استیکرهای دیواری، تغییری فراتر از انتظار

4/5 - (1 امتیاز)

استفاده از استیکر‌های دیواری یکی از بهترین راه‌های زیباسازی فضای خانه به‌شمار می‌رود که اخیرا مورد توجه زیادی قرار گرفته است. استیکر دیواری یا برچسب دیواری یک عنصر دکوراتیو است که می‌تواند تغییر شگفت‌انگیزی را در دکوراسیون خانه شما رقم بزند. قیمت مناسب، سهولت اجرا، امکان تعویض و همچنین فراوانی طرح‌های استیکر دیواری، آن‌ها را به انتخابی هیجان‌انگیز تبدیل کرده‌اند. در این مطلب مزایای استیکر دیواری را برایتان بازگو کرده و سپس مدل‌های مختلف استیکر زیبا برای خانه را معرفی می‌کنیم.

چرا استیکر دیواری بخریم؟

همان‌طور که گفتیم استیکرهای دیواری مزایای زیادی دارند و همین مزایا خرید برچسب دیواری را رایج کرده‌اند. در زیر ویژگی‌های مثبت استیکر دیواری را معرفی و بررسی می‌کنیم.

  • قیمت مناسب

استیکر دیواری علاوه بر تاثیر بسزایی که در بهبود دکوراسیون دارد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. هزینه خرید استیکر دیواری از قیمت المان‌های دکوراتیو دیگر مانند فرش، پرده و مجسمه به مراتب کمتر است، در حالی که می‌تواند به اندازه آن‌ها به ارتقای دکوراسیون خانه کمک کند. از طرفی، قیمت مناسب استیکر دیواری به شما امکان می‌دهد پس از مدتی آن را با یک مدل جدید جایگزین کنید.

  • نصب آسان

هرچند بهتر است چسباندن استیکر دیواری توسط یک فرد مجرب انجام شود، اما خود شما هم می‌توانید با مطالعه روش نصب برچسب دیواری، آن را بچسبانید. اجرای برچسب دیواری به ابزار خاصی نیاز ندارد و اگر دقت کافی به خرج دهید نتیجه خوبی خواهید گرفت.

  • عدم آسیب به دیوار

یکی از بهترین ویژگی‌های استیکر دیواری این است که پس از جدا شدن از سطح دیوار، آن را تخریب نمی‌کند. کندن استیکر دیواری فرآیند ساده‌ای دارد و پس از جدا شدن، اثری از خود به‌جا نمی‌گذارد. البته باید توجه داشته باشید که این ویژگی تا حد زیادی به کیفیت برچسب دیواری مربوط است، برای همین در هنگام خرید استیکر دیواری در مورد کیفیت آن تحقیق کنید.

  • تعدد طرح‌ها و مدل‌ها

طرح‌ها و مدل‌های مختلف استیکر دیواری در بازار موجود هستند. تعدد رنگ و مدل استیکر دیواری موجب می‌شود بتوانید از زیبایی آن‌ها در فضاهای مختلف مانند آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و حتی سرویس بهداشتی استفاده کنید.

  • امکان شخصی‌سازی

یکی دیگر از مزایای استیکر دیواری، امکان شخص‌سازی آن است، به این معنی که می‌توانید سفارش استیکر دیواری را با ابعاد، رنگ و حتی طرح دلخواه خودتان بدهید. این ویژگی باعث می‌شود بتوانید ایده‌های خود را اجرا کرده و از نتیجه آن لذت ببرید.

راهنمای خرید استیکر دیواری

همان‌طور که گفتیم، استیکرهای دیواری در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند، برای همین خرید استیکر دیواری مناسب برای هرکدام از فضاهای خانه می‌تواند تا حدی گیج‌کننده باشد. در ادامه به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید مدل‌های جذاب استیکر دیواری برای پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی را انتخاب کنید.

انتخاب استیکر دیواری برای آشپزخانه

طرح‌های مختلفی را می‌توانید برای آشپزخانه در نظر بگیرید، برای مثال استیکر دیواری ظروف و ابزارهای پخت و پز می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. استیکر دیواری سبزیجات نیز برای آشپزخانه مناسب هستند. میوه‌ها و غذاها نیز می‌توانند بخشی از طرح‌های شما را تشکیل دهند. اگر آشپزخانه شما پنجره دارد می‌توانید طرح مناسبی برای دور آن انتخاب و نمای آشپزخانه را زیباتر کنید. استفاده از استیکر‌هایی به شکل جریانات بخار و دود در کنار اجاق گاز نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

استیکر دیواری مناسب برای پذیرایی

اتاق پذیرایی یکی از مهم‌ترین فضاهای خانه از لحاظ انتخاب دکوراسیون است، لذا در خرید استیکر برای پذیرایی باید دقت زیادی به خرج دهید. این استیکرها باید در عین زیبا بودن، باعث شلوغی فضا نیز نشوند و همچنین با دیگر المان‌های دکوراسیون پذیرایی هماهنگ باشند. در انتخاب استیکر دیواری به رنگ‌های استفاده شده در فرش یا پرده‌ها توجه کنید تا بهم‌ریختگی ایجاد نشود. طرح‌های جذاب اما ساده‌ای مانند درخت و یا گل‌های قاصدک می‌توانند انتظار شما را از استیکر پذیرایی برآورده کنند. طرح‌های مینیمال از موضوعات دیگری همچون پرندگان نیز گزینه‌ مناسبی برای این فضا به‌شمار می‌روند.

استیکر مناسب برای اتاق خواب

استیکر دیواری اتاق خواب باید در کنار زیبا بودن، آرامش‌بخش هم باشد. برای انتخاب استیکر دیواری اتاق خواب گزینه‌های زیادی پیش روی شماست، منظره‌ای مانند ساحل یک جزیره، غروب آفتاب، جنگلی پردرخت و حتی تصویری از مکان مورد علاقه شما می‌توانند زینت‌بخش اتاق خوابتان باشند.

استیکر دیواری اتاق کودک

شخصیت‌های کارتونی و کاراکترهای کتاب مورد علاقه فرزندتان از بهترین گزینه‌ها برای تزيین اتاق با استفاده از استیکر دیواری هستند. اگر فرزندتان دختر است می‌توانید از طرح‌ گل یا ماه و ستاره و اگر پسر است از طرح‌هایی مثل ماشین استفاده کنید. علاوه بر این‌ها با دقت به موضوعات مورد علاقه آن‌ها می‌توانید انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید، مثلا استفاده از طرح موشک و فضاپیما یا موجودات ماقبل تاریخ برای اتاق کودکی که به چنین مباحثی علاقمند است، می‌تواند تاثیر بزرگی بر انگیزه او در کسب اطلاعات علمی داشته باشد. همیشه در نظر داشته باشید که استیکر دیواری اتاق کودک شما باید مطابق با روحیات او باشد و نه لزوما به سلیقه شما.

استیکر دیواری سرویس بهداشتی

در مورد سرویس بهداشتی از استیکر‌هایی استفاده کنید که طرح و رنگ آرامش‌بخش داشته باشند، برای مثال دیدن استیکر شکوفه‌های بهاری روی دیوار سرویس بهداشتی می‌تواند روحیه شما را پس از بیدار شدن در صبح بازیابی نماید. سعی کنید استیکر سرویس بهداشتی را طوری انتخاب کنید که رنگ ملایم و طرحی غیرپیچیده داشته باشد.

 

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.