناطق می‌توان به انواع کافه و رستوران، انواع سوپرمارکت و هایپر مارکت، باشگاه پرورش اندام، ساختمان پزشکان، داروخانه، پمپ بنزین و جایگاه سی ان جی، بوتیک‌های متعدد، بانک‌های مختلف، خانه ثبتی، انواع دفاتر بیمه و غیره اشاره کرد. حتی یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو روستا، نزدیک بودن فرودگاه رامسر به هر دو است.

در کنار تمام این مزایا، بسیاری از دیدنی‌های رامسر و جاذبه‌های گردشگری این منطقه از استان مازندران، به این دو روستا نزدیک هستند و خود همین می‌تواند به شما در گرفتن تصمیم نهایی در خرید زمین در اربکه و رمک کمک کند. جاذبه‌های گردشگری و توریستی‌ای مانند جنگل‌های دالخانی و دریاچه میجران، سد میجران و مارکوه، همگی در نزدیکی این دو روستا هستند.

روستای ییلاقی جواهرده

بهترین مناطق رامسر برای خرید زمین

یکی از زیباترین مناطق رامسر که محبوب‌ترین نقطه از استان مازندران برای گردشگران نیز به‌شمار می‌آید، روستای ییلاقی جواهرده است که انتخابی عالی برای سرمایه‌گذاری نیز به‌شمار می‌آید. این نقطه از رامسر به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در این شهر شناخته می‌شود و همین موضوع باعث شده که قیمت خرید زمین در جواهرده نسبت به دیگر مناطق و روستاهای اطراف رامسر بیشتر شود. بنابراین، اگر با محدودیت بودجه مواجه هستید، ممکن است خرید زمین در این روستا برای شما کمی گران تمام شود.

اما اگر به دنبال خرید زمین برای ساخت ویلا هستید و در عین حال دوست دارید از مسیر رسیدن به ویلا لذت ببرید، بدانید که یکی از زیباترین جاده‌های شمالی کشور به این روستا می‌خورد. بسیاری از درختان سر به فلک کشیده در استان مازندران، در این جاده قرار دارند.

سخن پایانی

خرید زمین در رامسر یکی از تصمیماتی است که می‌توانید برای محافظت از سرمایه خود انجام دهید، به شرطی که بتوانید زمین را در مکانی خریداری کنید که به‌عنوان یکی از بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری و زندگی به شمار می‌آید.

در تمام این مناطقی که نام بردیم، می‌توانید زمین خریداری کنید و تنها باید به این دقت کنید که هدف شما از خرید زمین چیست. اگر به دنبال ساخت ویلا در منطقه‌ای ساحلی هستید، سادات شهر و کتالم بهترین گزینه برای خرید زمین ساحلی در رامسر هستند. اما اگر به دنبال مکانی سرسبز و آرام برای خرید زمین هستید، می‌توانید از میان روستاهای سفید تمشک، رمک و اربکله و جواهرده یکی را انتخاب کنید. فقط باید توجه داشته باشید که قیمت خرید زمین در جواهرده به دلیل توریستی بودن آن، نسبت به دیگر روستاها بیشتر است.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.