اهمیت عکاسی در خرید و فروش استایل دست‌دوم!

5/5 - (1 امتیاز)

در هنگام عکاسی از استایل دست دوم برای خرید یا فروش انواع لباس و اکسسوری، توجه به جزئیات، نور، رنگ و مدل می‌تواند نتیجه‌ی جالب توجهی به همراه داشته باشد.

پیج اینستاگرام یکی از مزون‌های لباس عروس تهران، حرکت جالبی کرد و با عکاسی مجدد از لباس‌های عروس اجاره‌ای قبل از اینکه آن‌ها را به خشکشویی بفرستند، لباس‌ها را با قیمت معقولی فروخت. یعنی فالوورهای این پیج و خریداران لباس عروس، در تصویر، لک، زدگی و یا شاید پارگی را هم می‌دیدند ولی بیشتر ترغیب به خرید شدند. این حقیقت گرچه تعجب‌آور است، اما بیانگر اهمیت صداقت در عکاسی تبلیغات است!
اهمیت عکاسی در فروش یک لباس خاص یا تبلیغ یک استایل جدید بحث عجیبی نیست. ما تحت تاثیر تصاویری که می‌بینیم اقدام به خرید لباس‌ها و استایل مورد نظرمان می‌کنیم. فروش لباس و استایل دست‌ دوم نیز از این قائده مستنی نیست. اما مسئله‌ی بسیار جالب توجه در اینجا شکل عکاسی از لباس یا استایل دست دوم در مقایسه با استایل نو است. بایدها و نباید هایی وجود دارند که با رعایت آن‌ها، اهمیت نوع عکاسی در خرید و فروش استایل دست دوم برای شما نیز مشخص خواهد شد.

عکس‌های سیاه و سفید، استایل غیر قابل فروش!

عکس‌های سیاه و سفید با آن حالت کلاسیک و افکت‌های وینتاژ به نظر آفریده شده‌ برای استایل دست دوم هستند. این حرف کاملا غلط است. اگرچه فضای عکس‌های سیاه و سفید با دوران کلاسیک سینما عجین شده است، اما بدترین اشتباهی که برای فروش یک استایل دست دوم می‌توانید انجام بدهید، بارگزاری عکس سیاه و سفید از آن است. حتی هنگام خرید نیز ممکن است یک عکس زیبای سیاه و سفید از یک چهره‌ی برجسته با یک استایل خاص و وینتاژ نظر شما را جلب کند اما به چشم خرید، حتما احساس ناامنی به سراغتان خواهد آمد. یادتان نرود، شرط اصلی در مورد فروش استایل و لباس دست دوم، کسب اعتماد خریدار است. عکس‌های سیاه و سفید طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را می‌پوشانند و تصویر صحیحی از استایل مورد فروش ارائه نمی‌دهند.

جزئیات عکاسی، کلید فروش دست دوم

آنلاین شاپ‌های استایل، قابلیت زوم خاصی را برای تصاویر لباس‌هایشان تعریف کرده‌اند. این کار برای این است که با دیدن جزئیات لباس یا اکسسوری، ایده‌ی بهتری از جنس و کیفیت استایل به خریدار ارائه شود. در مورد فروش دست دوم لباس خودتان، حتما یک یا چند عکس از جزئیات آن تهیه کنید. با این کار شما یک فروشنده‌ی با کیفیت خواهید شد. برای خرید استایل دست دوم نیز بهتر است به سراغ آن‌هایی بروید که عکس‌هایی از جزئیات لباس یا اکسسوری را در اختیار شما قرار داده‌اند.

 

جزئیات عکاسی، کلید فروش دست دوم

عکس های ماندگار بر تن استایل دست دوم

در مقاله‌های پیشین به تفصیل درمورد استایل وینتاژ و اینفلوئنسرهای وینتاژ پوش صحبت شد. وینتاژ یک استایل مرتبط با گذشته و یا دست دوم است. این روزها در فضای تبلیفات استایل، مدل‌هایی که سبک و سیاقی برای تبلیغ استایل دست دوم یا وینتاژ را دارند خوب می‌درخشند. اگر قصد دارید از لباستان، تن یک مدل عکاسی کنید، یادتان باشد سه عامل تمیزی چشمگیر، مونوکروم بودن، و استفاده از اکسسوری مناسب، بی‌نهایت در فروش استایل دست دوم شما اهمیت دارد. اگر خود مدل پوستی بسیار سالم و موهایی درخشان داشته باشد، به دلیل بازتاب حساسیت روی سلامتی، تاثیر فروش شما دو چندان خواهد شد. همانطور که شما هم احتمالا چنین استایلی را برای خرید می‌پسندید.

عکس های نورانی، استایل های فروختنی

بعضی بدیهیات واقعا لازم به ذکر نیستند. اما نور شوخی بردار نیست. اگر استایل دست دوم شما با وجود عکاسی حرفه‌ای و قیمت مناسب در فروش شکست خورده است، و یا خود شما خیلی راحت از کنار چند استایل اینترنتی مشابه با بقیه‌ی استایل‌ها در زمینه‌ی قیمت می‌گذرید، می‌تواند به دلیل نور غیر کافی باشد. یادتان باشد که عکاسی با دوربین حرفه‌ای و تجهیزات نور اگرچه ایده‌آل است، اما نه همیشه در دسترس و نه حتی ضروری است. کافی‌ست تا دقت خاصی برای عکاسی استایل مورد نظر در یک نور طبیعی کافی به خرج دهید.

عکس های معروف استایل، خط قرمز خرید و فروش دست دوم

یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید برای فروش استایل دست دوم خود کنید، استفاده از عکس‌های حرفه‌ای و ژورنالی لباستان در حالت نو است. درست مثل اتفاقی که برای عکس‌های سیاه و سفید می‌افتاد، در اینجا نیز با چنین کاری، اعتماد را از پروسه‌ی خرید حذف می‌کنید. استایلی که برای فروش در میان دیگر اجناس دست دوم قرار داده شده، اگر با یک عکس از نمونه‌ی دست اول آن، تبلیغ شده باشد، برای خریدار دو معنا دارد: یا اینکه لباس ممکن است آنقدر آسیب دیده باشد که دیگر در حالت دست دوم قابل عکاسی نباشد، و یا فروشنده تنبل بوده که این هم خودش اضطراب شکل نگهداری از آن استایل بخصوص را در ذهن خریدار ایجاد می‌کند.

در مجموع، برای خرید و فروش استایل دست دوم، قرار دادن آگهی آن در سایت‌های مربوطه کافی نیست. شما برای بهتر دیده شدن استایل فروشی خود، نیاز به عکاسی مناسب دارید. این عکاسی لازم نیست در سطح حرفه‌ای انجام بگیرد. اما مهم است که عکس شما هم جزئیات استایل دست دوم را خوب نمایش بدهد، هم چیزی را از قصد با افکت پنهان نکند و هم نور کافی برای نشان دادن مناسب استایل وجود داشته باشد.

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
1 نظر
  1. علی می گوید

    عکاسی از مهمترین ارکان یک آگهی درفضای مجازی هست دقیقا حکم یک ویترین در شاپ های حقیقی. جذب مخاطب و کاربر بیننده بیشتر و تبدیل به مشتری برای کالا به لطف عکاسی هوشمند از مورد آگهی شده امکان پذیر هست.

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.